Nakup novega ali vzdrževanje starega

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Mal razmišljam pa bi rad slišal še kako drugo mnenje ali izkušnje.

Avto je že neki star, na leto se nardi cca 30k kilometrov (velik je ac). Kar se servisnih stroškov tiče, jih je vbistvu malo (tok-tok), sploh glede na prebrano tukaj gor o tej znamki
tongue-1.gif

Ampak, glede na število kilometrov in starost, pa človk vsake tolk časa pomisli "kaj pa če..." (varnost, zanesljivost, če kaj crkne in je popravilo polovico vrednosti avta...)
Pogledal sem mal nove avte (z rabljenim sem potem spet na "kaj pa če...") in neke tiste "mokre sanje" so potem 30k€, kar bi s kreditom probal stisnit na max 4leta (računam na pamet).

Zaj pa jas vas fprašam
grin1.gif

Je bil kdo v podobni situaciji in kaj je naredil?
Kaj menite ostali?

p.s. prosim, da se držite teme!

Hvala!
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Vseeno če te pride popravilo "polovico vrednosti", je to še vedno veliko manj, kot nakup novega.

Nisi napisal, koliko prevoženih ima avto, če je kak dizel...komot šibaš do 300.000 ali več, pa se ne bi smelo zgoditi kaj pretirano hudega, če je redno vzdrževan.

Drugo pa je, če ti avto ne ustreza, pa bi zato rajši novega
smile-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Ja to je res, da je stroškovno v vsakem primeru ceneje starejši.

Po števcu ma cca 190k km, na kolk podlage pa vprašanje
grin1.gif


Avto mi ustreza, saj ga že imam 6let. (Če bo kdo računal, ja na začetku se ni delal tolk km;) )
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Zdaj spet ne vemo, katera znamka oz model je, ampak tako na pamet...kak TDI bi moral biti b.p. še vrsto let, vsaj glede motorja. Vse ostalo je bolj odvisno od načina vožnje, kot kilometrov. Kakšen TDCi bi znal imeti probleme s šobami, kar zna biti drago pri uradnih in poceni, če spedenaš sam... za druge mašince pa ne vem, PSA je bojda tudi OK.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.271
3.906
113
A nimaš ravno novega motorja not? Jaz bi ga vozil vsaj do 300k, ali tam nekje do starosti 12 let. Če pride vmes kakšna ugodna priložnost za zamenjavo na nekaj 5 let starega pa pač zamenjaš.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
@darjan o znamki in motorju z namenom nisem pisal;)

@jello? Od kar imam jst avto ima isto mašino:)) 5let starga kupovat, pol sem na istem:)
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.271
3.906
113
Mislim da sem te zamenjal z drugim uporabnikom, katerega ime se tudi začne na Fu, ki vozi passata.
 

slvn

Fizikalc
19. dec 2007
1.570
2
38
Torej avto je ok. Tudi ni neke resne potrebe po novem, samo malo se igras z mislijo, da mogoce bi kaj menjal.

Ce imas denar (ocitno ne, ce razmisljas o kreditu), go for it
smile-1.gif


Ker ga ocitno nimas raje ostani s tem. Z novim avtom bojo prisli se dodatni stroski. Verjetno vsaj kasko. Kaj ce ti ga ukradejo? Kaj ce imas totalko? Se 4 leta bos odplaceval kredit za avto, ki ga ni vec.
Tudi ni receno, da bo novi zdrzal dlje kot stari. O znamki ne pises. Baje ni neka top. Tisti top gladko drzijo preko 300k km. Pri toliko se sele dobro ogrejejo
smile-1.gif
Se posebej glede na to, da vozis vecino po AC. 300k bi vecina, razen kakih jajckov, mogla lepo dati skozi.

Je pa mogoce dobro malo spremljati, da bos pripravljen, ko bo cas za to.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.252
7.048
113
Včasih je ravno znamka tista, ki bi znala biti faktor tu. Namreč če imaš nek OK motor, potem se tudi ni bat, da ti ne zdrži 300.000km ali še več..medtem ko kake šalabajzer motorje lahko odfučka pri 200.000 ali že prej...

Ampak...vsekakor so popravila starega cenejša kot nakup novega, razen če bi res šel v neke blazne zadeve.
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Vzeti kredit na 4 leta je praktično enako, kot da tri leta vsak mesec znesek identičen obroku kredita položiš na varčevalni račun. Torej se s tem avtom voziš še tam tri leta in nato kupiš novega brez kredita. Misliti na to, kaj ti lahko crkne je pa itak malo tak tak.

