Kolikokrat na servis, preden dobim novega?

robbus

Pripravnik
17. feb 2010
224
0
16
Imam Samsung Galaxs S4, ki mi neverjetno hitro prazni baterijo. Na servisu sem ga v zadnjih treh tednih imel trikrat, in še zmeraj ne dela, kljub nakupu čisto nove originalne baterije in nazadnje menjave čisto nove baterije za še eno drugo. Telefon se sprazni v par urah. Jutri ga nesem že četrtič in me zanima, kakšne so moje pravice glede tega? Kolikokrat ga neseš na servis, preden ti pripada novi telefon?
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.719
113
Se mi zdi, da mora biti pri njih 45 dni vse skupaj.

Citat:
Zadeva je takšna: kupil sem ročno uro (bila je s popustom pri uradnem trgovcu), ki se mi je zdaj že drugič pokvarila (vendar ne ista stvar). Nesel sem jo na servis in naslednji teden bo preteklo 45 dni odkar sem jo izročil (malo sem se pozanimal in po zakonu sem v tem primeru upravičen do "nove brezhibne"). Ker je zelo verjetno, da v tem roku ne bo popravljena, bi zato rad zahteval novo (ker je zdaj že drugič na popravilu in se bojim, da se bo spet pokvarila).
 
Nazadnje urejeno:

Uporabna_Stran

Pripravnik
25. nov 2011
410
0
16
Tuka je razloženo. http://www.blog.uporabnastran....e-v-osmih-dneh/

Če si uveljavljal garancijo imaš pravico zahtevati novega ali vračilo denarja šele po 45 dneh (toliko imajo čas za popravilo). Če pa boš uveljavljal stvarno napako imaš možnost izbirati takoj. Pri garanciji se torej lahko vrtiš v začaranem krogu. Pri stvarni napaki pa lahko uveljavljaš svojo željo takoj. So pa razlike pri rokih in dokazovanju.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Še meni kakšno mnenje
pralni stroj po končanem pranju /zadnji centrifugi vzame pol litra vode in jo nekje obdrži. Servis mi na email ne odgovori zakaj to naredi (do sedaj tega pri drugih pralnih strojih se nisem opazil,niti ni nikjer v navodilnih omenjeno).
Ali naj sitnarim s stvarno napako? Ker dvomim da tiste pol litra vode v pralnem stroju do naslednjega pranja blagodejno vpliva na trajnost stroja.
stvarno napako sem sicer uspešno rešil pri kuhalni Indukcijski plošči. Je pa res da je bila prej 3x na servisu (garancja)in da ni delala pričakovano.
 
Nazadnje urejeno:

Uporabna_Stran

Pripravnik
25. nov 2011
410
0
16
Tistega pol litra vode bi lahko bil "sifon", torej da ne smrdi iz oddtoka v pralnem stroju. Kar pa se tiče servisa, pokliči jih. 100% imajo navedeno številko. Če je ni, lahko kontaktiraš tudi prodajalca.

Ali je ali ni stvarna napaka lahko oceni samo servis oz. v sodnem postopku izvedenec ustrezne stroke. Vsekakor pa najprej poskusi ugotoviti sam pri serviserju in/ali prodajalcu kako je s tem.
 

robbus

Pripravnik
17. feb 2010
224
0
16
Citat:
Uporabnik Uporabna_Stran pravi:
Tuka je razloženo. http://www.blog.uporabnastran....e-v-osmih-dneh/

Če si uveljavljal garancijo imaš pravico zahtevati novega ali vračilo denarja šele po 45 dneh (toliko imajo čas za popravilo). Če pa boš uveljavljal stvarno napako imaš možnost izbirati takoj. Pri garanciji se torej lahko vrtiš v začaranem krogu. Pri stvarni napaki pa lahko uveljavljaš svojo željo takoj. So pa razlike pri rokih in dokazovanju.

Kaj to pomeni, če bom uveljavljal stvarno napako? Kaj je to stvarna napaka?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Jaz sem npr uveljavlja stvarno napako, ker mi je kljub 3x popravilu- odpravi napake v garanciji, na koncu celo menjavi indukcijske plošče za novo, indukcijska plošča dzezvo grela 1x minut da je zavrela.
vrnili so denar. Sicer so poskušali z nakupom druge plošče, ampak sem drugo ploščo potem dobil ugodno na alterju.
Pralni stroj pa sem tudi kupil na alterju pa mu še ne težim preveč.
Uporabna stran: glede sifona: ponavadi je cev iz pralnega stroja speljana v obliki sifona in v njej ostane voda. Tudi v tem primeru mislim da je tako.
Serviser mi ne odgovori na email, po telefonu pa je po nekaj ugotavljanja kaj točno ga sploh sprašujem, posvetovanja v ozadju..., rekel da je to normalno ( in se me odkrižal) brez neke obrazložitve.
 

lugi

Pripravnik
6. jul 2008
686
0
16
Mah to mas ti neke bedarije na apratu + po moznosti uporabljas (pokvarjeno) microsd kartico
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik robbus pravi:
Citat:
Uporabnik Uporabna_Stran pravi:
Tuka je razloženo. http://www.blog.uporabnastran....e-v-osmih-dneh/

Če si uveljavljal garancijo imaš pravico zahtevati novega ali vračilo denarja šele po 45 dneh (toliko imajo čas za popravilo). Če pa boš uveljavljal stvarno napako imaš možnost izbirati takoj. Pri garanciji se torej lahko vrtiš v začaranem krogu. Pri stvarni napaki pa lahko uveljavljaš svojo željo takoj. So pa razlike pri rokih in dokazovanju.

Kaj to pomeni, če bom uveljavljal stvarno napako? Kaj je to stvarna napaka?

klikn na link vse lepo piše... drugače pa pri stvarni napaki lahko zahtevaš spodnje:
-odpravo napake na blagu
-vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako
-zamenjavo blaga z novim brezhibnim
-vračilo plačanega zneska

odgovori na podani zahtevek uveljavljanja stvarne napake dobiš v roku 8dni....
 

makedonc

Pripravnik
4. okt 2007
149
7
18
Uveljavi stvarno napako. V8 dneh ti morajo odgovoriti, če ne oziroma ponavadi ti zavrnejo se obrni na tržni inšpektoriat in ukrepaj podaj prijavo, da ti zamenjajo za novega oziroma vračilo kupnine. Preverjeno in dobljeno lani v 5ih primerih.
 

Maurioniss

Pripravnik
14. okt 2007
182
0
16
Če imaš kitkat 4.4. poskusi onemogočiti Trgovina google play proces (med nastavitve - programi). Meni se je podaljšala baterija iz 10h na 3 dni.

LP
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
ampak ti potem ne delajo updejti appov oz moreš to počet po vsakem restartu telefona oz po obisku trgovine??
 

Maurioniss

Pripravnik
14. okt 2007
182
0
16
1x na teden/mesec spet omogočiš trgovino, pa se ti poupdata...Zanemarljvo malo dela glede na korist..

Če pa še vedno ne bo boljše pa si naloži GSam Battery Monitor in preveri, katera aplikacija/proces ti kuri največ baterije.
 
Nazadnje urejeno: