Nakup rabljenega BMW X1

demokedes

Pripravnik
23. apr 2009
119
0
16
Hey,
Žena malo razmišlja, da bi zamenjala avto. Trenutno ima Opel Meriva 1.4 (brez turbo), ki je dejansko kar precej len avto. Drugače res prav nobene kritike, ker vse že ves čas deluje, kot mora, samo je pa res nekoliko dolgočasen avto...pa kar dosti se vozi.....in je malo zoprno, da mora dajati v 4. prestavo v Vrhniški klanec, če želi pospeševati. Nekako ji je v oko padel BMW X1, tista prva generacija.
Vozi se prvenstveo po avtocestah, tko da xdrive ne potrebuje, ji je pa fajn, da je malo višji avto.
Uvodoma me zanima, če ima kdo kakšne izkušnje s tem avtom. Potem drugo vprašanje je glede izbire motorja.
Nekako premišljujem med 16,18, 20. 16 je sicer ok, pa vendar me mal skrbi, da je mal prešvoh in da bo na koncu poraba višja, kot pri kateremu izmed drugih dveh.
Na kaj moram biti poziren pri nakupu novega? Aja, gledala bova pa tam okoli letnika 2012.
Bi kdo od vas predlagal kaj drugega?
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.222
1.366
113
Kolega lani kupil 1.8d bmw 3 2014 ali 2013, nevem tocno. Prvo kaj je moral narediti je menjava verige. Poglej za tem stroskom, je dokaj pogost. Seveda pa ne velja za vsakega.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
Hey,
Žena malo razmišlja, da bi zamenjala avto. Trenutno ima Opel Meriva 1.4 (brez turbo), ki je dejansko kar precej len avto. Drugače res prav nobene kritike, ker vse že ves čas deluje, kot mora, samo je pa res nekoliko dolgočasen avto...pa kar dosti se vozi.....in je malo zoprno, da mora dajati v 4. prestavo v Vrhniški klanec, če želi pospeševati. Nekako ji je v oko padel BMW X1, tista prva generacija.
Vozi se prvenstveo po avtocestah, tko da xdrive ne potrebuje, ji je pa fajn, da je malo višji avto.
Uvodoma me zanima, če ima kdo kakšne izkušnje s tem avtom. Potem drugo vprašanje je glede izbire motorja.
Nekako premišljujem med 16,18, 20. 16 je sicer ok, pa vendar me mal skrbi, da je mal prešvoh in da bo na koncu poraba višja, kot pri kateremu izmed drugih dveh.
Na kaj moram biti poziren pri nakupu novega? Aja, gledala bova pa tam okoli letnika 2012.
Bi kdo od vas predlagal kaj drugega?


Sam sem malo več kot leto nazaj kupil X1 20D EDE (Efficent Dynamic edition-164 KM), Sdrive, 2012 letnik. Lepo naloženega sem pripeljal iz Belgije, ker je bila tukaj porazna izbira ali pa je bila cena res visoka (v dveh letih iskanja nič pametnega). Veriga je tko tko... Nimajo vsi problemov, do septembra 2011 je bila pa posebej kritična, potem je bilo bolje, ni pa OK... Cena same menjave z delom in materialom je okoli 800 EUR-naj bi se menjala pri okoli 200 000 kilometrih. Pozna se, če so bili servisi delani na 15 000 in ne na predpisanih 30 000 km. Kilometri so preverljivi na vsakem uradnem servisu. Če so bili servisi delani drugje izveš potem vsaj zadnje zabeležene, pa si lahko izračunaš, ali so trenutni realni ali ne. 16d bi se izogibal, ker je nekoliko drugačen motor napram 18d in 20d in je tudi bolj podvržen okvaram. Če se da, ga nabavi z 8 stopenjsko avtomatiko. Mislim da so jih imeli od septembra 2012 dalje. Sicer 6 stopenjski ročni ni napačni, ampak za kako cijazenje od semaforja do semaforja ni - rata kar težka sklopka.