PS- mi je mesec dni po preteku garancije zaribala mašina. Kljub temu, da je bil avto redno servisiran na uradnem servisu je šlo tam 4 jurje kar iz mojega žepa. Torej te nov avto ne reši pred nenadejanimi večjimi stroški. Če pa je poleg še kredit...
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:

Pogledal sem mal nove avte (z rabljenim sem potem spet na "kaj pa če...") in neke tiste "mokre sanje" so potem 30k€, kar bi s kreditom probal stisnit na max 4leta (računam na pamet).

Amm zdej k je vrocina so po avtocestah na odstavnih pasovih sam neki novejsi avti.

30keur? A ni skoda dnarja, razn ce mas vse pa bi mel se avto

Oz vse tvoje dileme resi clanstvo v AMZSju za cca 40eur
 
Nazadnje urejeno:

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Zaribala mašina? pri praktično novem avtu..kaj takega se mi še ni naredil, pa sem imel avtov kar precej. OK, ne bom pameten, ampak, da se mi kaj takega naredi se razpočim
wink-1.gif
 

jure_jankovich

Fizikalc
14. feb 2013
999
0
36
125
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Zaribala mašina? pri praktično novem avtu..kaj takega se mi še ni naredil, pa sem imel avtov kar precej.

Avtov al "avtov"
evil.gif


ON: naj se sliši še tako smešno, dandanes je še najbolje kupit Hyundaja al pa Kio. Zgolj iz naslova garancije. In mogoče tudi kvalitete (ne se smejat, tko je). Audi ima "samo" 2 leti garancije, npr. Smešno? Recimo, da ja, če za novega odšteješ 30k+.

Za tolko denarja (30k) bi jaz pogledal za Optimo. Še najraje pa bi starega vzdrževal. Še vedno ceneje. In, kot je nekdo že napisal, hipotetične obroke pa začel šparat že danes, ko da si že kupil nov avto. (če sem te prav razumel bi šel za 30 k na 4 leta, to je kar velik obrok, ok, mal manjši, če daš svoj avto v račun). Iz tega sklepam, da bi bil obrok npr. 400 EUR mesečno, kar pomeni 5 k letno. In, če ti avto zdrži še eno leto, si že precej na boljšem, četudi kasiraš kako popravilo vmes. In drugo leto še vedno lahko zamenjaš, s tem, da tvoj ne bo veliko izgubil na vrednosti, ti pa medtem kar nekaj privarčeval.

Sicer pa, odločitev je saj veš čigava?
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Avtov ja-saj vidiš, da nisem imel nobenih hudih problemov z njimi. Če pa misliš oznake-kaj mi pomaga, če ima"avto" nevem kakšne hude oznake, če je pa nepremičnina..ali zaradi okvare in s tem hude stroške ipd..
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
moje razmišljanje okoli tega....

na novem avtu že pri vrednosti zgubljaš 3 do 5 jurjev EUR letno (če govorimo o nam dostopnih avtomobilih..više go itak bolje da ne gledaš).

Kar pomeni da imaš na ta konto lahko veliko takih in drugačnih popravil (In vzdrževanj). Je pa pri novem prednost ravno to, da načeloma na obdobju 7 let ni za pričakovati praktično nobenih okvar..pri stari rikši pač vzameš v zakup da zdaj crkne to, zdaj ono (lahko v obdobju pol leta oz. par mesecev). Tako da...na koncu ugotoviš da pri starem avtu ne izgubljaš več ni, zgolj skrbiš da vzdrževanje (In toleriraš večjo pogostost možne izredne okvare)...si vizuelno zastarel, pelješ se pa verjetno tam tam kot z novejšimi modeli (z nekaj odtenki razlike).

Tako da..moj recept..če že štartaš s 3 leta starim avtom (ko mu pade cena na pol, ter ga nato voziš do konca...13 let in naprej. Vzameš v zakup da nisi IN z obliko, da kje kar rjavi, kaj škrta...a prideš tako kot vsi - od točke A do točke B.

Izgubo na vrednosti (za vsako leto ko voziš stari avto dlje) pa raje preusmeriš drugam - od uživancij do reševanj stanovanjskih problemov....možnosti nebroj.

Jaz če sebe pogledam...ajde, sej bi pasalo imeti nov avto (kaj ne)..samo zakaj že? Ta ima 11 let, porabi minimalno (5,5 prek poletja) vleče kot konj, je velika kišta (ki jo tzudi redno filam z vsem mogočim), v povprečju me ne pušča na cedilu (če že vsake toliko zajebava kaj na elektriki..kar se da popravit za mali denar), vožnja je dobra...torej?...čemu menjat avto? Samo zato ker bi ga 'rad imel'?.

