Zanimivo koliko objav 'načrtov', kot da so že realnost... pa vemo kako je s tem.Uporabniki mobilne denarnice mBills, ki so hkrati tudi komitenti Nove Ljubljanske banke, bodo svoje transakcijske račune...
Raje povej na katerem bankomatu si to doživel.No, pri N26 česa takega nisem doživel, pa sem ravno na istem bankomatu prekinil transakcijo, ker so letos uvedli provizije pri dvigu brez konverzije.
Ampak halooo!!! transakcijo sem prekinil, kaj si ima tu bankomat sredstva za rezervirati! Ničesar mi ni izplačal.
In če je to feature njihove "dodelane" aplikacije, naj kartica še kar naprej leži v predalu.
Seveda si narobe izvedel. Ker provizije bankomata, ki računajo t.i. Access Fee ne vrača noben ponudnik kartic... ne N26 ne Revolut ne noben od drugih kot so Curve ali ali kaj tretjega.Sem pa potem pozneje izvedel, da bi mi N26 tako ali tako povrnil provizijo bankomata (do 5 na mesec)
N26 vrača Access Fee, vsaj po zagotovilu N26 supporta. Bom probal najdit pogovor od N26 supporta, kjer so mi to povedali in sem prilepit screenshoot.
Torej raje žolč zlivaj na lastnika tistega bankomata. Namreč oni so zajebali. Torej raje ne bi uporabljal tistega bankomata, kot Revoluta. V tem primeru ne vem kako bi bil Revolut tukaj tehnično kriv!? Revolut, N26 in druge banke iz transakcij na bankomatu ne morejo izvedeti niti ali je bankomat zaračunal "svojo" dodatno provizijo.