Kar se vožnje tiče je čvrsta-sploh z run flat pnevmatikami, občutek za volanom je top, dobro je, če ima avto športne sedeže - naredijo veliko razliko pri samem udobju v vožnji. Sedež in volan se komot nastavita tako za velikega kot malega voznika... Parking senzorje zadaj imajo čisto vsi, ker je preglednost nazaj nikakava, sprednji so tudi vredni svojega denarja. Prtljažnika je kar nekaj - ko gremo na morje spravimo notri čisto vse. Potem iDrive (navigacija) je tudi OK, armatura dosti lepša izpade, kot pa če je tam, kjer je zaslon le predalnik. Ne kupuj najcenejših (so taki z razlogom). Sam sem ga pri nas iskal dobri 2 leti, pa sem potem obupal... Pri nakupu pazi na morebitno tresenje kardana na okoli 2800-3500 obratih. Pri avtomatiku pa da ne cuka, ko spelje in da obrati ne nihajo pri konstatni hitrosti, ker je stroček popravila razmeroma velik.

Sam ga imam z navigacijo - sicer malo, panoramo, usnjenimi ogrevanimi športnimi sedeži, bixenon-om, LED paketom, parking senzorji spredaj-zadaj, snemljivo kljuko, športnim volanom z multifunkcijo... Meni ja avto 1A za vozit, razen rednega servisa ni bilo nobenih vlaganja, prevoženih od nakupa pa slabih 30 000 prevoženih. Če te še kaj zanima, pa vprašaj.

LP

PS: Zagorel ne bo, nič bat... neakteri pač nabijajo in se delajo pametne. Probleme s tem imajo serije 5 točno določenih letnikov.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Daj no... Injektorji, turbo, blok motorja, črpalka goriva, bati, ojnice... vse to je za začetek enako pri 16d in 18d, in drugačno pri 20d. :oops1:

Poglej kakšne kataloške številke za vse 3 motorje preden nabijaš v prazno.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.146
356
83
Goriska
Osnova motorja je pri 16d, 18d, 20d ter mislim, da celo 23d in 25d enaka, razlike so potem samo v turbini, elektroniki,...
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
ciziy, prav, ti imaš prav, jaz pa mir :) Po tvojem pol renomiran mehanik nima pojma, ti - forum vseznalec pa veš bolje :)
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Daj no... Injektorji, turbo, blok motorja, črpalka goriva, bati, ojnice... vse to je za začetek enako pri 16d in 18d, in drugačno pri 20d. :oops1:

Poglej kakšne kataloške številke za vse 3 motorje preden nabijaš v prazno.

In ti misliš, da če so kataloške različne, da se ne gre za enak kos? To je kar pogosto, ko si cenejši avto deli dele in ima tudi rezervne dele različno ceno. Ima pa proizvajalec npr. BMW samo en bat na zalogi za vse dizl motorje in je pač top model. Ne da se ga kupit za 316d, 320d ipd...

BMW ima različne razrede kosov, čeprav so enaki imajo različne površinske obdelave/mešanice materialov in ti so za motor oz. motorne dele: UL, OL, TOP
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Rrecimo da je kataloška golega N47 motorja za 16d in 18d enaka, za 20d pa drugačna. Po kateri nepametni alter logiki sta si lahko potem 20d in 18d dosti bolj podobna kot pa 16d in 18d?

In ja, vsaj v primeru injektorjev, turbine in črpalke za gorivo definitivno gre za različne kose, za "bottom end" pa dopuščam da je tako kot trdiš ti.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.195
42
48
Ja... na predvidevanje "recimo" se pa res lahko debatira.... recimo da je kataloška golega N47 motorja za 18d in 20d enaka, za 16d pa drugačna. Po kateri nespametni alter logiki sta si lahko potem 16d in 18d dosti bolj podobna kot pa 18d in 20d?
Zaključujem tole brezpredmetno debato z vrhunskim alter mehanikom... LP PS: Odmični pri 18d in 20d sta isti, 16d ima drugačno.. 18d in 20d imata isti turbini, kateri delujeta pri drugačnih tlakih. 18d pri 1.5, 20d pri 1.55 bara... ampak po logiki nekaterih to ne drži ;)
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kataloški seveda sta enaki. Glede turbine pa si ponovno vstrelil mimo. :D

Tako da boljše da počasi zaključiš ja...
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20