Med vžigom skuri varovalko

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Živjo!

Med potjo domov iz dopusta mi je na citroenu c2 skurilo 3x isto varovalko ( 20A). Prvo se je začelo na pumpi, natankam, hočem vžgat avto mrtev, niti ni verglal, samo lučke na armaturi so svetile, tiste ko ponavadi predno vžgeš. Potem se je na nasledni pumpi isto ponovilo še 2x.

Ko sem zamenjal varovalko, je avto lepo vžgal. Je pa ta varovalka nameščena pod neko plastiko blizu akumulatorja.

Kaj bi lahko bilo narobe. Zaganjač ?
 

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
največkrat je bencinska pumpa al pa štarter ko začne elektromagnetni ventil prebijat na maso
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Pogledal v navodila. Piše, da je to varovalka za vžig.


Sm pa danes, ko se je avto ohladil, avto že 3x vžgal brez problema...
 
Nazadnje urejeno:

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
malo sem pobrskal po C2 forumih in našel tole:

pod Citroen C2 Faults (MUST READ)

Citat:

Problem
Start impossible of the vehicle, the starter does not turn

Concern
All C2 using CAN/CAN system.

Cause
Fuse F8 on blown BSM (20 Amps)

Remedies
To Replace the fuse 20A by a 25A fuse

to je ta varovalka, ki jo je men včeraj vn metalo.

Zdaj pa me zanima ali lahko menjam z 25A ? Da ne bo potem, še česa druzga skurlo ?
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Nebi raje najdel kaj je problem da jo kuri?

lahko tudi brickas brez varovalke,samo bos kaj kmalu odprl temo "Zgorel mi je C2, kako to??? "
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
In kaj točno je vezano na to varovalko? Za štarter je prešvoh (obrabljen štarter bi načeloma lahko ponucal več toka od nazivnega, ampak ima tudi namensko nepeljavo ki zdrži precej) za kaj drugega mi pa ne pride na pamet da bi rabil 20A.

Aja razlika med 20A in 25A je minimalna in če bo delovalo s 25A nimaš kaj skrbet glede napeljave tako da se splača poskusit.
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Nebi raje najdel kaj je problem da jo kuri?

lahko tudi brickas brez varovalke,samo bos kaj kmalu odprl temo "Zgorel mi je C2, kako to??? "

nism reku, da bom dau notr kovanc. pač našu sm to napako pod C2 Faults in pod odpravo napake piše da daš 25A. Ker pa nism zihr ali je to SAFE pa predno nardim to vprašam še tukaj al alterju


Ta napaka pa naj bi bila iz official Citroen Diagnostics site:

http://www.c2sportsclub.com/ForumsPro/viewtopic/t=4397/highlight=starter.html
 
Nazadnje urejeno:

getrag

Pripravnik
5. nov 2010
262
0
16
50
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Če bi mu šla benz puma avto nebi več šel nikamor.

ne misliva isto.pridejo tudi taki dnevi da na eni izmed tisoč pump rotor zašteka in daje stik na stator potem pa kuri varovalke.ker ni napiso katera varovalka je sem pač napiso prvo kaj se spomnim iz izkušenj

za avtora:večja varovalka ti ne bo rešila problema kot ti je že en prej povedo.samo skril ga boš.prvo najdi problem in ga reši.potem daj spet enake varovalke not
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
In kaj točno je vezano na to varovalko? Za štarter je prešvoh (obrabljen štarter bi načeloma lahko ponucal več toka od nazivnega, ampak ima tudi namensko nepeljavo ki zdrži precej) za kaj drugega mi pa ne pride na pamet da bi rabil 20A.

Utiševalec seveda ne bi bil Utiševalec, če ne bi širil laži in polresnic naokoli.
evil.gif


Sem govoril z očetom, ki ima precej več izkušenj s štarterji kot jaz in pravi, da je to pogosta težava pri PSA grupi. Skratka - varovalko ti kuri zaradi (lažje) okvare zaganjalnika (preklop na primarno navitje je prepočasen). Tale varovalka je seveda za potisni avtomat zaganjalnika in ne za zaganjalnik sam. Zaganjalnik sam (primarno navitje) je pri vseh vozilih vezan direktno na baterijo, brez varovalke. (Si prebral, Utiševalec?
evil.gif
)
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Lahko poskusiš z močnejšo varovalko (25A), skuril ne boš ničesar, ampak vzrok bo seveda ostal. Najboljše je, da daš nekomu (ki ve, zakaj se gre) zaganjalnik popravit, strošek načeloma ni velik. Kupovat novega je nesmisel.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.072
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
In kaj točno je vezano na to varovalko? Za štarter je prešvoh (obrabljen štarter bi načeloma lahko ponucal več toka od nazivnega, ampak ima tudi namensko nepeljavo ki zdrži precej) za kaj drugega mi pa ne pride na pamet da bi rabil 20A.

Utiševalec seveda ne bi bil Utiševalec, če ne bi širil laži in polresnic naokoli.
evil.gif


Sem govoril z očetom, ki ima precej več izkušenj s štarterji kot jaz in pravi, da je to pogosta težava pri PSA grupi. Skratka - varovalko ti kuri zaradi (lažje) okvare zaganjalnika (preklop na primarno navitje je prepočasen). Tale varovalka je seveda za potisni avtomat zaganjalnika in ne za zaganjalnik sam. Zaganjalnik sam (primarno navitje) je pri vseh vozilih vezan direktno na baterijo, brez varovalke. (Si prebral, Utiševalec?
evil.gif
)

Sem napisal pa kaj? Da štarter potegne kW in več štroma in zato ne more biti vezan preko 20A varovalke. Kaj je vezano na tisto varovalko je načeloma vseeno če bo z 25A delalo BP. Lepo pa da si omenil kaj je vezano na varovalko in da gre dejansko za del štarterja, sem se nekaj novega naučil!
zmaga.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Lahko poskusiš z močnejšo varovalko (25A), skuril ne boš ničesar, ampak vzrok bo seveda ostal. Najboljše je, da daš nekomu (ki ve, zakaj se gre) zaganjalnik popravit, strošek načeloma ni velik. Kupovat novega je nesmisel.
take mehanike rabmo!
cheer.gif
 

sniper007

Pripravnik
22. jul 2007
712
0
16
Danes se mi je zgodilo, da z 25A varovalko avto spet ni vžgal. Grem preverit, če jo je skurlo in ne, varovalka cela, avto pa ne vžge. Po parih poskusih je avto vžgal in potem sem se sam še do Avtoelektričarja odpeljal.

crashednburnt koliko lahko pričakujem cca strošek popravila, če je tisto kar si ti omenil (potisni avtomat?)
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik sniper007 pravi:
crashednburnt koliko lahko pričakujem cca strošek popravila, če je tisto kar si ti omenil (potisni avtomat?)

Običajno ni težava na potisnem avtomatu, ampak drugje. Lahko so krive krtačke, kolektor rotorja, preklopni kolektor ali kaj podobnega.

Tvoj avto ali ima dosti kilometrov ali pa ima dosti vžigov.
smile-1.gif