Not bad, not bad at all!
Proizvajalec superšportnih avtomobilov Tushek je v prostorih Fakultete za tehnologijo polimerov (FTPO) v Slovenj Gradcu predstavil svoj najnovejši izdelek, superšportnika tushek TS900 apex, ki ga odlikuje predvsem priključno hibridni pogonski sklop, ki so ga v veliki meri razvili sami.
Hiperšportnik tushek TS900 apex je priključno hibridni avtomobil, pri katerem za pogon skrbi kombinacija bencinskega motorja in dveh elektromotorjev. Motor na notranje zgorevanje je Audijev 4.163-kubični motor FSI V8 s suhim karterjem, ki so mu pri Tushku dodali kompresor vstopnega zraka, iz njega iztisnili moč 550 kilovatov in navor 690 njutometrov in ga sredinsko vgradili v zadnji del avtomobila, kjer s pomočjo Hollingerjeva sekvenčnega menjalnika poganja zadnji kolesi.
Več na: https://www.zurnal24.si/avto/to-je-novi-slovenski-hipersporni-avtomobil-326232 - www.zurnal24.si
Proizvajalec superšportnih avtomobilov Tushek je v prostorih Fakultete za tehnologijo polimerov (FTPO) v Slovenj Gradcu predstavil svoj najnovejši izdelek, superšportnika tushek TS900 apex, ki ga odlikuje predvsem priključno hibridni pogonski sklop, ki so ga v veliki meri razvili sami.
Hiperšportnik tushek TS900 apex je priključno hibridni avtomobil, pri katerem za pogon skrbi kombinacija bencinskega motorja in dveh elektromotorjev. Motor na notranje zgorevanje je Audijev 4.163-kubični motor FSI V8 s suhim karterjem, ki so mu pri Tushku dodali kompresor vstopnega zraka, iz njega iztisnili moč 550 kilovatov in navor 690 njutometrov in ga sredinsko vgradili v zadnji del avtomobila, kjer s pomočjo Hollingerjeva sekvenčnega menjalnika poganja zadnji kolesi.
Več na: https://www.zurnal24.si/avto/to-je-novi-slovenski-hipersporni-avtomobil-326232 - www.zurnal24.si