Uporabljam Nokio E90 in za dostop do spletne banke Klik NLB, ki za dostop denimo zahteva nameščen certifikat AC NLB, nimam nobenih težav.
Pri dostopanju do Mobitelove storitve Monitor, pa se stvari zapletejo, saj me mobilnik ne spusti naprej po tem, ko uspešno odprem uvodno stran https://monitor.mobitel.si in kliknem na gumb Potrdi pri prvi opciji. Na brskalniku IE 7 ali Firefox 2 na prenosniku dostop do Monitorja poteka nemoteno z istim certifikatom, enak rezultat pa je tudi pri uporabi drugega certifikata od SIGEN-CA.
Na Mobitelovem CPN so mi sicer sporočili, da so zapleti pri tovrstnem dostopanju do storitve, a vendarle bi rad zadevi prišel do dna oz. izvedel, kje je pravzaprav točen vzrok za težavo.
Pri dostopanju do Mobitelove storitve Monitor, pa se stvari zapletejo, saj me mobilnik ne spusti naprej po tem, ko uspešno odprem uvodno stran https://monitor.mobitel.si in kliknem na gumb Potrdi pri prvi opciji. Na brskalniku IE 7 ali Firefox 2 na prenosniku dostop do Monitorja poteka nemoteno z istim certifikatom, enak rezultat pa je tudi pri uporabi drugega certifikata od SIGEN-CA.
Na Mobitelovem CPN so mi sicer sporočili, da so zapleti pri tovrstnem dostopanju do storitve, a vendarle bi rad zadevi prišel do dna oz. izvedel, kje je pravzaprav točen vzrok za težavo.
Nazadnje urejeno: