To Nokio Lumio 1020 sem dal na servis, ker je sama od sebe začela delat grde slike - vse povsod je bila na sliki premočna bliskavica. Če sem kaj slikal od blizu s flešom, je bila slika cela bela ali pa cela črna ... ok, me razpizdi pa grem na mobitelov center pa tam povem kaj je narobe, pol pa še zraven rečem, da telefon dela take meglene slike že od prvega dneva, ko sem ga kupil ... ok, napiše ti dve stvari v tisto dokumentacijo, pa pošlje na servis ... danes pa dobim po pošti, da mi tega ne bodo zastonj popravili (je še v garanciji telefon), in da morem plačati 150eur, če hočejo, da mi popravijo.
Pa ko je oni tisto dokumentacijo pisal za servis, je polek v list napisal, da so vidne praske na ekranu in ohišju ... pa debelo pogledam in mu rečem, kje ti vidiš kake praske na ohišju? Pa mi pol reče, da tak more napisati, ker za ohišje je v bivstvu mišljeno za ekran. Pa sem mu rekel, da me ne rabi imeti za butla ... ker ohišje je ohišje, ekran je pa ekran, in ni hotel tega črtati iz dokumentacije. Če dobim nazaj opraskan telefon (ohišje) ga onemu direktno v glavo zabrišem, presneti cigan.
Presneta MAFIJA!
Da pa še to ni vse ... že par telefonov sem poslal na servis nekdaj, pa so mi še vedno račuajnali, samo zdaj jih mam pa dovolj. Mogoče ve kdo, kam telekom oz. mobitelov center pošilja telefone na popravilo, da pridem do direktne njihove telefonske številke.
Se opravičujem za tako jezo, samo ne razumem, zakaj morem plačat nekaj, kar se samo uniči? Garancija velja v primeru, da ne pride do fizične poškodbe, se pravi zloma ipd ... telefon je v bistvu že od prvega dneva, ko sem ga kupil, v enem samem kurcu, samo ker se nisem za te malenkosti preveč sekiral, sem ga komaj zaj nesel na popravilo, ko zaj malo več potujem po evropi in je polno vsega za poslikat.
Problem je, da mi je mobitel že pri parih prejšnjih telefonih vedno vse računal, za kar mislim, da bi mogla obvezno veljati garancija, saj je do napake prišlo samo od sebe.
Ma kdo iste izkušnje? Ker meni se zdi, da nas telekom malo nateguje v mozeg, da zaračuna še tisto, kar bi moglo biti zastonj. Ali čemu pol garancija sploh in dve leti vezave?
Pa ko je oni tisto dokumentacijo pisal za servis, je polek v list napisal, da so vidne praske na ekranu in ohišju ... pa debelo pogledam in mu rečem, kje ti vidiš kake praske na ohišju? Pa mi pol reče, da tak more napisati, ker za ohišje je v bivstvu mišljeno za ekran. Pa sem mu rekel, da me ne rabi imeti za butla ... ker ohišje je ohišje, ekran je pa ekran, in ni hotel tega črtati iz dokumentacije. Če dobim nazaj opraskan telefon (ohišje) ga onemu direktno v glavo zabrišem, presneti cigan.
Presneta MAFIJA!
Da pa še to ni vse ... že par telefonov sem poslal na servis nekdaj, pa so mi še vedno račuajnali, samo zdaj jih mam pa dovolj. Mogoče ve kdo, kam telekom oz. mobitelov center pošilja telefone na popravilo, da pridem do direktne njihove telefonske številke.
Se opravičujem za tako jezo, samo ne razumem, zakaj morem plačat nekaj, kar se samo uniči? Garancija velja v primeru, da ne pride do fizične poškodbe, se pravi zloma ipd ... telefon je v bistvu že od prvega dneva, ko sem ga kupil, v enem samem kurcu, samo ker se nisem za te malenkosti preveč sekiral, sem ga komaj zaj nesel na popravilo, ko zaj malo več potujem po evropi in je polno vsega za poslikat.
Problem je, da mi je mobitel že pri parih prejšnjih telefonih vedno vse računal, za kar mislim, da bi mogla obvezno veljati garancija, saj je do napake prišlo samo od sebe.
Ma kdo iste izkušnje? Ker meni se zdi, da nas telekom malo nateguje v mozeg, da zaračuna še tisto, kar bi moglo biti zastonj. Ali čemu pol garancija sploh in dve leti vezave?