Pri padcu mi je počil ekran, vidnih poškodb ni, le "razlil" se je v nekaj urah. Zdaj mi na servisu hočejo menjati tudi zadnje steklo??
Po začetni zagotovitvi, da poseg menjave komplet s potrebnim materialom, delom in ddv stane 205 eur, sem poslal telefon. Po plačilu 15 eur za "pregled" - čeprav sem jasno napisal, kaj je treba narediti, so mi poslali predračun za 300 eur, namesto dogovorjenih 190 (15 sem že plačal). Pri prevzemu telefona so ugotovljeni "minimalni znaki obrabe".
Na telefon in mail se mi že od petka ne javljajo. Smrdi mi na nateg, čeprav gre za pooblaščenega serviserja. Zdi se mi, da zavlačujejo da poteče rok predračuna (ki ga seveda nisem plačal), saj nato vrnejo telefon lastniku.
Po potrebi bom prijavil na tržno inšpekcijo ter tudi direkt na Huawei Europa, vendar bi prej rad vaše mnenje.
lp
Po začetni zagotovitvi, da poseg menjave komplet s potrebnim materialom, delom in ddv stane 205 eur, sem poslal telefon. Po plačilu 15 eur za "pregled" - čeprav sem jasno napisal, kaj je treba narediti, so mi poslali predračun za 300 eur, namesto dogovorjenih 190 (15 sem že plačal). Pri prevzemu telefona so ugotovljeni "minimalni znaki obrabe".
Na telefon in mail se mi že od petka ne javljajo. Smrdi mi na nateg, čeprav gre za pooblaščenega serviserja. Zdi se mi, da zavlačujejo da poteče rok predračuna (ki ga seveda nisem plačal), saj nato vrnejo telefon lastniku.
Po potrebi bom prijavil na tržno inšpekcijo ter tudi direkt na Huawei Europa, vendar bi prej rad vaše mnenje.
lp