Kombiji in avtomatik

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
v kamionih so avtomatiki (menjalniki) v bistvu že popolnoma "preverjena" tehnologija kar nekaj let. tudi v avtih pridno napredujejo do serijske opreme. seveda, minusi kot tisto redno menjavanje olja na x kilometrov vsakega morda odvrne od nakupa, pa vseeno, plusov vsaj v mojih očeh je več. načeloma moraš avto vzdrževati in če vzameš avtomatika, moraš hočeš nočeš ta strošek na nekaj let vzeti v nakup. no, ali pa pustiš in se furaš...
zakaj torej (še) ni avtomatikov v kombijih? je tehnologija le še premlada za te vrste vožnje ali bi bil strošek vzdrževanja prevelik (prehiter-glede na kilometraže kombijev)?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.163
2.474
113
Kako da ni, trojček F+C+P ima sedaj že drugo generacijo. Pred dvemi leti mislim so šli na prave avtomate, prej so bili roboti.
So pa kar malo dražji in folk pač špara.
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
ok, malo nerodno sem se izrazil...kako, da jih ni več, sem mislil napisati (mea culpa).
kaj pa toliko podraži zadevo oziroma...primerljivo z navadnimi avti (se pravi cca jurja dražje)?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Vozil sem forda, pogosto ne ve v kateri prestavi bi imel, zato bi ga vsaj po klancih najbrz vozil v manual.
Poraba tisti dan testa vsaj liter ali dva visja, 170 konjski avtomatik pa je sel priblizno tako kot 130 konjski rocni.
Sicer so tudi rocnega falil z razmerjem med drugo in tretjo prestavo (manjka cela prestava glede na ostala razmerja med prestavami), ampak....
krimec ima sedaj avtomatika in ti lahko kaj vec pove. Pravi da mu samo pol litra vec pozre, vrhniski klanec pa tudi 130konjski prevozi 140,(na tempomatu v 6) ce le nima zadaj ene tone ;)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.040
9.682
113
v kamionih so avtomatiki (menjalniki) v bistvu že popolnoma "preverjena" tehnologija kar nekaj let. tudi v avtih pridno napredujejo do serijske opreme. seveda, minusi kot tisto redno menjavanje olja na x kilometrov vsakega morda odvrne od nakupa, pa vseeno, plusov vsaj v mojih očeh je več. načeloma moraš avto vzdrževati in če vzameš avtomatika, moraš hočeš nočeš ta strošek na nekaj let vzeti v nakup. no, ali pa pustiš in se furaš...
zakaj torej (še) ni avtomatikov v kombijih? je tehnologija le še premlada za te vrste vožnje ali bi bil strošek vzdrževanja prevelik (prehiter-glede na kilometraže kombijev)?
Praktično pri vseh imaš že na voljo avtomatike. Zakaj tega ni več pri nas? Ker odločevalcu v podjetju visi dol za voznika, važen je le najnižji TCO.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Grestr in Corvette

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
No, odlocevalec v nasem podjetju s kombijem prevozi priblizno cetrtino. Pa ga takrat ni preprical. Je pa res da je še precej dinamicen voznik in ce bi imel dsg bi bila najbrz druga pesem. Ampak dsg pa nima takih "tovornih" podatkov v primerjavi s fordom.
Potem pa je treba nek kompromis narediti.
Osebnega kupis dsg, kombi pa ročni ;)
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-396
113
ok, malo nerodno sem se izrazil...kako, da jih ni več, sem mislil napisati (mea culpa).
kaj pa toliko podraži zadevo oziroma...primerljivo z navadnimi avti (se pravi cca jurja dražje)?

se mi zdi da je kar drazje, kot le 1k. ce se ne motim mi je en zanc reku 3k.

obrtnikom je pac kombi delovno orordje in se neradi zafrkavajo z obcutljivo tehnologijo. kombijo vozijo razlicni zaposleni, vsak vozi po svoje, enkrat ima en slab dan, drugic drug...

zanc sm lepil trafica, koncna cena 35k. tovorni. z avtomatskim.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.163
2.474
113
Recimo Fiatov robot - v zadnji seriji pred zamenjavo za pravi avtomat, težave z nekim ventilom pri ekuatorju (al kak se reče) in posledično metanje v "špar program", po drugi strani pa prestavlja pri 160KM (stara 3.0) mašini precej več kot ročni in posledično ohranja primeren navor pri menjalniku.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
se mi zdi da je kar drazje, kot le 1k. ce se ne motim mi je en zanc reku 3k.

obrtnikom je pac kombi delovno orordje in se neradi zafrkavajo z obcutljivo tehnologijo. kombijo vozijo razlicni zaposleni, vsak vozi po svoje, enkrat ima en slab dan, drugic drug...

zanc sm lepil trafica, koncna cena 35k. tovorni. z avtomatskim.
Se nekaj let (4?) nazaj pa so oglasevali ceno 15+ddv.
Za rocnega seveda
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.480
10.717
113
mercedes ima v kombiju 9g vito mislim vsaj, z sprinterje pa to p anevem
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.660
6.703
113
pri taščici
Ce mene vprasas, tista dodatna oprema ni vredna 5 jurjev... Razen ce so v ceni tudi "sortimo" regali.
Ker vsa mozna oprema ni vredna dodatnih 5 jurjev, kaj sele deset plus. Skratka, za 35 jih ne bodo veliko prodali
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.945
-396
113
ja, mogoče imaš prav...

morem še enkrat preverit, da se ni prodajalec samo preveč ustil...