Če je TGDi/GDi? Potem se ti lahko dogaja LSPI....predvžig zmesi!
Ne morit masine v previsoki prestavi in vsake tolko dodaj kako čistilo za ventile....injektorje!
P.E.A. is a nitrogen-based detergent stable enough to survive the harsh conditions of a combustion chamber. It is the most potent detergent available for cleaning carbon deposits in fuel systems and the only cleaning agent that has been proven to clean the combustion chamber, piston tops and cylinder heads.
Podobne težave na istem motorju, je imela moja boljša polovica...mislim, da je takrat šlo za neke težave na vžigalni tuljavi.
Drugače pa tvoj motor nima injektorjev, je atmosferski in po mojih izkušnjah precej vzdržljiv, midva razen teh cinšpul nisva imela čisto nobenih drugih težav, avto ob prodaji je imel 220kKm.
Ali pa so ventili kosmati.
Kaj ima ta motor direktni vbrizg goriva ali posrednega?
Ker vsi Gdi zapacajo ventile pol pa je veselica.
Najboljše je sneti sesalni kolektor in z orehovimi lupinami speskaskat ventile.