Se mi zdi, da je to težava, ki se lahko pojavi pri različnih znamkah in modelih avtomobilov, zato bi morda kdo iz lastnih izkušenj poznal ustrezno rešitev in mogel pomagati....namreč:
Pri sukanju volana avtomobila v levo ali v desno iz nulte pozicije (volan poravnan) prednja kolesa avtomobila ne "grabijo" takoj, ampak šele po parih stopinjah zasuka, pravtako pri vožnji naravnost sukanje volana za par stopinj v levo ali v desno ne spremeni smeri vožnje... to pa bi lahko bilo v določenih razmerah potencialno nevarno.
Ker sem velik laik glede mehanike avtomobila, sklepam po svoje, da: gre za kak obrabljen zobnik na krmilni osi, ki ga volan sedaj preskakuje ali da je problem pri samem volanskem obroču, saj so armaturno ploščo ne dolgo nazaj mehanikarji polivali z vodo zaradi nekega drugega problema.
Preden grem na uradni servis in nastavim na široko svojo denarnico, bi prosil, še neimenovanega dobrodelca, da ponudi koristen nasvet. Hvala že vnaprej.
Pri sukanju volana avtomobila v levo ali v desno iz nulte pozicije (volan poravnan) prednja kolesa avtomobila ne "grabijo" takoj, ampak šele po parih stopinjah zasuka, pravtako pri vožnji naravnost sukanje volana za par stopinj v levo ali v desno ne spremeni smeri vožnje... to pa bi lahko bilo v določenih razmerah potencialno nevarno.
Ker sem velik laik glede mehanike avtomobila, sklepam po svoje, da: gre za kak obrabljen zobnik na krmilni osi, ki ga volan sedaj preskakuje ali da je problem pri samem volanskem obroču, saj so armaturno ploščo ne dolgo nazaj mehanikarji polivali z vodo zaradi nekega drugega problema.
Preden grem na uradni servis in nastavim na široko svojo denarnico, bi prosil, še neimenovanega dobrodelca, da ponudi koristen nasvet. Hvala že vnaprej.