sem bil v podobnem primeru v trgovini orsay... pač punca kupila hlače za darilo, pa si je čez 2 dni premislila in jih je hotela vrnit ali za denar ali pa za kaj drugega iz trgovine. in gre sama tja in ji rečejo da ne gre. me pokliče in sem šel še jaz tja. prva prodajalka mi reče da ni šans. ji rečem naj pokliče drugo, višjo po rangu ker se z njo ne mislim pričkat. pride še ena prodajalka in me začne napadat kaj se pa grem,... ji lepo povem da hoče zamenjat (takrat si je punca že izbrala nekaj, za kar bi mogla doplačat nek euro or somethin), da imam račun ter vse etikete še vedno pritrjene in naj ne komplicira za brezveze. ampak je še kar vstrajala da to ne gre in pika. dobro, potem pa poišči šefico pa ji povej, naj mi pride ona to povedat. seveda šefice ni bilo ker je ravno zunaj ampak ni problema, jo boste pa poklicali - a to pa ne, kaj se pa vi greste,... končalo se je tako, da sem s svojim telefonom na svoje stroške poklical šefico, ji povedal kaj hočem in je bilo v 1 minuti urejeno brez komplikacij, a vseeno mi je vzelo 30 min za brezveze. tako da lepa beseda ne najde vedno mesta če oseba na drugi strani ni pripravljena sodelovati...