vem da smo to ze enkrat obdelovali, ampak ne najdem linka ... takrat je bila ideja, da se zarnice vezejo direktno na akumulator preko releja, ki je krmiljen s stikalom za luci.
danes sem pomeril napetost direktno na zarnici in na akumulatorju. na zarnici je bilo 12,8V, na akumulatorju pa 14,1V. pri delujocem motorju.
vecja napetost, vecja svetilnost. koliko se v praksi to pozna? to da se zivljenska doba zarnice drasticno zmanjsa je jasno. koliko pa to pomeni v praksi?
jasno, gre za navde zarnice na zarilno nitko ne za xenon ....
danes sem pomeril napetost direktno na zarnici in na akumulatorju. na zarnici je bilo 12,8V, na akumulatorju pa 14,1V. pri delujocem motorju.
vecja napetost, vecja svetilnost. koliko se v praksi to pozna? to da se zivljenska doba zarnice drasticno zmanjsa je jasno. koliko pa to pomeni v praksi?
jasno, gre za navde zarnice na zarilno nitko ne za xenon ....