Logitech zvočniki - ne delujejo

LooK

Pripravnik
5. okt 2007
45
0
6
Danes prinesem domov nove logitechove zvočnike z-2300 in presenečenje - ne delujejo
frown-1.gif

Vse pravilno povežem- kontrolno enoto v woofer in iz njega kabel v štrom. Vendar izgleda kot da ni električnega toka, LED dioda na kontrolni enoti se ne prižge, ni statičnega šuma...nič vglavnem. Prižgan tudi switch na subu...Poskusil tudi v drugi šteker vtakniti in isto...ima kdo kakšno idejo ali treba na servis še pred uporabo?
 

Ryanair

Zelenc'
23. sep 2007
23
0
1
Ne na servis, takoj jutri v trgovino z njimi, in morajo zamenjati z novimi.

Morda ti nove priklopijo najprej kar v trgovini, da se prepričaš, če delujejo. Da ne greš 2x na led...
smirk-1.gif
 

LooK

Pripravnik
5. okt 2007
45
0
6
Kupljeni so bili v spletni trgovini www.solo.si, sedaj ne vem kako imajo to zrihtano za servis, garancija je sicer 2 leti...
Ve kdo kje je uradni servis za Logitech? Po pravici povedano se nisem dosti obremenjeval z garancijo in tem, ker pač ne pričakuješ da boš domov prinesel novo stvar od Logitecha in ne bo delala.
 

Ryanair

Zelenc'
23. sep 2007
23
0
1
Kot prvo jih takoj obvesti na njihov email:

REKLAMACIJE
e-pošta: reklamacije@solo.si

Nato jih kontaktiraj, verjetno v ponedeljek, na njihovo številko:
telefon: 080-4357 (080-HELP) <-- pohvalno, da imajo brezplačno cifro
aplauz.gif

01-430-1000
in jim razloži nastalo napako, nato zahtevaj nove. Nikar takoj na servis, saj imaš pravico v 8 dneh zahtevati nove.
Morda se oglasiš pri njih, upam le da si iz LJ... Drugače pošlji nazaj na njihove stroške, in naj ti pošljejo nove.

btw Zanimivo: Spletno trgovino SOLO upravlja: email.si, d.o.o., Ljubljana
smirk-1.gif
 

LooK

Pripravnik
5. okt 2007
45
0
6
OK hvala! Sem jim že poslal mail, v ponedeljek jih pa še pokličem in grem do njih, sreča da sem blizu:)
Upam samo, da ne bo kakšnih komplikacij, saj zadeva ne deluje od samega začetka in upam da je res tako, da so potem dolžni zamenjati zadevo? Ker v primeru, da bodo kaj mutili, jim lahko rečem da je pač tak zakon...
 

alcazar

Pripravnik
3. sep 2007
879
19
18
Slovenia
Ok, vem da si alergičen na teh 8 dni, ampak vseeno. Če stvar deluje, ni govora o nobenih 8 dneh, razen dobra volja prodajalca. Ampak če stvar ne deluje, mislim da ti mora trgovec to takoj zamenjati. Pred leti sem kupil lcd, pridem domov lepo dela. Tretji dan se naredi par cm bel pas in ne zgine. Nesem na servis kao garancijo, tam me pa pošljejo v trgovina, da mi naj zamenjajo. Pridem v trgovino, povem kakšna je stvar - še pogledali niso, ampak so mi prinesli nov zapakiran lcd.
 

LooK

Pripravnik
5. okt 2007
45
0
6
Kakšen ban??
To sem vprašal, ker gre za internetno trgovino, zato me zanima če je kaj drugače...
Drugače pa hvala vsem za odgovore
 

beyond

Pripravnik
14. avg 2007
174
0
16
Brežice
Mene pa sam zanima če lahko kje v Sloveniji dobim dele za logitechove zvočnike in sicer za zvočnike Z-5500.
Hvala.
 

alcazar

Pripravnik
3. sep 2007
879
19
18
Slovenia
Aja sploh pa je na večini spletnih strani (če ne vseh) možnost vračila v 15 dneh brez razloga. Pač vrneš in naročiš enake, in upaš da ne dobiš teh, ki si jih vrnil.
evil.gif
 

Ryanair

Zelenc'
23. sep 2007
23
0
1
Citat:
Uporabnik LooK pravi:
Ker v primeru, da bodo kaj mutili, jim lahko rečem da je pač tak zakon...
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)
Beri člen 37.c in 37.d, 38. in 39. člen. Vse črno na belem.

In še dodatno: Je razlika za nakup v "navadni" trgovini in "kataloški/internetni" prodaji. Pogoji nakupa/Vraæilo blaga so omenjeni v drobnem tisku, v internetnih prodajalnam pa navadno pod pogoji nakupa.

Npr. na enaa.com so zelo jasni:

Citat:
VRAČILO BLAGA

Kupci, ki blago kupijo z oddajo naročila preko enaA.com, lahko v primeru, da z naročenimi izdelki niso zadovoljni, ali želijo od nakupa iz kakršnegakoli razloga odstopiti, blago vrnejo v roku 15 dni po prejemu na sedež Gambit trade v Ljubljani ali nas o tej želji pisno obvestijo v roku 15 dni po prejemu blaga. V slednjem primeru mora kupec najkasneje v naslednjih 15 dneh blago nepoškodovano tudi vrniti.

Izdelki naj bodo nerabljeni, nepoškodovani ter v originalni embalaži. Vračilu obvezno priložite kopijo računa.
V tvojem primeru gre za stvarno napako, ki jo ni bilo mogoče ugotoviti ob nakupu, saj je šlo za internetno prodajo. Napako si ugotovil šele po prejemu blaga, in za zamenjavo ne sme biti problema. Po preteku "določenega časa" pa se s tem seveda ukvarja pooblaščeni servis.

PS: če spet zginem za en dan...
17758-icon_confused.gif
 

simon_m34

Fizikalc
25. jul 2007
467
27
28
44
MB
stvarna napaka ni isto kot garancija za brezhibno delovanje, ki jo zagotavlja prodajalec..
stvarno napako na izdelku ocenjuje sodni izvedenec in se plača..

zvočnike zapakirati, nazaj nesti in zamenjati ali pa zahtevati vračilo kupnine druge tu ni v tem primeru
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik simon_m34 pravi:
stvarna napaka ni isto kot garancija za brezhibno delovanje, ki jo zagotavlja prodajalec..
stvarno napako na izdelku ocenjuje sodni izvedenec in se plača..

zvočnike zapakirati, nazaj nesti in zamenjati ali pa zahtevati vračilo kupnine druge tu ni v tem primeru
Prodajalec ne zagotavlja nobene garancije.
Ampak odgovarja za stvarne napake.

Stroški ocene pa nastanejo, če se folk ne zna sam zmenit. Načeloma te stroške nosi prodajalec 6 mesecev po nakupu, pozneje pa kupec.

Vir: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)