Menjava grelca kabine Citroen

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Na Xsari l.98 bi bilo potrebno menjati grelec kabine. Pozna kdo kaksnega ugodnega mojstra iz LJ, ki bi mi to postimal. Kakor vem je potrebno podreti celotno armaturko. Kaksne cene popravila lahko pricakujem?
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Na Ljubljanskem koncu lahko obiščeš serviserja AVTO MERLAK, Drenov Grič - Vrhnika. Pa povprašaš koliko stroškov bi bilo s tem.

Ali pa greš do Jerovška v Grosuplje.

Menjavo grelca kabine v Xsari letnik 2000 imaš opisano tudi na tej strani Forum . Je pa res precej dela ...

LP
 

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Hvala za povezavo. Ja, so mi rekli, da je dela precej. Bi se lotil sam, ampak je prevec sraufanja in lahko naredim vec skode kot koristi. Sta pa oba serviserja pooblascena, kar zna nanesti precej vec EUR kot pri kaksnem nepooblascenem oz. popoldanskem mehaniku. In skoraj raje bi peljal k popoldancu, ker je avto premalo vreden.
 

nepomembnez

Pripravnik
9. jan 2009
514
0
16
Na pooblaščenem servisu je dela za cca 6 ur X cca 40€ = 240€ Bolje, da se dogovoriš tam s kakim mehanikom, ki še doma šraufa po šihtu, bo ziher dosti ceneje.
 
Nazadnje urejeno:

jakkaa

Pripravnik
19. mar 2009
352
0
16
ljubljana
Pa najd tazga, da ve kako se kej razmontira, da ti nau vse polomu... včas dobimo kkšn avto iz rok nekoga, ki ni vešč razdiranja armature potem pa so problemi k nimaš kam kej pršraufat...
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Sam sem to delal, prvič in zadnjič dela ogromno, armaturka ven, ohišje grelca ven potem lahko menjaš, dela je precej in stane tudi precej, sam grelec je če se prav spomnim 60€.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.739
1.526
113
Če imaš prostor in živce, se loti sam, en vikend s petkovim popoldnevom in ni hudič da ne bi bil fertik. (Je pa res, da zna biti zdajle že pasje vroče in boš v avtu trpel...)

Sam imam avto, ki ima precej komplicirano vgrajen mikrofilter (podreti je treba desno stran armaturne plošče) in ko sem ga šel prvič menjati, sem razdrl vso armaturo, ker preprosto nisem vedel, kje je. No, prišel sem do pečke, videl, da ne pušča in to je to.

Pa nisem nikoli prej šraufal nič po avtu, itak je vsa notranjost skupaj sešraufana s križnimi vijaki in ni nobena znanost to razdirati, greš pač šrauf po šrauf. Danes, ko se digitalce tala za drobiž, lahko vsak šrauf tudi pofotkaš, preden ga odšraufaš, nato pa prilepiš nazaj na luknjo, kjer je bil, ko boš posamezen del odstranil. In nimaš kaj pokvariti (no, ko boš sestavljal nazaj, vse zategni kot je treba, da ne bo čričkov). Če najdeš kakšne slike postopka za tvoj avto, toliko bolje...

Zame kot nemehanika se kot še najbolj kompleksen del zdi to, da moraš izliti ven hladilno tekočino (iz pečke jo spraviš tako, da s kompresorjem pihaš v dovodno cev vode v kabino), nato pa odšraufaš pečko (menjaj tudi o-ringe in vse cevi, ki gredo od pečke do požarne stene, da ne boš čez en mesec spet vsega čaral), nato pa spet naliti novo hladilno tekočino in pravilno odzračiti hladilni sistem.
zmaga.gif
 
Nazadnje urejeno:

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Če še ni nikdar imel izvijača v roki, mu jaz tega vseeno nebi priporočal, edino če želi imeti polompljene pol plastike v avtu. Ni tako enostavno kot se sliši, pa še klimo mora spustiti ven drugače ne more potegniti ven cele škatle, kjer je pečka. Ni to delo za nedeljske mehanike, pa prej si naj kupi torx izvijače, ker je vse v torxih. Pa volan sneti, airbage, tuljavo airbaga, v glavnem polno sistemov, kjer lahko dosti zajebeš.
 

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
A to vam je "konkretno" spustila? Ali je samo smrdelo?
Ker pri meni zaenkrat se ni kriticno (ni se nic mokro pri sovozniku), zaradi tega bom se pocakal.

Sicer pa hvala za nasvete.

Tony svetuje menjavo o-ringov in ostalih cevi. A na Xantiji ste tudi to menjali ali samo pecko?
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Citat:
Uporabnik nowinc pravi:
A to vam je "konkretno" spustila? Ali je samo smrdelo?
Ker pri meni zaenkrat se ni kriticno (ni se nic mokro pri sovozniku), zaradi tega bom se pocakal.
Tony svetuje menjavo o-ringov in ostalih cevi. A na Xantiji ste tudi to menjali ali samo pecko?

Na eni je smrdelo že ob nakupu, pa nisem znal točno določit, od česa je ta vonj. Sicer je po nakupu eno leto v glavnem stala, ker se je mašina rihtala, pozimi ko sem šel na tehničnega, je bilo pa jasno, da je pečka, ker se je rosilo v 3pm. Pa tudi malo antifriza je priteklo ven k sopotnikovim nogam.
Na drugi pa ni bilo nekega vonja, le boljša polovica se je pritoževala, da se šipa rosi. Ko je začelo toliko spuščat, da je lužica nastala pri sopotniku, pa se je dalo vozit samo brez gretja.

Ja, oringe sem menjal. Zajebano je tisti konektor s cevmi nazaj skupaj dobit, ker že brez oringov gre fejst na trdo skupaj.
Cevi pa pregledaš.
Če si zdownloadaš haynesov manual, in greš lepo po navodilih, ni neke panike. Z občutkom je treba delat, da česa ne polomiš. Pa vmes si z digitalcem slikaš, če ti slučajno ni kaj jasno, kako moraš kateri šop kablov speljat, ko sestavljaš.
 

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Zanimivo je to, da do sedaj nisem opazil, da bi mi zmanjkalo kaj hladilne tekocine. Ocitno mora zelo zelo malo puscati ali pa je problem cisto kje drugje. Sploh pa konkretno zasmrdi, ce dam na gretje in notranje krozenje zraka. Ta vonj se potem kmalu omili.
Na nekem tujem forumu sem zasledil, da je "prijetno" sladek vonj, ce pusca pecka. Tam je nekdo napisal, da je kot vonj po javorjevem sirupu. Pri meni ni nic kaj prijeten vonj.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.739
1.526
113
Če ti ne zmanjkuje vode, potem pečka ne pušča!

Tebi očitno samo standardno smrdi iz klime, kar nikakor ni puščajoča pečka... Smrdi pa po stoječi vodi (beri: javnih straniščih). Problem rešiš tako, da vzameš ven stari mikrofilter, špricaš v odprtino s sprejem (priporočam takšnega, ki se spremeni v peno ob špricanju) za dezinfekcijo klime, nato pa po malem še v vse zračnike klime v avtu (pazi, da se zadeva ne bo polila po kakšnem radiu...)...

Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Če še ni nikdar imel izvijača v roki, mu jaz tega vseeno nebi priporočal, edino če želi imeti polompljene pol plastike v avtu. Ni tako enostavno kot se sliši, pa še klimo mora spustiti ven drugače ne more potegniti ven cele škatle, kjer je pečka. Ni to delo za nedeljske mehanike, pa prej si naj kupi torx izvijače, ker je vse v torxih. Pa volan sneti, airbage, tuljavo airbaga, v glavnem polno sistemov, kjer lahko dosti zajebeš.

Nisem jaz kriv za inženirske zablode žabarjev
evil.gif

Na mojih prastarih Hitlerjevih sankah je sicer mikrofilter zakopan v božjo mater (direktno med ventilatorjem in uparjalnikom), ampak pečko se da menjati brez, da bi moral vso klima enoto vzeti iz avta ali odklapljati cevi plina klime...
smile-1.gif
 

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Sem ze brskal po netu in v arhivu citroen foruma pravijo, da je za tovrsten smrad (smrad, ki se pojavi ob vklopu gretja) kriva pecka. Bom se uposteval tvoj nasvet in poskusil narediti dezinfekcijo. Ni mi edino logicno to, da je smrad samo na zacetku vklopa gretja.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.739
1.526
113
Če vklopiš samo ventilacijo z mrzlim zrakom pa ne smrdi?

Lahko da so tole kakšne Citro posebnosti, ki jih ne poznam (načeloma se v pečki bakterije in plesen ne redijo, ker je tam pač zanje izrazito neugodno - vroče; v uparjalniku klime pa je ves čas med uporabo klime mokro, saj se nanj kondezira vlaga in je ta zato idealno gojišče bakterij), ampak tudi v tem primeru bo pomagala dezinfekcija klime - našpricaš sprej in imaš nekaj časa ventilacijo na mrzlo (zrak gre čez uprajalnik) in nato tudi nastaviš na vroče (zrak gre potem čez pečko, z njim pa tudi dezinfekcijska pena).

V skarjnem primeru je dezinfekcijo treba ponoviti večkrat, recimo s tednom dni razmaka.

Ampak, teoretiziranje gor ali dol, logika pove, da pečka ne pušča vode, če vode ne zmanjkuje. In v takem primeru menjava pečke ni smiselna.
 

nowinc

Pripravnik
31. maj 2008
328
1
18
Ja, ce vklopim ventilacijo z mrzlim zrakom, potem ni smradu.

Kakor mi je znano, je - kadar je ventilacija na vroce - zrak speljan preko pecke, sicer pa ne.

Hladilna tekocina je pa skozi v pecki, tako da ce pusca, pusca tudi ce ventilacija piha hladno. Si to prav razlagam?
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Prav si razlagaš. In še to: če pečka pušča, še ni rečeno da hladilna poide po enem tednu. Lahko recimo 1L na pol leta.
Smrdi pa vseeno (zna tale antifriz kar konkretno dražit oči). In rosi se tudi.
 

igorduska

Pripravnik
27. jan 2008
337
0
16
Ptuj
www.ptuj-on.net
Vem, da je tukaj govora o Citroenu, pa vseeno! Jaz imam Fiat Brava in tudi meni začne smrdet po antifrizu ko obrnem gumb na gretje, ko pa hladim pa popolnoma nič. Ne vem sicer ali s časom res manj smrdi ali pa se nos že navadi na ta vonj! Če se rosi ali ne nebi vedel saj sem avto kupil pred kratkim, pa gretja še nisem uporabljal, to sem samo opazil, ko sem enkrat iz radovednosti prižgal gretje. Ne vem kaj naredit saj bom pred zimo to moral porihtat. Ali kdo ve, če je pri Bravi tudi potrebno celo armaturko razturit ali obstaja kaka druga rešitev?