Torej, zadeva je sledeča: na enem računalniku imam za cca. 600 MB mailov, ki pa so razporejeni po posameznih mapah. Vse te maile bi rad skopiral (na prvem računalniku morajo ti maili tudi obvezno ostati) in prenesel na drug računalnik, če se le da tudi da ostanejo razporejeni po mapah. S katerim programom bi to lahko najenostavneje naredil?
Enako vprašanje imam potem tudi še za vse kontakte v Outlooku.
Računalnik s katerega prenašam ima MS Win 7 + Office 2007, računalnik na katerega bom prenesel vse skupaj ima MS Win XP + Office 2003.
Za dober program oz. podroben opis postopka prenosa podelim zvezdice.
Enako vprašanje imam potem tudi še za vse kontakte v Outlooku.
Računalnik s katerega prenašam ima MS Win 7 + Office 2007, računalnik na katerega bom prenesel vse skupaj ima MS Win XP + Office 2003.
Za dober program oz. podroben opis postopka prenosa podelim zvezdice.