I
Izbrisan uporabnik #488
O Malti sicer že imamo prispevek iz poletnih dni, ne pa tudi iz drugega obdobja.
Na Malto sem letel preko Munchna, kombinacija Adrie in Lufthanse. Recesija se pri hrani pozna tudi na letalih, glede pijače pa ni problema.
Prvi vtis iz letala nakazuje, da je otok (država) majhen in precej pozidan oziroma naseljen ter s polno industrije. Na oglede sem se zaradi omejenosti s časom pripravil že doma, tako da sem poskušal v dveh dnevih dobiti nek splošen vtis. Letališče na Malti je vzorno urejeno in je dobilo leta 2011 nagrado za najEU letališče.
Namestitev hotelu Rokna v mestu oziroma jaz bi temu rekel četrti St. Jullien.
http://www.roknahotel.com/ Pogled na hotel in okolico, v bližini stolpnica Portomaso. V tej četrti je polno lokalov in restavracij, tako da večerna zabava ne uide.
Poceni hotel, ki nudi dovolj, ima free internet, tako da delo ne trpi, če si nanj vezan.
Za ogled po otoku sem kar v hotelu iz ponudbe rental avto, Peugeot 107, cena za dva dneva je bila z zavarovanjem 52 EUR. Prvotno sem otok mislil prevoziti s skuterjem, vendar sem to misel po nasvetih na internetu opustil. Razen glavnih cest, so ostale večinoma obupne, sama jama ali flika na fliki, tako da še z avtom natrese. Vožnja na otoku je sicer po levi, domači vozniki pa se mi niso zdeli pretirano mediteranskega temperamenta.
Na cesti srečaš tudi kasače, saj so konjske dirke tam očitno nacionalni šport, v nedeljo pa so imeli dirke tako na Malti kot na Gozu.
Pri arhitekturi zgradb seveda izstopajo verski objekti, ki so vidni že na daleč, same hiše in ulice pa spominjajo na kakšen Bejrut, precej nemarno. Otok praktično nima nekega zelenja oziroma dreves, vse skupaj deluje precej pusto in neprivlačno. Ker je močno naseljen je gneča vsepovsod, enako tudi smeti.
Plaža Pretty ter spomenik. Na otoku je nasploh malo dostopnih plaž, ker je obala polna klifov, nekaj tistih top plaž pa je verjetno v sezoni nabitih do konca, zraven so seveda večinoma turistični kompleksi, kar pa meni seveda ni všeč, zato tudi ne hodim v Portorož
Verjetno vas kar veliko pozna igračke-figurice Playmobil, na Malti je tovarna ter Fun park, od katerega sem pričakoval malo več, ne pa samo tovarniške trgovine in prostora za čuvanje otrok. Mogoče sem bil razočaran, ker sem te igračke zbiral kot otrok. Vstopnine ni.
Primer obupne ceste in "bejrutskih" ulic na jugu otoka.
Ena izmed top naravnih znamenitosti je modra špilja, takoj sem dobil asociacijo na "našo" iz Komiže. Zadevo sem slikal le iz razgledne točke, zaradi vetra in vremena se mi ni zdelo vredno izgubljati časa za vožnjo z ladjico, ki mislim da tudi ni vozila. V bližini je tudi naftna ploščad, kar pa ne vpliva na ceno goriva na otoku, saj je cena povsem evropska.
Pot sem nadaljeval po južni obali do klifov Dingli, ki so pravtako znamenitost otoka. V bližini je radar.
Stara prestolnica Mdina, ogled čitadele sem izpustil, verske in drugi zgodovinski objekti. Majster seveda parking pokasira.
Tempelj Hagrat. Na otoku je še več drugih templjev in podzemnih zadev, za katere nisem imel časa da bi si jih ogledal, templji so tudi sicer prekriti s streho (šotor) (ta Quin in Mnajdra npr.).
Plaža Golden beach, ki velja za eno najlepših na otoku Malta, verjetno je poleti nabita do zadnjega centimetra, že sedaj je bilo težko dobiti parkirišče. V okolici so seveda hoteli. Meni se ni zdela nič posebnega.
