Tole se greš čisto internet diagnostiko, ki ima v svoji najhujši različici zelo drage posledice. Našel boš nov/drug menjalnik, ga dal zamenjat, vmes bo pa mojster, ki ti je dva tedna nazaj izpuh slabo zmontiral, še tist nosilec malo drugače obrnil. Njemu bo vseeno, ti boš mislil, da je bil menjalnik, zmaga za vse.
Pojdi do mojstra in njega vprašaj.
Kaj se dogaja? Ko pospešuješ, se motor premakne, ker se kolesa nočejo premaknit. Nosilci motorja to do neke mere dopuščajo, zato da ti v kabini ne ropota. Ko se premakne motor, se premakne tudi kompleten izpušni sistem. Nekateri deli bolj, nekateri deli manj.
Torej: nazaj do mehanika, pa mu povej, da nekaj ropota, ko pospešuješ. Ne razlagaj mu lastnih diagnoz, ker so praviloma napačne, ampak mu povej, kaj se dogaja. Ne to, kaj ti MISLIŠ, da se dogaja, ampak kaj slišiš, vidiš. Govori o hrupu, vibracijah, efektih in ne o tem, kaj ti misliš, da je. S tem boš zagotovil, da bo mehanik opravil diagnozo, brez da bi ti sam z "menjalnikom" diagnostiko preusmeril tja, kjer ni ničesar narobe.
Moja dva centa... ma klinc, tole sta kar dva eura, ko je že pol romana napisanega
Edit: dodana beseda "sam" v predzadnjem odstavku