Mitsubishi Pajero - pozna kdo kaj več?

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Model 92 ->

Imam par vprašanj.
Kako deluje po višini nastavljivo podvozje? Na amortizerjih so neki motorčki - kaj konkretno delajo?
Kako deluje blokada zadnjega diferenciala? Kaj konkretno narediš s pritiskom na stikalo?
Lahko kdo preveri kako pridejo povezani kabli senzorjev za vklop 4x4 Hi in 4x4 lo? Na mojem so namreč odtrgani z obeh senzorjev, tam zraven pa samo en dvožilni kabel.

Olje v cevi proti intercoolerju verjetno pomeni obrabo semeringov turbine (prav tako avto slabo vleče in plavo kadi) - priporočate poleg Beje koga drugega za obnovo? Paše od Galopperja turbina tudi gor?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Z motorčki na amortizerjih uravnavaš "trdoto" - na sredinski konzoli imap stikalo s pozicijami H (hard), M (medium - narisan je amortizer) ter S (soft). Zapora diferenciala ti pač brezpogojno aktivira obe zadnji kolesi (nikakor ne uporabljaj tega na cesti seveda).
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Z motorčki na amortizerjih uravnavaš "trdoto" - na sredinski konzoli imap stikalo s pozicijami H (hard), M (medium - narisan je amortizer) ter S (soft). Zapora diferenciala ti pač brezpogojno aktivira obe zadnji kolesi (nikakor ne uporabljaj tega na cesti seveda).
To mi je popolnoma jasno. Mene zanima kako te stvari delujejo (oz bi naj delovale, ker meni ne
frown-1.gif
). Torej, kaj delajo motorčki z amortizerji (npr. napenjajo kakšno vzmet) in kako deluje zadnja zapora diferenciala (npr. hidravlična črpalka potisne štift med zobnike).
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
motorcki delajo to kar bi ti delal "peš" z gewindi. Torej zategujejo vijak na amortizerju.


4x4Hi (4H) pomeni zapora sredinskega diferenciala (vklopiš 4kolesni pogon), ce pa premaknes ročico na 4L pa se vklopi še reduktor.
 

landcruiser

Fizikalc
19. sep 2007
288
33
28
Citat:
Uporabnik monaco pravi:
Model 92 ->

Olje v cevi proti intercoolerju verjetno pomeni obrabo semeringov turbine (prav tako avto slabo vleče in plavo kadi) - priporočate poleg Beje koga drugega za obnovo? Paše od Galopperja turbina tudi gor?

Jaz priporočam Bejo. Meni so obnovili turbino zelo dobro. Za razliko od nekaterih ti oni turbino obnovijo tako, da jim tja dostaviš cel avto in ne samo turbine. Olje v IC pa je lahko izvira tudi iz oddušnika motorja, poglej malo v cevi od oddušnika do turbine, lahko da tam ne potujejo samo oljni hlapi ampak tudi kaj več.

lp
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
motorcki delajo to kar bi ti delal "peš" z gewindi. Torej zategujejo vijak na amortizerju.
Torej če vseh motorčkov ne bom uspel usposobit, lahko preprosto odmontiram motorčke in nastavim ročno?

Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
4x4Hi (4H) pomeni zapora sredinskega diferenciala (vklopiš 4kolesni pogon), ce pa premaknes ročico na 4L pa se vklopi še reduktor.
To je imel tudi stari (in vsi prejšnji terenci). Ta ima pa še stikalo R/D LOCK ki bi naj bilo za blokado še zadnjega diferenciala (špera), toda nič se ne zgodi. Zanima me kako zadeva deluje, da vem kje iskat napako.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
V cevi od turbine naprej je kar precej olja. Tudi pod turbino je zelo mastno, kar "teče". Avto pa tudi nima prave moči... res pa je, da žvižganja turbine tudi ni slišat. Kako bi sploh preveril če je sploh turbina?