Kaj je to kaj za ena firma v originalu ??Imam takega 3 leta, samo je druga nalepka gor.
Je dvobatni, bolj zmogljiv, bolj mirno delovanje...
Edit:
sedaj vidim, da žal ni več na zalogi.
Po moje se v drugih trgovinah dobi popolnoma isti, vendar pod drugo znamko. Ali počakaš, da bo v Hoferju ponovno v prodaji.
Ker dosti majn placa zavzameZakaj pokoncnega?
Dobro ajde ti zaj govoriš o profi uporabi kjer laufa pištola konkretno in nimaš časa čakat za vsako pizdarijo, da kompresor nafila. Pa tudi lotevaš se nekih bolj resnih opravil.Niti približno. Sam imam 300-literskega (za profi uporabo) in pri uporabi pištole za vijačenje tlak izredno hitro pada, zato lahko res močno stisnjene vijake odtisnem samo takrat, ko je kompresor popolnoma napolnjen. S 25-literskim pri enakem tlaku v takem primeru nimaš šans. Za barvanje in podobno nimam pojma, ker nisem še nikoli tega počel s kompresorjem ... vsekakor pa bo razlika pri vijačenju med 25 in 50-literskim.
No ja, stvari moraš postavit v nek realni pogled. Če vzamemo eno povprečno viskomomentno pištolo 1/2" imajo po specifikacijah delovni tlak okoli 6-7bar in pretok 200-250l/min. Se pravi če vzamemo spodnjo mejo 6bar/200l to pomeni da ti 25l kompresor nafilan na polno (10 bar) lahko zagotovi 4 bare diference s 25l volumna kar je skupno 100l "energije". Torej ti tak kompresor pištolco zavrti na največji moči/navoru 30 sekund in potem se veselje konča. Kaj komu pomeni teh 30 sekund je pa sedaj vprašanje.
50l ti da 1x več časa trajanja max. moči, 100l 4x več in tako dalje. Vprašanje tudi do kje kompresor fila, eni dosegajo 10, eni celo 12 bar .. eni pa malo nad 8 bar končajo. Tu so potem pomembni parametri za to kaj dajo od sebe.
Malo pa dvomim da recimo enako kakovosten 25l kompresor nebi obrnil vijaka medtem ko 50l bi ga (če ima pištola delovni tlak na 6bar, potem oba kompresorja zagotavljata tak tlak vsaj nekaj časa), enostavno ni neke logike glede na tehnične osnove. Dopuščam opcijo da imate vi profiji pištole, ki delajo na višjih tlakih in imajo večje pretoke, tam se seveda stvari še dodatno spremenijo.
Jaz pa po delavnicah vedno bolj opažam baterijske "sravfarce" za vijačenje koles.