Citat:
Uporabnik ggg pravi:
prihaja gilera 800ccm pa tudi ostali imajo v prihodnjem letu namen predstaviti svoje nabildane skuterje. saj verjamem, da vam je nekaterim vse skupaj brezveze in skoda denarja ipd.. ampak ljudje smo razlicni, razlicnih potreb in zelja.
ne vem cemu taksno preprecevanje. samo za eno stvar sem vprasal, niti ne mnenje.
gilera
Zanimivo, nisem vedel da grejo ccm-ji tako visoko. Glede vzdržljivosti ne vem zakaj ne bi mogel delato 20.000 km letno. Tudi samo vzdrževanje ne bi smelo biti problem, je vsekakor cenejše kot za motocikel. Gume zaradi manjše moči zdržijo neprimerno več, mazanje verige odpade (ker je ni). Pospeški so spodobni (preberi si vzporedni test v zadnji številki MotoSi, kjer so vozili Yamaho Fazer 6 in Yamahin skuter 250 ccm, T-max ali C-max, peljali so se na bovško, čez Vršič in nazaj). Končna hitrost ni velika, ampak vožnja z motorjem je zanimiva skozi ovinke, kjer s skuterjem ne bi smel preveč zaostajati. Zavore so tudi spodobne, je pa skuter težji od motocikla.
Mene osebno (spet je tu subjektivno mnenje) je pri skuterju, peljal sem Burgmana 650 najbolj motila njegova širina v delu, kjer imaš noge, sem pač navajen na ožja vozila. Velik sem 184 cm in je že bil problem doseči tla z obema nogama hkrati. Navdušil pa me je oklep, pelješ se 160 kmh, pa skoraj nič ne piha.
V prenekateri glavi so še vedno skuteraški predsodki, da so skuterji nevarna in štorasta vozila z majhnimi gumami, kvadratnimi gumami in slabimi zavorami, ki te hitro skipajo. Današnji skuterji so daleč od tega.