Križišče in prenehanje omejitev...

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
Berem en članek (ki se nanaša na tematiko) in me zanima...zakaj je pravilo, da po križišču preneha omejitev veljavna bolj kot ne samo pri nas? zakaj tega nimajo tudi v tujini? je bila to politična ali varnostna rešitev? ali kaj drugega?
ker skozi tehnološki pogled je to dober "fail", ko ti asistenca v avtu še kar drži tempomat na podlagi znaka omejitve pred križiščem, čaka pa znak za preklic. a njega nema :)
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
Berem en članek (ki se nanaša na tematiko) in me zanima...zakaj je pravilo, da po križišču preneha omejitev veljavna bolj kot ne samo pri nas? zakaj tega nimajo tudi v tujini? je bila to politična ali varnostna rešitev? ali kaj drugega?
ker skozi tehnološki pogled je to dober "fail", ko ti asistenca v avtu še kar drži tempomat na podlagi znaka omejitve pred križiščem, čaka pa znak za preklic. a njega nema :)
V kateri tujini? Lahko bolj natančno prosim? Bolj je to fail asistence, da ne zaznava križišč. Tudi na avtocesti ne zaznava uvozov, ki se ravno tako smatrajo kot "križišča"
 
Nazadnje urejeno:

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
nemčija, italija? tam je vedno znak po križišču, ki ti spet pove dovoljeno hitrost.
mnja, sem imel leto nazaj enga testnega troca, pa je dejansko zaznal omejitev na ac (kao kvazi delo, ki ga ni bilo-tablo so pa pustili...) in jo je držal, dokler ga nisem izklopil in ponovno vklopil.
bolj me zanima naš del zgodbe...od kod in zakaj smo šli v ta predpis :)
 

JakeOnBreak

Majstr
18. jun 2012
732
296
63
nemčija, italija? tam je vedno znak po križišču, ki ti spet pove dovoljeno hitrost.
mnja, sem imel leto nazaj enga testnega troca, pa je dejansko zaznal omejitev na ac (kao kvazi delo, ki ga ni bilo-tablo so pa pustili...) in jo je držal, dokler ga nisem izklopil in ponovno vklopil.
bolj me zanima naš del zgodbe...od kod in zakaj smo šli v ta predpis :)

104. člen italijanskega "ZPrCPja" se ne bi strinjal s tabo. Križišče ravnotako razveljavi omejitev. Za Nemčijo pa nisem 100%. Lahko da so posebni. Sicer si pa sam napisal, da po vsakem križišču ponovijo znak z omejitvijo hitrosti ergo če ga ne bi bilo, pomeni, da omejitev ne bi veljala. Ali zakaj je potem treba ponavljat omejitev za križiščem?

Pri nas smo pa verjetno šli v ta predpis zato, da smo usklajeni s predpisi v ostalih evropskih državah in da ne prihaja do neskladij
 
Nazadnje urejeno:

zakajaltersuxu

Fizikalc
19. jul 2007
1.608
88
48
Digitalni zemljevidi s podatki o odsekih z vsemi omejitvami glede na kategorijo vozil odpravijo vsa ta vaša vprašanja. Še vedno pa je v avtu voznik, ki mora spremljati okolico npr. kakšne nove še ne vnesšene omejitve ipd.
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.453
1.906
113
Digitalni zemljevidi s podatki o odsekih z vsemi omejitvami glede na kategorijo vozil odpravijo vsa ta vaša vprašanja. Še vedno pa je v avtu voznik, ki mora spremljati okolico npr. kakšne nove še ne vnesšene omejitve ipd.
To bi zahtevalo centralni sistem in regulativo, po kateri bi morali vsi upravljalci cest pod grožnjo kazni podatke updejtat. Hkrati pa izjeme v cpp ju, ki bi te v primeru napak v tem sistemu rešile kazni.

