Imel sem kappo, 2.4 jtd. Glede lybre ne vem kaj dosti povedat, takšen motor pa imajo tudi lybre. Skratka, če nisi prezahteven, se da čisto lepo vozit tudi pod 2k obrati. Veselje se začne okrog 2k, traja pa nekje do 4k obratov. Moči je več kot dovolj, glede na to da je lybra še lažja od kappe je po moje tak motor perfekten.
Motor, ki sem ga imel jaz, je imel "128000" kilometrov ob nakupu in mislim da slabih 160 ob prodaji, takrat so se tudi začeli problemi. Kmalu po nakupu sem menjal jermene, napenjalce in vodno pumpo. Motor je ves čas delal brezhibno, imel sem le težave s pregrevanjem ob dolgi in počasni vožnji v klanec (lahko poiščeš temo). No, preden sem jo prodal, so se mi začele težave: enkrat se mi je ob speljevanju zgodilo, da je motor enostavno umrl, infocenter pa je izpljunil "Engine control system failure". Odvzel sem kontakt in takoj zatem je normalno vžgal, na servisu je računalnik izpisal, da je bil kao kratek stik na injektorju. Mehanik mi je rekel, naj se pač vozim in če se še kdaj zgodi naj pridem nazaj. Seveda, komaj čakam da obstanem nekje sredi italije z napisom Engine control system failure... Aja, ob prodaji naj bi imela realnih 270 kkm.