Nesiguren vžig avtomobila pri nizkih temperaturah

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
Na kratko: Hyundai Santa-fe, bencinar, 2.4 občasno zelo težko vžge pri temperaturah pod ničlo.
Menjal sem svečke, filtre, kontroliral vžigalni tuljavi spomladi sem celo uporabil Kent Fuel-guard II (samo enkrat), vendar se je problem danes ponovil.

Če ima kdo še kakšno, kakršnokoli idejo bom zelo hvaležen!

LP
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Mam Lantro 1.8 let 98....podobni problemi....včasih vžge pa dela po 3h cilindrih.......pod minimalnimi obrati....neveš al bo ugasnla al ka bo!

Če ti jo pa uspe z gasom pohodt da skoč nad 1500obratov pa naprej lepo dela!

Mal plezu po netu in prišel do 3h sklepov......al je rele bencinske pumpe-- cca 10eur ( podobna težava k pr VAG A3 dizlih) ....al je senzor pozicije gredi--cca 70eur......al je pa še en blem...ker deluje takrat kot da ti hoče blokada vžiga posredovat pa zaklent motor je lahko vlaga v alarmu...oz v samih kontaktih v uni črni škatlci kjer zakleneš motor! (podobne probleme majo s5 VAG A3 dizli)

tema: http://www.avtomobilizem.com/f...11fe91200be2d40

Probaj za začetek WD 40 pa po varovalkah v motorju in pr nogah! Sigurno ma vlaga kje prste vmes pr kakih varovalkah al pa spojih kabla na kak senzor v motorju!
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
če je to problem samo mrzle mašine.......je lahko samo zapacana loputa za gas.......pa pol kvari pretok zraka pr mrzlem motorju ki je pod zaugom in mrzel težko vžge...probi še loputo spucat....je DIY varjanta
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
Najlepša hvala obema!
Skoraj vse, kar sta navedla kakor vzrok sem že prej odpravil - akomulator je nov, polni se normalno, loputa za gas je čista.
Ostal pa je sum na vlago pri relejih in senzorju za gred, to bova z mehanikom preverila danes !
Upam da bo šlo.

LP
 
Nazadnje urejeno:

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
jaz imam pa drugo težavo ob mrzlih dneh
kišta (bencinar) vžge brez težav, se peljem nekaj 100 m, pridm do križišča - semaforja, ustavim ko pa spet pohodim plin pa crkne, kot da ga nekaj zaduši.če pa ga na mestu pustim v prostem teku par minut pa se očitno toliko segreje da potem dela brez težav
ideja kaj bi lahko bilo ?
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
@dsf: če si mislil na mojega, to je Santa-fe 2.4 bencinar, mešana vožnja mesto-AC + klima, potem med 10 in 12 litri. V vremenu, kakršen je danes, ali pa ob velikem številu kilometrov vožnje po kolovozih, se poraba razumljivo poveča.

BTW - glede na prvo moje vprašanje - sedaj sem omejil sum na črpalko goriva in KLJUČ!
Ali lahko morda kdo potrdi možnost problemov s ključem (slaba deaktivacija blokade) ? Poskus vžiganja z rezervnim ključem je kazal na to možnost, ker pa je vse skupaj zelo naključno, se še vedno lovim...
LP
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
To se je meni dogajalo celo poleti....je bla bobina fuč.

Zdaj pozimi pa znajo bit krive temperature......pri nas je blo -16 in jaz se čudim da ki mi baterija komaj obrne
grin1.gif
verjetno bo tudi potreba kaj menjat...baterijo mislim.

Aja....to je prvi vžig zjutraj ,da avto komaj pali.....vsak naslednji po tem je normalen.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Danes popoldne mi je avto vžgal samo z gasom, aku. je star 2 leti se mi zdi. Ob 8h zjutraj naj bi bilo -22 stopinj. Po prvem vžigu potem ni bilo problemov. Cel board computer se je resetiral. Ne mi rečt, da je to spet akumulator, znamke je Fiamm se mi zdi.
 
Nazadnje urejeno:

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Močno ga obremeni toliko da ga bo sfižilo potem pa pojdi reklamirat... Se pa dostikrat zgodi da crkne tako iz nenada, resetiranje BC pomeni padec napetosti pod kritično mejo zaradi obremenitve (štarterja) .Če ga imaš še v garanciji poskusi reklamirati, drugače pa poglej količino elektrolita, če imaš prenizek nivo dolij kislino če boš dolil vodo bo itak po akomulatorju.
Moj zadnji aku so zajebali pri ličarju ker so poslušali CD-je in so mi aku spraznili pod kritično mejo zato mi je crknil prej kot v mesecu po klepariji...Žal je bil že zunaj garancije.. Naslednjič vem bo radijo zaklenjen s kodo..
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.473
357
83
34
Včeraj sem nekomu posodil avto in ko ga je vžgal, je ključ še dolgo tiščal do konca. Ma to kaj veze? Aja pa včeraj sem mu kr orng "vadil dušo"..ročna.press.
 
Nazadnje urejeno:

KarEn

Majstr
27. jan 2008
2.262
338
83
Glede ključa: nekaj časa se vozi s rezervnim, originalnega pa imej s seboj za rezervo - če se v določenem času ne bo pojavila napaka je z veliko verjetnostjo ključ kriv.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
@KarEn: to sem zadnje dva dni tudi delal in vedno bolj se kaže da je bil to ta problem.
Še vedno pa mi ni jasno - zakaj LE pri nizkih temperaturah?
Kakšna povezava je med oslabitvijo signala ključa in temperaturo?

LP
 

ceedevita

Majstr
24. jul 2009
6.901
114
63
štajerska
mogoče ima elektronika finte. meni je recimo včaraj v prostem teku šel na 3000 obratov, očitno mu je bilo prehladno
danes spet normalno