lej popolnoma isto kot je zgoraj opisano....
ogledalo razstaviš komplet celga, obrusiš in pogledaš kje si...če ni globjih ali če sploh ni risov v njem začni kr z 600 gradacije da dobiš barvo dol pa pogledaš potem kje si. zdej če ni globjih risov al pa sploh udrtin potem kitanja ne rabiš...samo šprickit da popolnoma zgladiš površino in jo pripraviš za barvanje.
ogledalo lahko pobarvaš na isti zgoraj opisani način.
Lej, plastik prajmer se da med šprickitom in med bazo, da naredi površino pod bazo in lakom bolj fleksibilno, da baza ne poka med tem ko se plastika trese, krivi, itd, itd...
kar se na splošno tiče barvanja avta, je najbolj pomembno da se da gor ogromno laka...nekateri profiji nanesejo tudi 6 slojev laka , samo zato da ga potem 1/10 odbrusijo in spolirajo do popolnega sijaja. Dejstno je da ko zunanji vplivi prodrejo skozi lak je fertik, če je to pleh začne tam rustat, če je plastika se lahko začne luščit, odvisno kak je podlaga pripravljena....grdo zgleda v vsakem primeru. Zato je priporočljivo da je nanos laka debel in da je pravilno zmešan in nanesen, da sta baza in lak iste firme, da je baza pravilno nanesena, da se baza pred nanosom lahka posuši in spet obriše....priprava , priprava, priprava...
Tko za zanimivost naj povem, da nekateri prisegajo tudi na takšne finte, da se morajo žive barve (primer: "svetlo" oranžna) barvari tako kot so nameščene na avtu, ker se kao na končnem izdelku pozna vpliv sušenja-gravitacije kako se barva suši in kam gravitacija vleče barvo....samo to so potem že nijanse ki jih večina ljudi ne opazi niti pod neonkah.
lahko pa narediš vse kar je treba pa te na koncu zafrkne majster, ki ti je bazo zmešal in ne "trofi" odtenka , ker si pač ni cajta vzel...pa lahka začneš od začetka.