Mobitelov klicni center

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Kako to da se teli bukslji se niso znajdl v casopisih. Zdej ze zadnje 4 leta ce si jih klical pozabis lahko na manj kot 15 minut zvonenja, potem klice ,poklicali ste tehnicno pomoc telekom slo, za narocilo storitev 1 za info storitev 2 za info racuni 3 in tehnicna pomoc 4 izberes 4 potem drugi odzivnik govori ce nedela siol resetiraj modem, potem spet tretji odzivnik zacne nastevat in nabija o interneti tvju telefonskih storitvah itd.

Seveda akrkoli izberes te potem odzivnik se naprej masira z 3 iopcijami in nakoncu zaradi vecjega stevila klicev trenutno operater zaseden in gremo minimalno 15minut cakanja, WTF

To je totalno neuporabno! 10 let nazaj nisi cakal vec kot minuto, nevem al majo 3 studente in to je to
 
Nazadnje urejeno:

johannes

Tehnološki dinozaver/tabure selektor 1.snl
10. feb 2013
3.215
579
113
1. Zamnjševanje stroškov.
2. Zmanjševanje stroškov.
3. Zmanjševanje stroškev.

Psst: uporabniki, jebite se!
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.811
640
113
Točno tako. Sranje se je začelo po združitvi s telekomom. Prej je imel mobitel čudovit center za pomoč uporabnikom.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Zanimivo, 2x do 4x na let jih poklicem pa nimam teh problemov, ki jih opisujete.
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.858
392
83
Meni je nazadnje serviser hitreje prišel do bajte, kot pa sem dobil vezo s podporo. Brez heca.
 

ahmed

Majstr
23. sep 2007
2.493
120
63
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Točno tako. Sranje se je začelo po združitvi s telekomom. Prej je imel mobitel čudovit center za pomoč uporabnikom.
+1
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.718
9.493
113
Citat:
Uporabnik Ralliart pravi:
Kako to da se teli bukslji se niso znajdl v casopisih. Zdej ze zadnje 4 leta ce si jih klical pozabis lahko na manj kot 15 minut zvonenja, potem klice ,poklicali ste tehnicno pomoc telekom slo, za narocilo storitev 1 za info storitev 2 za info racuni 3 in tehnicna pomoc 4 izberes 4 potem drugi odzivnik govori ce nedela siol resetiraj modem, potem spet tretji odzivnik zacne nastevat in nabija o interneti tvju telefonskih storitvah itd.

Seveda akrkoli izberes te potem odzivnik se naprej masira z 3 iopcijami in nakoncu zaradi vecjega stevila klicev trenutno operater zaseden in gremo minimalno 15minut cakanja, WTF

To je totalno neuporabno! 10 let nazaj nisi cakal vec kot minuto, nevem al majo 3 studente in to je to
To je zdaj telekomov klicni center. Mobitela ni več. Dost jasno?

Poizkusi Telemach.....boš zanimivo še zmer s Telekomom zadovoljen
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.172
3.883
113
Če ti je kaj v tolažbo, ostali se učijo od njih. Uro nabijanja po telefonu kako super ponudba da je, kar je v osnovi skregano z logiko ker če bi bilo to res jih človek nebi klical. Ker kličeš samo ko je nujno in stvar ne špila, dvomim da obstaja kdo ki bi klical da sliši kaj vse da je novega pri njih. Skratka, nazadnje ko mi je strela skurla anteno modem in ruter sem prvi dan po nešteto poskusih obupal. Drugi dan je bil serviser na vratih pol ure po tistem ko mi jih je uspel priklicat. Bil je pa telemach, za internet s krvavca.

Po vsem tem telefonskem posilstvu si te pa nazadnje upajo še vprašat če te zdaj ko si že na vseh štirih lahko še v rit z nekaj neumnimi vprašanji tipa kaj si želite da bi izboljšali. Internet mogoče? Pa da mi ga spotoma še date ven iz riti mogoče če lahko hvala.
 

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Citat:
Uporabnik johannes pravi:
1. Zamnjševanje stroškov.
2. Zmanjševanje stroškov.
3. Zmanjševanje stroškev.

Psst: uporabniki, jebite se!

Ja, stroški se pa zmanjšujejo, ker se dohodki zmanjšujejo. Se kdo spomni koliko je dal mesečno za telefon, ko je še bil Mobitel?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.763
6.750
113
pri taščici
Jaz se na telekomu (ne na mobitelu) posluzujem tudi sms ali pa email prijave napak. Te poklicejo nazaj. (napises okvirno uro kdaj bi lahko bil pri opremi). Je pa res da se preredko posluzujem tega in da bi moral veckrat jim tezit.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.718
9.493
113
Citat:
Uporabnik geronimo pravi:
Citat:
Uporabnik johannes pravi:
1. Zamnjševanje stroškov.
2. Zmanjševanje stroškov.
3. Zmanjševanje stroškev.

Psst: uporabniki, jebite se!

Ja, stroški se pa zmanjšujejo, ker se dohodki zmanjšujejo. Se kdo spomni koliko je dal mesečno za telefon, ko je še bil Mobitel?
Bulšit....