Ključavnica na prtljažniku

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Da zagrabi, je potrebno noro zaloputent :roll:

Na posnetku se vidi, da prvi korak takoj zagrabi. Drugi korak pa je potrebno močno pritisent.
Moje laično mnenje je, da je vzmet, ki bi potegenila iz prvega do drugea koraka prešvoh
sprasujem se.gif
:

Se da ključavnico kako razdret?

Sem že šprical z oljem po njej, pa ni nič boljše.

https://drive.google.com/file/d/0B5cEwwa-dPORYzI0ZVlOcUZxV0U/edit?usp=sharing
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
Da niso slučajno kriva vrata, ki se preveč tesno zaprejo?
Ali pa že nekoliko starejša in zaradi temperatur še bolj trda tesnilna guma?
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
to sem tudi študiral, če so mogoče "štoperji" oz gume na katera nalegajo vrata preveč točno narejeni.
Morem se podnev spravit k stvari, da bom mal bolj videl vse skrite šruafe.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
Preden se lotiš podiranja zgornjega dela ključavnice, predlagam da preveriš najprej spodnji del ('uho), ta je pri nekaterih avtomobilih narejen tako, da ga je možno nekoliko premikat naprej-nazaj.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
tudi to sem že gledal. Samo je bil tako močno zategnjen, da ga nisem mogel odvit in sem potem opustil, da bi lahko bilo krivo. Bom probal še enkrat.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
sem "uho" odšraufal, pa nima možnosti premikanja.
odstranil sem tudi "štoperje" na katera vrata nalegajo, pa tudi ni nič boljše.
plastične obloge od vrat pa nisem mogel dol dobit, ker je bilo že premrzlo.
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik Fusion pravi:
sem "uho" odšraufal, pa nima možnosti premikanja.

Probaj ga potem podlozit. Oziroma prvo poglej v katero smer bi moral it da bi se vrata lepse zapirala in postudiraj ce lahko podlozis ali podobno.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
Sem še enkrat prebral prvi zapis in pogledal video.
Napisal si 'z oljem'. Kakšnim oljem? Če ni bil WD40 ali kaj takšnega z enakimi lastnostmi, je še vedno možnost, da je v ključavnici nekaj preveč umazanije in je zaradi tega pretrda.
Samo ugibam.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
aja, ti si napisal wd40 za čiščenje, jst sem pa z oljem za ketenco šprical, da bi podmazal:) Ma smisel tvoje, da bi najprej spucal ja:)
Preveč si ne upam špricat, ker ne vem kako je narejeno odpiranje. Če je kak el.motorček notri?
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
125
Tudi če bi bil, mu WD40 ne bi škodoval, prej nasprotno. Vendar mislim, da je odpiralni magnet (motor?) na zunanji strani ključavnice (pod oblogo, seveda), sama ključavnica pa je mehanska. Tako vsaj je bilo pri večini podobnih ključavnic, ki sem jih imel priložnost spoznati.
Torej obstaja možnost, da jo bo treba le očistiti, za kar pa je v prvi fazi WD40 dovolj.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
po wd-ju je boljše. Ni pa še čist kot bi moglo bit. Je pa zgleda res spucal, ker je teklo rjavo ven. Tko, da bom še mal šprical.
hvala!
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
Po vseh sprejanjih in beljenju glave, sem ugotovil, da avto preveč dihta:))

Če so ena stranska vrata odprta, potem prtjažnik zaprem brez težav. Stranska vrata pa zgleda, ne zajamejo tolk zraka in se zato vedno zaprejo brez težav.
 

tesfalar

Fizikalc
1. nov 2008
1.132
96
48
Avto ima ponavadi nekje na podnu "luknjo" ali neke vrste izpust za vodo, če se tam nabere.
To hkrati tudi služi za preprečevanje nadtlaka ob tvoji nevšečnosti. Poskusi raziskati v tej smeri.