Vožnja proti trajektni luki za otok Gozo, kjer bi naj bili najlepši plaži Ramla in San Blas.
Otok Komino (plava laguna, ki si je nisem ogledal, saj kopanje v mesecu marcu ni možno). Verjetno je to najlepša plaža nasploh v državi, a seveda poleti obljudena. Na otoku je tudi hotel iz druge strani. Na Malti je popularno tudi potapljanje. Na Kominu so tudi klifi v obliki slona, zadeva je znana iz filma Grof Monte Christo (novejša verzija).
Plaža Ramla z rdečim peskom, lepa zadeva. Tu bi se pa dalo lepo kopati, le sence ni. V bližino na vzpetini je jama Calypso, kjer je "dopustoval" Odisej.
Verskih objektov, ki so predimenzionirani kar ne zmanjka tudi na tem otoku.
Azurno okno in laguna Dwejra. Na severu Goza so še eni klifi, kjer so speljane stopnice oziroma pot.
Čitadela v Rabatu. Kipec papeža in trdnjava.
Vračanje na Malto, mimo Popajeve vasi. http://www.popeyemalta.com/
Jutranje bujenje in okolica. V soboto je bilo kar divje, so se do jutra zabavali, driftali, trobili. Na fotki tudi Ford Capri.
Vožnja na skrajni severovzhod Malte, kjer je edini kamp oziroma prostor za kampiranje na otoku. Obupna cesta, na rtu je kipec ženske, najbrž device, ki se je pognala s klifa. Kamp ima senco med kaktusi in oljkami, lušno, a žal nemarno. Je pa povsem gratis.
Bližnja plaža Armier, lokal se oddaja.
Rdeči stolp in na rtu ostanki vojaškega objekta iz 2. svetovne vojne, verjetno rele za Libijo.
Še enkrat Popajeva vas, kjer so se tudi potapljali.
Plaža Gnejna, južno od Golden beach plaže, bolj mirna, ne tako obljudena.
Grad Zamittello.
Muzej avijacije in nacionalni stadion, kjer smo jih sneli. V bližini karting proga.
Na vožnji v la Valletto, trdnjavo in glavno mesto. Trdnjava ima izjemno obzidje.
Ulice Vallette, kjer ni da ni. Trgovine vseh možnih znamk, katedrale in druge zgodovinske stavbe ter državne zgradbe. V muzeje nisem hodil, ni bilo časa. Vreme je bilo solidno, okoli 17 stopinj, manj kot pri nas.
Malteški viteški red. Leta 1798 jih je Napoleon pregnal tudi z Malte in od leta 1834 imajo svoj sedež v Rimu. Suvereni malteški viteški red ima svoj misijon tudi na Malti, kjer je od malteške vlade dobil za 99 let v zakup trdnjavo St. Angelo. Trdnjava je obnovljena in v njej se sedaj dogajajo kulturne in zgodovinske prireditve, ki so povezane z malteškim viteškim redom. Na fotografijah je njihov "sedež", ki je zapuščen, trdnjava je v drugem zalivu.
Močno obzidje in Hastingsovi vrtovi, kjer je košček trave, zemlje in par dreves.
Še par utrinkov iz Vallette oziroma parka pred čitadelo, kjer so tudi luksuzni hoteli. Parkiral sem na javnem parkirišču, 2EUR za celi dan, neevropsko.
In še let domov, tokrat preko Frankfurta (2,20h in 1,07 do Brnika).
Podatki.
Ostale fotografije in podatke pa najdete na blogu.
http://snecer-poi.blogspot.com/2012/03/malta-poi-2012.html
-------------------------------------
Malta me ni preveč navdušila in tja zagotovo ne bi šel na poletni dopust, prevelika gneča že izven sezone, malo plaž pa še te verjetno obljudene, nobene sence.
Za kakšno raziskovanje otoka izven sezone, ogled naravnih in kulturnih znamenitosti pa bi še kar bila.
Toliko zaenkrat.
Na Malto sem letel preko Munchna, kombinacija Adrie in Lufthanse. Recesija se pri hrani pozna tudi na letalih, glede pijače pa ni problema.
Prvi vtis iz letala nakazuje, da je otok (država) majhen in precej pozidan oziroma naseljen ter s polno industrije. Na oglede sem se zaradi omejenosti s časom pripravil že doma, tako da sem poskušal v dveh dnevih dobiti nek splošen vtis. Letališče na Malti je vzorno urejeno in je dobilo leta 2011 nagrado za najEU letališče.
Namestitev hotelu Rokna v mestu oziroma jaz bi temu rekel četrti St. Jullien.
http://www.roknahotel.com/ Pogled na hotel in okolico, v bližini stolpnica Portomaso. V tej četrti je polno lokalov in restavracij, tako da večerna zabava ne uide.
Poceni hotel, ki nudi dovolj, ima free internet, tako da delo ne trpi, če si nanj vezan.
Za ogled po otoku sem kar v hotelu iz ponudbe rental avto, Peugeot 107, cena za dva dneva je bila z zavarovanjem 52 EUR. Prvotno sem otok mislil prevoziti s skuterjem, vendar sem to misel po nasvetih na internetu opustil. Razen glavnih cest, so ostale večinoma obupne, sama jama ali flika na fliki, tako da še z avtom natrese. Vožnja na otoku je sicer po levi, domači vozniki pa se mi niso zdeli pretirano mediteranskega temperamenta.
Na cesti srečaš tudi kasače, saj so konjske dirke tam očitno nacionalni šport, v nedeljo pa so imeli dirke tako na Malti kot na Gozu.
Pri arhitekturi zgradb seveda izstopajo verski objekti, ki so vidni že na daleč, same hiše in ulice pa spominjajo na kakšen Bejrut, precej nemarno. Otok praktično nima nekega zelenja oziroma dreves, vse skupaj deluje precej pusto in neprivlačno. Ker je močno naseljen je gneča vsepovsod, enako tudi smeti.
Plaža Pretty ter spomenik. Na otoku je nasploh malo dostopnih plaž, ker je obala polna klifov, nekaj tistih top plaž pa je verjetno v sezoni nabitih do konca, zraven so seveda večinoma turistični kompleksi, kar pa meni seveda ni všeč, zato tudi ne hodim v Portorož
Verjetno vas kar veliko pozna igračke-figurice Playmobil, na Malti je tovarna ter Fun park, od katerega sem pričakoval malo več, ne pa samo tovarniške trgovine in prostora za čuvanje otrok. Mogoče sem bil razočaran, ker sem te igračke zbiral kot otrok. Vstopnine ni.
Primer obupne ceste in "bejrutskih" ulic na jugu otoka.
Ena izmed top naravnih znamenitosti je modra špilja, takoj sem dobil asociacijo na "našo" iz Komiže. Zadevo sem slikal le iz razgledne točke, zaradi vetra in vremena se mi ni zdelo vredno izgubljati časa za vožnjo z ladjico, ki mislim da tudi ni vozila. V bližini je tudi naftna ploščad, kar pa ne vpliva na ceno goriva na otoku, saj je cena povsem evropska.
Pot sem nadaljeval po južni obali do klifov Dingli, ki so pravtako znamenitost otoka. V bližini je radar.
Stara prestolnica Mdina, ogled čitadele sem izpustil, verske in drugi zgodovinski objekti. Majster seveda parking pokasira.
Tempelj Hagrat. Na otoku je še več drugih templjev in podzemnih zadev, za katere nisem imel časa da bi si jih ogledal, templji so tudi sicer prekriti s streho (šotor) (ta Quin in Mnajdra npr.).
Plaža Golden beach, ki velja za eno najlepših na otoku Malta, verjetno je poleti nabita do zadnjega centimetra, že sedaj je bilo težko dobiti parkirišče. V okolici so seveda hoteli. Meni se ni zdela nič posebnega.
