Za BCS je itak povsem vseeno kaj tankaš noter ker gre na vse, pozna se samo v moči in pa nemirnosti teka.
BCS dela tudi na navaden bencin oz. odvisno od verzije motorja. Novejši so uradno podpirali tako petrolej kot bencin (višje kompresijsko razmerje), moraš pa za bencin nastavit drugače kot vžiga/predvžig (mogoče so montirane drugače "platine") pa popravit štandgas, drugače ima nemiren tek. Starejše (nizkokompresijske) se da pripravit da delujejo ok brez petroleja tako da mešaš bencin in dizel v nekem razmerju (v glavi imam 15% dizla, ampak nisem 100%). Po drugi strani pa če dobiš petrolej na ročki si cenovno tam-tam in je vseeno če uporabljaš petrolej.
Original je bil v uporabi petrolej - čisto iz ekonomskih razlogov (cenejša frakcija, trošarinsko nižje oz. neobdavčena) in šlo je za klasičen "petrolej". Potem so v času naftnih kriz zaradi uporabe petroleja v motornih vozilih začeli ločevati svetilni oz. kurilni in motorni petrolej, v prevozno sredstvo si lahko uradno nalival samo slednjega (bolj obdavčen). Prvega so pa barvali da so te lahko "dobili", enako kot je bilo kasneje popularno z dizlom. Danes zakonsko najbrž še vedno to velja (zato barvanje), vpašanje pa če kak FURSovec še ve kaj je to petrolej in tudi za pogon kosilnice noben ne bo kompliciral (tudi vprašanje če se dobi svetilnega ceneje od bencina, ker to je imelo včasih smisel pri goljufanju).