307 CC je imela sodelavka, nekje 3 leta, brez težav, ena redkih 307-ic ki ji ni puščala streha. Ampak je kupila avto, za katerega je bilo res skrbljeno v nulo, od prvega lastnika in z malo km. Sestrična je imela Megana CC od novega, polom od avta, puščal vodo, težave z elektriko. Ne bi ga imel niti zastonj.
V tem razredu bi kupil raje kako rabljeno MX5, ki je sicer dvosed. Zelo hvaležen avto, ki ti lahko ponudi res veliko užitka. Morda dobiš kakega. Sicer je pri višini nad 180 cm že problem ker si previsok in ti piha v glavo. Morda še kak BMW 3 l. 2000-02 ampak tega ne poznam. 206ka je tvegan nakup danes, izogni se ga. Jaz sicer tolk poceni kabria ne bi kupoval, vprašanje v kakem stanju je streha, strešna tesnila.... to znajo cifre za popravila leteti v višave, sploh če so to kake kovinske strehe, delov pri nas ni veliko
Guma, ki tesni med šipami in streho naj bo lepo mehka, voljna, lepe črne barve, ko potegneš s prstom po gumi moraš imeti občutek da je res guma, ne kamen. Ker kamen ne tesni več, pa če ga mažeš z nevemkakimi produkti, tako tesnilo tudi ni več popolnoma črno, ampak tako bolj temnosivo. Streha se mora odpirati in zapirati tekoče, brez zatikanja, ropotanja. Po plastiki oz. usnju pod šipami ne sme biti sledov vodnega kamna... kar pomeni da pušča voda.
Zdaj prihaja deževje, če imaš kak avto ogledan ga idi še pogledat v suhem, da ga pregledaš kot običajen avto, strehi pa se posveti po kakih 2-3 dneh dežja. Boš imel najrealnejši vpogled v avto.
30k km sem naredil z kabriem, več kot polovico brezstrešno..... ne morem si predstavljati več da vozim "navaden" avto, tudi boljša polovica je navdušena nad njim in želi da ga imam še zelo dolgo