Najbrž....

Zdaj bom naredil velik servis potem sem pa spet dober za 120 jurjev kilometorv
wink-1.gif
..tako da....kaka 3 leta bo še ostal (če ne bo izrednih dogodkov seveda...a to je višja sila).

Nov bo kaj..peljal se bom tam tam, porabil bo verjetno več, rabil bomše kasko, sekiral se bom za vsako piko, prasko, večji tudi nebo (kvečjemu manjši), imel bo dodatke, ki jihen rabim (znajo pa crknit)...

Ne vem no...preveč težko pridem do denarja, da bi potem vlagal ga v pleh kjer mi bo dnevno ta denar puhtel v zrak. Zaradi lastnega ega,,,

Torej ti...če si do zdaj bil zadovoljen z avtom ne vidim razloga,da ne bi bil tudi vprihodnje. Če te skrbijo okvare...se vpišeš v AMZS pa imaš šlep gratis
wink-1.gif
..če ti to kaj pomeni.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.531
113
Stroškovno se splača obdržati stari avto. Tudi če crkne ne vem kaj vse, boš vanj težko vrgel 30 jurjev...
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Če nimaš problemov z starim jaz na tvojem mestu nebi menjaval. Samo redni servisi in vozi miško...
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
moje razmišljanje okoli tega....

na novem avtu že pri vrednosti zgubljaš 3 do 5 jurjev EUR letno (če govorimo o nam dostopnih avtomobilih..više go itak bolje da ne gledaš).

Kar pomeni da imaš na ta konto lahko veliko takih in drugačnih popravil (In vzdrževanj). Je pa pri novem prednost ravno to, da načeloma na obdobju 7 let ni za pričakovati praktično nobenih okvar..pri stari rikši pač vzameš v zakup da zdaj crkne to, zdaj ono (lahko v obdobju pol leta oz. par mesecev). Tako da...na koncu ugotoviš da pri starem avtu ne izgubljaš več ni, zgolj skrbiš da vzdrževanje (In toleriraš večjo pogostost možne izredne okvare)...si vizuelno zastarel, pelješ se pa verjetno tam tam kot z novejšimi modeli (z nekaj odtenki razlike).

Tako da..moj recept..če že štartaš s 3 leta starim avtom (ko mu pade cena na pol, ter ga nato voziš do konca...13 let in naprej. Vzameš v zakup da nisi IN z obliko, da kje kar rjavi, kaj škrta...a prideš tako kot vsi - od točke A do točke B.

Izgubo na vrednosti (za vsako leto ko voziš stari avto dlje) pa raje preusmeriš drugam - od uživancij do reševanj stanovanjskih problemov....možnosti nebroj.

Jaz če sebe pogledam...ajde, sej bi pasalo imeti nov avto (kaj ne)..samo zakaj že? Ta ima 11 let, porabi minimalno (5,5 prek poletja) vleče kot konj, je velika kišta (ki jo tzudi redno filam z vsem mogočim), v povprečju me ne pušča na cedilu (če že vsake toliko zajebava kaj na elektriki..kar se da popravit za mali denar), vožnja je dobra...torej?...čemu menjat avto? Samo zato ker bi ga 'rad imel'?.

Najbrž....

Zdaj bom naredil velik servis potem sem pa spet dober za 120 jurjev kilometorv
wink-1.gif
..tako da....kaka 3 leta bo še ostal (če ne bo izrednih dogodkov seveda...a to je višja sila).

Nov bo kaj..peljal se bom tam tam, porabil bo verjetno več, rabil bomše kasko, sekiral se bom za vsako piko, prasko, večji tudi nebo (kvečjemu manjši), imel bo dodatke, ki jihen rabim (znajo pa crknit)...

Ne vem no...preveč težko pridem do denarja, da bi potem vlagal ga v pleh kjer mi bo dnevno ta denar puhtel v zrak. Zaradi lastnega ega,,,

Torej ti...če si do zdaj bil zadovoljen z avtom ne vidim razloga,da ne bi bil tudi vprihodnje. Če te skrbijo okvare...se vpišeš v AMZS pa imaš šlep gratis
wink-1.gif
..če ti to kaj pomeni.

aplauz.gif
točno tako!

Treba se je zavedati, da nov avto pomeni da imaš toliko denarja viška. Nov avto je t.i. luksuzna dobrina.
Torej, živimo v času ko imamo viška denarja
sprasujem se.gif
Verjetno da ne...