Par mesecev nazaj smo imeli post o nategovanju Mercatorja z visokimi cenami za določene prehrambene artikle (klik).
No, zadnji mesec sem prisiljen
ogledovati se za pohištvom.
In zaključek, poleg tega, da je v primerjavi s 4-imi leti šlo vse konkretno gor (cca. 100%):
veliki igralci na tem področju, konkretno Obi, Harvey Norman in Rutar imajo (predvidevam) zelo dobre rabate pri dobaviteljih.
Zanimivo nastopi šele s tem, da v manjših privat salonih običajno dobiš ISTI (torej ne podoben, itd. temveč IDENTIČEN) proizvod tudi za 20-30% ceneje. S tem da imajo ti, predvidevam konkretno slabše nabavne cene in maržo minimalno 20%. Torej je marža pri zgoraj omenjenih nad 40%, pri nekaterih primerih pa tudi 60% in več (preverjeno za določene artikle).
In kar je najbolj zanimivo. Obi katalogi, Harvey Norman katalogi imajo določene artikle v ''super akciji''. In ja, verjetno ste že ugotovili, da se dobijo ti isti artikli v malih privat salonih ceneje kot v teh ''super duper akcijah''.
Konkretno lahko povem za primer mize: Rutar 350 EUR, manjši salon 247 EUR. Zanimivo,a ne?
Nič, to je moje opažanje, pa če bo kdo iskal kaj takšnega, naj pogleda še malce okoli poleg teh glavnih igralcev, zna biti presenečen, pa tudi kakšen EUR bo ostal v žepu.
Toliko o prostem trgu in konkurenci. Razumljivo pač vsak sledi k maksimizaciji profita, ampak tukaj je že drugi dokaz, kako se takšne stvari izrodijo. In noben urad za konkurenco, itd. tega ne bo mogel zrihtat. To lahko porihtamo le kupci s svojo izbiro. Vendar ne dokler se obnašamo kot ovce pripravljene za striženje prvemu, ki pride mimo.
Še tole: sem sam v podobnem biznisu in nimam problema pošteno plačat dobro opravljeno stvar. Tudi vsakemu privoščim pošteno provizijo. Ampak tole je pa way over the edge.
No, zadnji mesec sem prisiljen
In zaključek, poleg tega, da je v primerjavi s 4-imi leti šlo vse konkretno gor (cca. 100%):
veliki igralci na tem področju, konkretno Obi, Harvey Norman in Rutar imajo (predvidevam) zelo dobre rabate pri dobaviteljih.
Zanimivo nastopi šele s tem, da v manjših privat salonih običajno dobiš ISTI (torej ne podoben, itd. temveč IDENTIČEN) proizvod tudi za 20-30% ceneje. S tem da imajo ti, predvidevam konkretno slabše nabavne cene in maržo minimalno 20%. Torej je marža pri zgoraj omenjenih nad 40%, pri nekaterih primerih pa tudi 60% in več (preverjeno za določene artikle).
In kar je najbolj zanimivo. Obi katalogi, Harvey Norman katalogi imajo določene artikle v ''super akciji''. In ja, verjetno ste že ugotovili, da se dobijo ti isti artikli v malih privat salonih ceneje kot v teh ''super duper akcijah''.
Konkretno lahko povem za primer mize: Rutar 350 EUR, manjši salon 247 EUR. Zanimivo,a ne?
Nič, to je moje opažanje, pa če bo kdo iskal kaj takšnega, naj pogleda še malce okoli poleg teh glavnih igralcev, zna biti presenečen, pa tudi kakšen EUR bo ostal v žepu.
Toliko o prostem trgu in konkurenci. Razumljivo pač vsak sledi k maksimizaciji profita, ampak tukaj je že drugi dokaz, kako se takšne stvari izrodijo. In noben urad za konkurenco, itd. tega ne bo mogel zrihtat. To lahko porihtamo le kupci s svojo izbiro. Vendar ne dokler se obnašamo kot ovce pripravljene za striženje prvemu, ki pride mimo.
Še tole: sem sam v podobnem biznisu in nimam problema pošteno plačat dobro opravljeno stvar. Tudi vsakemu privoščim pošteno provizijo. Ampak tole je pa way over the edge.