Kako pa veš, da me še nisi poslušal?
Da se pa vrnemo na "vsebino" predavanj Lisca:
http://www.dossierkorupcija.com/forum/forum_posts.asp?TID=647
Človek je totalen marketingar - marketing, marketing, marketing, pa naj stane kolikor hoče.
Pozablja pa, da se marketing vedno ne izplača. Ne splača ukvarjat z marketingom, če si v monopolni dejavnosti. Itak nima kupec prav nobene izbire, kot da tam kupuje, torej zakaj bi se metal denar skozi okno z nekimi marketinškimi akcijami? Da bomo lepši v očeh kupca? Pa zakaj, za božjo voljo! Tudi če nas bo sovražil, bo prišel k nam.
(to je primer banke, ki jo opisuje na začetku in kjer je tako neskončno šokiran, zakaj banka ne nabuta svojih stroškov do neba, da bi ja zajela tudi tistega psihiča od kupcev, ki bi si zaželel osebnih bančnih storitev ob 3h zjutraj
. Pa tudi primer zdravnika v javnem sektorju na koncu. Če gospod lisac ni opazil, privatne ambulante ravnajo drugače - seveda je pa tudi gibanje prihodkov in stroškov pri njih izrazito drugačno kot v javnem sektorju.).
Itd.
Skratka, vsaj zame izguba časa, ker mu očitno pol stvari ni jasnih.
Ker to, da je fino imeti stik z kupcem, da sploh veš, kaj hoče (da se z njim pogovarjaš, si prijazen, blablabla), pa že itak vem. Tisti, ki tega brez predavanja g. Lisca ne vedo, se morajo po mojem mnenju resno vprašati, če niso v napačnem poklicu.
Kot si rekel, človek je pač dober retorik (no, vsaj za večino, ki ima čas poslušati neskončne zgodbice o babici Marici, sesti Tini in tako dalje in tako naprej, je všeč).
In to je to.
Zame to definitivno ni.