Konjev ni sicer nikoli preveč, vendar je že solidna izbira pri 220CDI, avto ima 170 KM, v kombinaciji z avtomatiko je avto zelo uglajen, po potrebi pa pokaže tudi nekaj športne dinamike, še posebej, če uporabiš Sport način, ki se nahaja ob menjalniku. Takrat avto prestavlja v višjih obratih ter hitreje. Končna je nekje po števcu 220 - 230 km/h, za kaj več boš moral imeti ugoden veter ali poseči po višji kubaturi motorja. Poraba se vrti okoli 6 litrov na avtocesti do 10 litrov v mestu. Izrednih servisov ni, pomembno je olje, ker imajo ta vozila DPF filter in potrebujejo posebno olje. Z avtomatikom ni težav, menja se filtre, avto ima verigo. Redni servis pride ca 200-300 eur v Avstriji (odvisno kaj menjaš, za točne podatke lahko poiščem račun). Za Slovenijo ne vem, ker so že po duši nateguni in lopovi. Maš sicer enga popoldanca v Slovenj gradcu, vendar je vse prej kot ugoden, je pa strokovnjak.
Menjalnik je občasno malce grob pri prestavljanju ko ga pohodiš, ker iz penzionerske vožnje preklopiš kar naenkrat na Sport mode, vendar hitro pride k sebi in začne prestavljati zelo lepo ter hitro. Je pa ta menjalnik v 220CDI 5 stopenjski, medtem ko v 320CDI je 7G avtomatika, ima 7 predstav. Menjalnik je vrhunski, vendar je kar velik preskok iz 220 CDI na 320CDi. Poznam oba, je 220CDI smiselne nakup, čeprav duša pravi 320CDI. Čipanje odsvetujem, je nepotrebno.
Notranjost funkcionalna, vse na svojem mestu. Priporočam paket Avantgarde, bolj športno podvozje ter notranjost v aluminiju (lepše zgleda kot les), delno usnje delno blago, nekateri imajo tudi full usnje, odvisno od doplačila. AMG paket odsvetujem, vozilo je pretrdo, 18 col gume ali več pa tudi niso najbolj ugodne, če kupuješ normalno znamko gum. Pri Avantgardu so serijske 17 colske, ki so zelo solidne. Svetujem tudi veliko navigacijo Command DVD sistem (na začetku moti tisti okrogli gumb za navigiranje, vendar se ga navadiš), ker je navigacija več kot odlična. Slovenija zelo dobro pokrita, za ostalo Evropa pa sploh ne bom pisal, ker je pokrita vsaka kozja cesta. Novejše različice DVDja enostavno snameš preko torrenta in že imaš posodobljeno navigacijo. Super zadeva. Audio sistem je eden boljših, 10 zvočnikov lepo špila, ipod priključek dela v nulo. Bluetooth telefonija prepozna skoraj vsak aparat, nekaj težav je bilo pri Nokiji, smo se znebili telefona. Lepo služi tudi strešno okno, še posebej spomladi, ko se pelješ po kakšni lepi cesti in ni nikakršne gužve. Sedeži so okej, vendar s slabo bočno oporo, pohvalno deluje gretje sedežov, pride zelo prav v zimskih časih. Volan lepo paše v roke, gumbi na volanih so priročni. Grajam tudi ključ od vozila, ki zelo hitro pokaže znake obrabe, popokajo gumice na gumbih (ni dinar za keyless sistem
). Priporočam tudi bixenonske žaromete, super svetloba ter boljši vizualni izgled. Čričkov v avtomobilu ni, znaki obrabe ne obstajajo. Priporočam tudi alarm, zaradi ljubosumnih Slovencev in ostale golazni (risanje s ključi po vratih, razbijanje stekel sredi belega dne itd). Gume so strošek, zimske so 17 col in so gladko 140 EUR po komadu, letne so 18 col in so gladko 200 EUR po komadu (letne ne zdržijo sezone zaradi dinamike vožnje).
Pozimi se avto obnaša živo, zaradi zadnjega pogona, vendar ga elektronika rešuje, se navadiš na united colors of benetton na armaturi, ker vedno utripa ESP v kombinaciji ASR. Avto ima zelo dobro lego, ovinke požira z lahkoto, ne mara pa lukenj ter kakšnih udarnih jam. Avto je rad opran, še posebej če je črn. Minus je to, da Avantgarde nima zvezde spredaj, ampak samo eno veliko na hladilnih rebrih. Za zvezdo boš moral poseči po opremi Classic ali Elegance, ki sta v osnovi slabši, najbolj osnovna je Classic potem pa Elegance. Malo se razlikujeta na zunaj, vendar nič pretresljivega.
Za specifiko pa vprašaj.