Dobrega pol leta nazaj sem si kupil LCja, letnik 2001, z D4D motorjem. Slika avta je za hec pripeta. Super hobi voz, ki mi nudi veliko užitkov, vendar....
Avto že od nakupa malo cuka. Cukanje je malo specifično. Do 2000RPM je vse ok, če pa želim pospeševati nad 2000RPM, začne malo cukati in nad temi obrati ne gre tako, kot bi bilo potrebno. Če grem v hrib, je vse skupaj še bolj opazno oz se začne še pri malo nižjih obratih. Če sem vztrajen, se sicer motor zavrti do konca, tudi cukanje potem nekako ni več tako opazno z višjimi RPM. Po AC gre sicer BP 150 in več, najtežje se je prebit tam od 110 do 130.
V leru se lepo zvrti. Najbolj zanimivo je to, da v reduktorju cukanja praktično ni zaznati! Motor sicer teče zelo lepo, mirno, takoj vžge, ne kadi, ne žre olja. Zadeva je ista že dobrega pol leta, odkar imam avto in pravzaprav niti ni zelo moteča, je pa dejstvo, da lahko izkoristim kakšnih 100konj, ne pa dobrih 160. Stanje se ne slabša. Poraba je nizka, relacije okrog 8, ko smo šli na offroad izlet v Bulgarijo in vzhodno Srbijo, je bila pa 10l/100km, kadar je bilo dosti off-roada vmes. Nobena lučka ne sveti.
Egr smo blindirali blindiran, razlike po blindiranju ni bilo.
Imamo kakšnega mojstra, ki bi mu bilo iz opisa jasno, kaj se dogaja?
Avto že od nakupa malo cuka. Cukanje je malo specifično. Do 2000RPM je vse ok, če pa želim pospeševati nad 2000RPM, začne malo cukati in nad temi obrati ne gre tako, kot bi bilo potrebno. Če grem v hrib, je vse skupaj še bolj opazno oz se začne še pri malo nižjih obratih. Če sem vztrajen, se sicer motor zavrti do konca, tudi cukanje potem nekako ni več tako opazno z višjimi RPM. Po AC gre sicer BP 150 in več, najtežje se je prebit tam od 110 do 130.
V leru se lepo zvrti. Najbolj zanimivo je to, da v reduktorju cukanja praktično ni zaznati! Motor sicer teče zelo lepo, mirno, takoj vžge, ne kadi, ne žre olja. Zadeva je ista že dobrega pol leta, odkar imam avto in pravzaprav niti ni zelo moteča, je pa dejstvo, da lahko izkoristim kakšnih 100konj, ne pa dobrih 160. Stanje se ne slabša. Poraba je nizka, relacije okrog 8, ko smo šli na offroad izlet v Bulgarijo in vzhodno Srbijo, je bila pa 10l/100km, kadar je bilo dosti off-roada vmes. Nobena lučka ne sveti.
Egr smo blindirali blindiran, razlike po blindiranju ni bilo.
Imamo kakšnega mojstra, ki bi mu bilo iz opisa jasno, kaj se dogaja?