Nakup Citroen DS3 Sport Chic THP155

anzelck

Zelenc'
14. mar 2013
2
0
1
Pozdravljeni, zanimam se za nakup Citroen DS3 Sport Chic THP155 pa me zanima ali ima kdo kakšne izkušnje z avtom, odločam se namreč za nakup novega pa sem slišal že, da so pri teh avtih dosti okvare na menjalnikih in turbinah. Če mi lahko svetujete ali je avto vreden nakupa? Najlepša hvala
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Sicer me bo spljuval, vendar mene je glede lege popolnoma razočaral. Res da je bil testen in da nisem šel merit tlaka v gumah, sam pr bremzanju na polno z 100-120 ga je premetavalo kot katro
tongue-1.gif


Motor (odzivnost itd), izdelava pa ni pripomb, luštna zadevca, sicer vsaj kar se mene tiče avto bolj za bejbe
grin1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Da bi komu šel menjalnik ali turbina še nisem slišal pa sem svoj čas kar precej prebiral tuje DS3 forume. Največji problemi so bili z verigami in napenjalci katere pa imajo avti narejeni od prvega oktobra 2010 nadgrajene. Osebno v 45k km večjih problemov nisem imel (avto narejen novembra 2010), enkrat nek senzor pri turbini in enkrat je bil potreben update računalnika, priporočam pa kljub vsemu dokup 5 letne garancije če misliš avto imeti dlje časa. Če te pa še kaj bolj podrobno zanima pa vprašaj, še raje na PM preden se tukaj vsipajo pametovanja o tem kako je nakup avta velikosti Clia za 20k eur. nesmiseln.
smile-1.gif
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
To mi je malce čudno.

Pa si vozil še kaj ostalih gajbic v tem rangu? Ker meni se pri zaviranju ne zdi nič kaj manj stabilen kot ostali konkurenti pa tudi na kakšnem testu bi verjetno to izpostavili če bi bil tak problem. Osebno me je na začetku še najbolj motil (pre)mehak volan ampak ko se ga navadiš gre avto kar konkretno v ovinek.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Res je bilo čudno, ker čez ovinke, kljub mehkemu volanu je šel lepo, mi je bilo čist fajn žgat.

Res sumim na tlak v gumah, ker ko delam "tak test" na istem mestu z mojo japonsko drvarnico , nos sam počepne in avto nič ne nese. (je pa res vse predelan, od dirkalnih Integra zavor)

Mogoče sem preveč pričakoval, ker je vseeno stock avto, sam vseeno naj bi bila neka športna verzija
tongue-1.gif
(bolj trd podvozje itd)
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Zanimivo. Podobno izkušnjo sem sam imel na testni z Meganom RS ki ga je pri višjih hitrostih nenormalno zanašalo. Mi še zdaj ni jasno kaj je bilo s tistim avtom narobe. Ne rečem da bi bil navajen neke cestne križarke v stilu A6 in navzgor z veliko medosno tako pa sem takrat na testno šel s Fiesto ST.
bonk.gif


Zgleda pa da je DS3 kar občutljiv na izbiro pnevmatik ker takšnega poslabšanja v legi ko sem šel iz letnih na zimske gume (iste dimenzije) še nisem doživel pri nobenem avtu.
bonk.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Sej zato pravim gume, ker se itak nenormalno pozna. Zimske so dobre sam za sneg
grin1.gif


BTW: nikol nisem gledal,se ti motorje bp čipajo?
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Par malenkosti je priporočljivo poštimati.

Drug bov oz. dump valve (paše en od VAG grupe), druge svečke, drug zračni filter in zaželjeno je blindirati pcv ventil, potem bi naj imel nekje varnih 190-200hp. Za kai več pa bi bilo potrebno zamenjati še sklopko ter izpuh. Po ljubljani se vozi en z 240hp na stock turbini če se ne motim, mislim da so ga pri SKNu delali.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Že serijsko ima pomoje malce več kot 155hp sploh glede na to da so v avtomagazinu izmerili skoraj identične čase kot bratrancu Miniju z 184hp in Polotu GTI z 180hp in DSG.
 

Likalnik

Pripravnik
10. nov 2007
544
11
18
40
Bled
Živjo, mogoče kakšno mnenje glede tega avtomobila....gledam Citroen DS3 155THP.....kakšne imate kaj izkušnje? baje naj bi imeli ti motorji težave z ketno...ampak naj bi bilo odpravljeno po letu 2010....motor je isti kot pri miniju....mini pa ima težave...saj pri 180.000km praktično vsi odpovejo.
Iščem zase nekaj majhnega za v službo in v trgovino....služba je cca 15 minut stran v eno smer po avtocesti....iščem bencinarja.

Najprej sem mislil res minija ampak zaradi težav z motorjem sem se premislil.

trenutno kar je na avtonetu so cene okoli 6000-7000€ za letnike 2011/2012...prevoženih ma tudi malo več kot 100.000km
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Če veš da so težave z verigo, se da temu elegantno izognit..po nakupu daš preventivno menjat verigo + kar paše zraven. Torej to ni problem.
 

dugi

Fizikalc
2. sep 2011
221
44
28
ljubljana
Imel sem ta motor v prejšnji 5008.Stalni problemi.Na srečo še v garanciji.Odšel od mene po hitrem postopku.
Od bencinske črpalke,do zapacane glave,do tega da mu original olje ni pasal,na da ni.
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
915
81
28
THP se pri Citroenu ne kupuje. Pika. Enako ne 1.6 VTI
Se skoraj strinjam. Ker BMW pač ne zna delat malih turbo bencinarjev :)

No zdaj pa resno. Ne zagovarjam ga, ker THP očitno ni biser od motorja. Ampak še malo pa bo moj DS3 THP155 prevozil 190kkm. V tem trenutku bi sicer želel pozabiti, da so mi pri 50kkm v garanciji zamenjali komplet motor, ampak vsaj ni bil moj strošek... pa pustmo stat.
  • avta ne šparam: ne vozim po DKV-jevsko s 1200 rpm, ta motor se rad vrti in vsake toliko časa tudi vidi 4k+.
  • olja potroši od 0 do 1l na 15kkm. BMK za predpis proizvajalca, servis delam na 15.
  • ob zadnjem servisu smo izmerili kompresijo : vse tako kot mora biti.
  • zaenkrat ni videti, da bi imel probleme z verigo. Upam da tako ostane.
  • zamenjat sem moral par gumijastih cevi, zaradi katerih je avto trokiral, če si pri 2000-2500rpm pritisnil plin do konca. Strošek ranga 50€.
  • ko bo motor crknil, gre avto na odpad. Že v delujočem stanju ni vreden veliko, kaj šele brez motorja
Doma imamo dve karjoli : 2.0D in 1.6B, oba T. Prvi za dolge vožnje, drugi za užitke. Odločiti pa se mora vsak sam.

P.S.
Sicer bi bil veliko večji užitek, če bi namesto 1.6T bil 5.7 V8 N/A, ampak jebiga, vse ima svojo mejo (in seveda ceno)
 
Nazadnje urejeno: