Če imaš prostor in živce, se loti sam, en vikend s petkovim popoldnevom in ni hudič da ne bi bil fertik. (Je pa res, da zna biti zdajle že pasje vroče in boš v avtu trpel...)
Sam imam avto, ki ima precej komplicirano vgrajen mikrofilter (podreti je treba desno stran armaturne plošče) in ko sem ga šel prvič menjati, sem razdrl vso armaturo, ker preprosto nisem vedel, kje je. No, prišel sem do pečke, videl, da ne pušča in to je to.
Pa nisem nikoli prej šraufal nič po avtu, itak je vsa notranjost skupaj sešraufana s križnimi vijaki in ni nobena znanost to razdirati, greš pač šrauf po šrauf. Danes, ko se digitalce tala za drobiž, lahko vsak šrauf tudi pofotkaš, preden ga odšraufaš, nato pa prilepiš nazaj na luknjo, kjer je bil, ko boš posamezen del odstranil. In nimaš kaj pokvariti (no, ko boš sestavljal nazaj, vse zategni kot je treba, da ne bo čričkov). Če najdeš kakšne slike postopka za tvoj avto, toliko bolje...
Zame kot nemehanika se kot še najbolj kompleksen del zdi to, da moraš izliti ven hladilno tekočino (iz pečke jo spraviš tako, da s kompresorjem pihaš v dovodno cev vode v kabino), nato pa odšraufaš pečko (menjaj tudi o-ringe in vse cevi, ki gredo od pečke do požarne stene, da ne boš čez en mesec spet vsega čaral), nato pa spet naliti novo hladilno tekočino in pravilno odzračiti hladilni sistem.