Lučka za altenator Volvo S60

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Eno info vprašanje ker vem da je tukaj gori kar nekaj mehanikov... Na S60 se mi dogaja vsake toliko da se prizge lucka za altenator, no vsaj bil bi naj altenator kriv (lucka za akomulator, rdeci trikotnik ter auto stop). Zdaj pa zadeva se je prvič pojavila 1x letos pozimi in od takrat nič. Prejšnji teden pa se je zadeva nekaj krat prižgala. Malo sumljivo. Mehanik je ravno na dopustu, me pa zanima kaj menite, da gre kje za kak slab stik ali dejansko alternator "odpoveduje" tako dolgo? Sicer nov alternator ni tako pregrešno drag, definitivno pa je bistveno cenejša obnova. Torej a se to obnavlja ali ni to to?

LP
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.785
113
pomeriš če polni s 14V, če ne, je gotof...karkol pač to pomeni. Obnovi ja, lahko da sam tiristorji nagajajo, strošek par €...lahko pa da je kaj skurjeno.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja samo kaj boš meril če od 20ih voženj 1x vmes napiše napako. Če ne bi polnilo tako kot je treba bi verjetno vsakič vrglo ven napako?
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.785
113
To je res...lahko pa tudi kakšna kuna... ko se tako lučke nakljčnu prižigajo, pomisli tudi na to. malo skozi kable fizično pregledat.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ja saj to sem jaz imel v mislih, da bi se prvo pregledali kabli ki so priključeni na altenator. Koliko vem altenator pač crkne. Tukaj pa je pozimi 1x lučka, pa zdaj ene parkrat. Kuna težko ker ni avto na takšni lokaciji, zraven tega je res dobro zatesnjen spodaj... morda pa...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.785
113
za kune ni pravil, ne lokacija, ne zatesnjenost.

recimo na gullieti je plastik in pokrovov spodaj tolk da se ti zmeša, ko greš kaj menjavat, pa ji je vseeno eno cevko ratalo nagrizt.
 
  • Všeč mi je
Reactions: AvtoFun

komar89

Fizikalc
22. apr 2008
777
195
43
Alternator ti bo počasi odpovedal.meni je smrdelo po zažganem preden je crknil. Imel isti problem na V50. Naj bi crkovali samo 120A alternatorji, novejši so 150A. To se obnavlja, mene je prišlo 115€ avtoelektrika na vrhniki
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
180A alternator je notri zato ker ima avto boljšo dvopodročno klimo. Če je običajna klima je 150A notri. No da povem razplet. Ženska mi jamra da se vžiga tu pa tam lučka za akomulator. Se peljem za vikend in ko pritisnem močneje bremzo se res prižge lučka ampak ne za akomulator temveč za nizki nivo hladilne tekočine :jok: Dolijem antifriz in altenator je popravljen :evil: Nauk zgodbe? Nikoli ne zaupaj ženski, sam probaj, sam preveri. Sem ji razložil: "če nisi pač nisi"... :valjamse:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N in sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.569
10.785
113
Itak da moraš vse sam preverit. Men je zadnjič prbila, da je airmatic hin..te pa ga je v neko luknjo parkirala pa je čudno sedel..jaz pa že celi net prebrskal, kaj vse bomo šraufali , dokler nisem sam videl avta.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.939
2.641
113
Kakšni alteraši pa ste to da žene sploh za volan pustite? šporhet.press
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ma ni panike, ampak če mi reče da se ji izriše grafika akomulatorja ji verjamem. Problem je bil edino da se je ta lučka vžigala za stotinko sekunde in potem ko je tekočina plusknila zopet nazaj po senzorju se zopet izklopila. Ampak dobro, če nisi 100% pač rečeš da se nekaj vžiga ne pa suvereno rečt da je akomulator. Kličem potem Volvo mojstra in mi reče da je to alternator. Kaj naj več... :)
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.076
5.651
113
Zemo na šihtu vedno prav....
"žene nemaju pameti...one ne misle...one majo um da naume.... :D