Dela kdo na tem? Se sploh razmišlja o tem? Preden se kaj takega spravi sloz na nivoju cele EU bo minilo desetletje če ne dve.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
da križišče razveljavi omejitev. Znak za naselje ga vsekakor razveljavi, razen če je zraven tabla za omejitev, kar potem drži do preklica.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Ves koliko znakov so privarcevali, ker niso za vsakim znakom postavljali se dodatnih znakov.
Ze tako stoji cca 30 znakov na 2km odseku regionalne ceste. V ENO SMER!
 
  • Všeč mi je
Reactions: zaseka

krko

Guru
5. sep 2010
2.696
1.397
113
Na MZI-ju imaš ljudi, katerim je v interesu postavitev čim večjega števila prom. znakov ;) S prometno varnostjo ima to bolj malo veze, kvečjemu gre za dodatno distrakcijo za voznike in zmedo v glavi.
Če se komu da šteti znake na tem 2km odseku, klik----> Senožeti
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Sem ti ze jaz napisal ;)
Da o tem da so marsikje narobe postavljeni in skregano z logiko ne pisem. Z ministrsrva do is celo odgovor da je vse po pravilniku o prometni signalizaciji.
Ce je ze po pravilniku tule polna crta, ne vem po katerem pravilniku je potem znak za vec zaporednih ovinkov prvi na desno pred ovinkom na LEVO.
 
Nazadnje urejeno:

Pametni

Pripravnik
2. maj 2016
144
17
18
Sem ti ze jaz napisal ;)
Da o tem da so marsikje narobe postavljeni in skregano z logiko ne pisem. Z ministrsrva do is celo odgovor da je vse po pravilniku o prometni signalizaciji.
Ce je ze po pravilniku tule polna crta, ne vem po katerem pravilniku je potem znak za vec zaporednih ovinkov prvi na desno pred ovinkom na LEVO.
Včasih ni takoj umevno, zakaj je nekaj tako, kot je. Tule je polna črta zato, ker je na sredi ravnine križišče, to pa bi bila ob dovoljenem prehitevanju izjemno nevarna situacija, ker tisti, ki iz stranske zavija desno, ponavadi pogleda samo levo, večina pa ne pogleda (čeprav bi morala) desno, če kdo prehiteva na pasu, na katerega se vključuje. Posledice si lahko predstavljate.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zakajaltersuxu

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.658
6.702
113
pri taščici
Včasih ni takoj umevno, zakaj je nekaj tako, kot je. Tule je polna črta zato, ker je na sredi ravnine križišče, to pa bi bila ob dovoljenem prehitevanju izjemno nevarna situacija, ker tisti, ki iz stranske zavija desno, ponavadi pogleda samo levo, večina pa ne pogleda (čeprav bi morala) desno, če kdo prehiteva na pasu, na katerega se vključuje. Posledice si lahko predstavljate.
To je res.
Ampak krizisce je "zaradi ene hise".
Tako kot solska pot.
Tako kot 60 omejitev.
Sicer ne vem kdo tam zivi, ampak sodec po hisi in okolici nobena VIP oseba.
To je na 10+km odseku prakticno najbolj primerno mesto za prehitevanje (traktorjev, pocasnih kamionov....) .
Obratni primer
Križišče v Vidrgi, kjer je v eno smer totalno nepregledno, gostilna in prenocisva ob cesti, krizisce uporabljajo vse vasi pod zasavsko sveto goro (100+ hiš)pa ni omejitve hitrosti.
Da o prekinjenih crtah mimo his brez omejitev na bistveno manj preglednih odsekih ne pišem. Vse na isti cesti.
Evo, kak km naprej.
Krizisce ( za naselje) , ovinek, 90 omejitev, crtkana crta. Wtf
Drtija- Izlake
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.158
3.628
113
Marlbor
da križišče razveljavi omejitev. Znak za naselje ga vsekakor razveljavi, razen če je zraven tabla za omejitev, kar potem drži do preklica.
To ne drži za Avstrijo. Če imaš omejitev 70 pred znakom za naselje, velja omejitev mimo tega znaka do prvega križišča ali drugega preklica/omejitve v naselju. Če imaš znak zraven znaka za naselje, velja omejitev za celotno cesto skozi naselje, razen če ga spremeni drugi znak za hitrost.