Vožnja proti trajektni luki za otok Gozo, kjer bi naj bili najlepši plaži Ramla in San Blas.
Otok Komino (plava laguna, ki si je nisem ogledal, saj kopanje v mesecu marcu ni možno). Verjetno je to najlepša plaža nasploh v državi, a seveda poleti obljudena. Na otoku je tudi hotel iz druge strani. Na Malti je popularno tudi potapljanje. Na Kominu so tudi klifi v obliki slona, zadeva je znana iz filma Grof Monte Christo (novejša verzija).
Plaža Ramla z rdečim peskom, lepa zadeva. Tu bi se pa dalo lepo kopati, le sence ni. V bližino na vzpetini je jama Calypso, kjer je "dopustoval" Odisej.
Verskih objektov, ki so predimenzionirani kar ne zmanjka tudi na tem otoku.
Azurno okno in laguna Dwejra. Na severu Goza so še eni klifi, kjer so speljane stopnice oziroma pot.
Čitadela v Rabatu. Kipec papeža in trdnjava.
Vračanje na Malto, mimo Popajeve vasi. http://www.popeyemalta.com/
Jutranje bujenje in okolica. V soboto je bilo kar divje, so se do jutra zabavali, driftali, trobili. Na fotki tudi Ford Capri.
Vožnja na skrajni severovzhod Malte, kjer je edini kamp oziroma prostor za kampiranje na otoku. Obupna cesta, na rtu je kipec ženske, najbrž device, ki se je pognala s klifa. Kamp ima senco med kaktusi in oljkami, lušno, a žal nemarno. Je pa povsem gratis.
Bližnja plaža Armier, lokal se oddaja.
Rdeči stolp in na rtu ostanki vojaškega objekta iz 2. svetovne vojne, verjetno rele za Libijo.
Še enkrat Popajeva vas, kjer so se tudi potapljali.
Plaža Gnejna, južno od Golden beach plaže, bolj mirna, ne tako obljudena.
Grad Zamittello.
Muzej avijacije in nacionalni stadion, kjer smo jih sneli. V bližini karting proga.
Na vožnji v la Valletto, trdnjavo in glavno mesto. Trdnjava ima izjemno obzidje.
Ulice Vallette, kjer ni da ni. Trgovine vseh možnih znamk, katedrale in druge zgodovinske stavbe ter državne zgradbe. V muzeje nisem hodil, ni bilo časa. Vreme je bilo solidno, okoli 17 stopinj, manj kot pri nas.
Malteški viteški red. Leta 1798 jih je Napoleon pregnal tudi z Malte in od leta 1834 imajo svoj sedež v Rimu. Suvereni malteški viteški red ima svoj misijon tudi na Malti, kjer je od malteške vlade dobil za 99 let v zakup trdnjavo St. Angelo. Trdnjava je obnovljena in v njej se sedaj dogajajo kulturne in zgodovinske prireditve, ki so povezane z malteškim viteškim redom. Na fotografijah je njihov "sedež", ki je zapuščen, trdnjava je v drugem zalivu.
Močno obzidje in Hastingsovi vrtovi, kjer je košček trave, zemlje in par dreves.
Še par utrinkov iz Vallette oziroma parka pred čitadelo, kjer so tudi luksuzni hoteli. Parkiral sem na javnem parkirišču, 2EUR za celi dan, neevropsko.
In še let domov, tokrat preko Frankfurta (2,20h in 1,07 do Brnika).
Podatki.
Ostale fotografije in podatke pa najdete na blogu.
http://snecer-poi.blogspot.com/2012/03/malta-poi-2012.html
-------------------------------------
Malta me ni preveč navdušila in tja zagotovo ne bi šel na poletni dopust, prevelika gneča že izven sezone, malo plaž pa še te verjetno obljudene, nobene sence.
Za kakšno raziskovanje otoka izven sezone, ogled naravnih in kulturnih znamenitosti pa bi še kar bila.
Toliko zaenkrat.