Živjo,
avto ni Samojedov
Avto zacvili, ko stisnem sklopko (in cvili, če jo držim). Ob vžigu in prvih par minut pri vsakem stiskanju sklopke. Ko je avto ogret, ne cvili več. Če je zunaj nad 10 stopinj, tudi ne cvili. Zvok je tak, kot bi cvilil jermen (nisem pa poznavalec teh zvokov).
Mislim, da se cviljenje pojavlja že tretjo zimsko sezono, poleti ga pa ni.
En mehanik mi je samo po opisu simptomov rekel, da gre gotovo za potisni ležaj in mi izračunal, da bo koštalo sklopka + potisni ležaj 320 EUR + delo okrog 150 EUR. Kar lepa investicija v tako star (sicer lepo ohranjen avto).
To ni edina težava avta - namreč nekje pušča olje, skoraj zagotovo pri tesnilu karterja. Da olja zmanjkuje, sem opazil zadnjo rundo pred menjavo (domača menjava olja in filtra). Zmanjkalo ga je v 15.000 km (enem letu) do oznake za minimum, torej ne teče ven kot norec. Ampak od olja je bilo vse umazano v in pod zaščitnim pokrovom.
Ob naslednji menjavi olja (ko pride spet do minimuma) bom peljal avto na servis, da mi uredijo zatesnitev, bi pa počakal, da ne gre zdaj tri mesece staro olje v nič (in gre raje v naravo, hm
)
Skratka - preden skočim v menjavo potisnega ležaja, me zanima - je možno, da bi zaradi olja cvilil kak jermen? Je smiselno počakat s sklopko, urediti odtekanje olja in potem naprej reagirat, če bo potrebno? Avto bom te dni peljal pokazat, če se bo dalo kaj videti, a bi mi vaše sugestije sigurno prav prišle.
Lastnik sem sicer pol leta, a poznam celo zgodovino avta, ker je iz sorodstva in imam vse račune s servisov - je bilo lepo delano z njim.
Na pomoč!
avto ni Samojedov
Avto zacvili, ko stisnem sklopko (in cvili, če jo držim). Ob vžigu in prvih par minut pri vsakem stiskanju sklopke. Ko je avto ogret, ne cvili več. Če je zunaj nad 10 stopinj, tudi ne cvili. Zvok je tak, kot bi cvilil jermen (nisem pa poznavalec teh zvokov).
Mislim, da se cviljenje pojavlja že tretjo zimsko sezono, poleti ga pa ni.
En mehanik mi je samo po opisu simptomov rekel, da gre gotovo za potisni ležaj in mi izračunal, da bo koštalo sklopka + potisni ležaj 320 EUR + delo okrog 150 EUR. Kar lepa investicija v tako star (sicer lepo ohranjen avto).
To ni edina težava avta - namreč nekje pušča olje, skoraj zagotovo pri tesnilu karterja. Da olja zmanjkuje, sem opazil zadnjo rundo pred menjavo (domača menjava olja in filtra). Zmanjkalo ga je v 15.000 km (enem letu) do oznake za minimum, torej ne teče ven kot norec. Ampak od olja je bilo vse umazano v in pod zaščitnim pokrovom.
Ob naslednji menjavi olja (ko pride spet do minimuma) bom peljal avto na servis, da mi uredijo zatesnitev, bi pa počakal, da ne gre zdaj tri mesece staro olje v nič (in gre raje v naravo, hm
Skratka - preden skočim v menjavo potisnega ležaja, me zanima - je možno, da bi zaradi olja cvilil kak jermen? Je smiselno počakat s sklopko, urediti odtekanje olja in potem naprej reagirat, če bo potrebno? Avto bom te dni peljal pokazat, če se bo dalo kaj videti, a bi mi vaše sugestije sigurno prav prišle.
Lastnik sem sicer pol leta, a poznam celo zgodovino avta, ker je iz sorodstva in imam vse račune s servisov - je bilo lepo delano z njim.
Na pomoč!