Katero motorno olje za čipan avto z veliko km?

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Imam VAGovca 130KM, čipanega. Kilometrov imam trenutno 270k, Katero motorno olje naj mu dam, da bo še naprej zadovoljen? Nekateri pravijo, da bi dajal longlife olje, pa ga menjal na 15k km. A bo bolje, če točim klasiko, pa se ne sekiram?
grin1.gif


lp
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.496
5.790
113
aral high tronic 5-40 preverjena zadeva za tdi-je
menjava na 15k
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
LoL k da je za čipane drugačn olje.......
grin1.gif
Sam interval mal prej delaš...če se ti že gre za to tok

Longlife olja so ponavad Low SAPS ( DPF specifikacije ) ......kvečjemu bolj siromašna od "navadnih" k niso za DPF....tko da kle zvisi komentar da dajej LL ( Razen če motor zahteva)

Glej da ma olje velik HTHS ...ponavad so to sintetike ( Shell, Mobil....drugi) al pa estri ( Motul)
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
ne kompliciraj če ni potrebe...5W-40 z oznako 505.01. So najcenejši med olji pa delajo kot je treba.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.599
483
83
1.pohvale, ker si napisal čipanega in ne "čipiranega" - tega izraza ne prenesem, saj se čipira psa:)
2.ne kompliciraj, 5w-40 olje po specifikaciji, moj ma skor 300.000, čipan od 90.000 pumpe-duese in laufa ko grom

če že misliš "vlagat" denar, potem daj sčistit šobe in pomenjaj tesnila na njih ter zgoraj vijake ter izvedi "kalibracijo" na vrhu šobe - meni se pozna na porabi 0,8 litra po tem posegu, pa še mirno laufa, ni tako glasen
 

Spirit

propeler
18. jul 2007
5.746
1
36
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
če že misliš "vlagat" denar, potem daj sčistit šobe in pomenjaj tesnila na njih ter zgoraj vijake ter izvedi "kalibracijo" na vrhu šobe - meni se pozna na porabi 0,8 litra po tem posegu, pa še mirno laufa, ni tako glasen

na koliko km pa se priporoča tak poseg? Moj ma sicer šele 150.000 ampak počasi že v naprej razmišljam, ker ga mislim še imeti nekaj let, mi lepo služi.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
@juris sicer ok olje je ok ampak 205 al pa 1000L ga pa res ne rab
smile-1.gif


@hondi a te "klackalice" na sobah so samo pr PD motorjih al jih majo tud CR ?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik Spirit pravi:
, mi lepo služi.

Ne diraj lava dok spava!


Ko boš imel nad 300 jurji začni razmišljat o kakem šarjenju po motorju - seveda če bo potreba za to. Do takrat razmišljaj samo o lepih rečeh.
wink-1.gif


99 % avtov (VW, Audi, BMW, Mercedes) imajo nenormalno zbite kilometre (ponavadi za 200 jurjev) plus števec je še vedno nastavljen tam na 150.000. Potem mi to pokupimo vozimo še 100 do 200 jurjev, ko gre počasi zadeva na odpad (ali v bosno)....pa se noben ne sekira in preventivno šravfa (sekira se ne, ker neve koliko km ima avto v resnici).

tako da..tvojih 150 jurjev...ma glih dobro si ga ulavfal.
 

Barbarian

Fizikalc
25. sep 2008
1.237
25
48
Kolega ima AR Jtd 16V, ima "po števcu" 303tKm in menja na 12-15tKm in daje še vedno selenio 5-30 in pravi da ne misli dajat nič manj kvalitetno olje zaradi prev. km
Poznam pa tudi primere ki dajejo "navadno" ala Leclerc olje in menjajo na 7-10Tkm
wink-1.gif
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
1.pohvale, ker si napisal čipanega in ne "čipiranega" - tega izraza ne prenesem, saj se čipira psa:)
2.ne kompliciraj, 5w-40 olje po specifikaciji, moj ma skor 300.000, čipan od 90.000 pumpe-duese in laufa ko grom

če že misliš "vlagat" denar, potem daj sčistit šobe in pomenjaj tesnila na njih ter zgoraj vijake ter izvedi "kalibracijo" na vrhu šobe - meni se pozna na porabi 0,8 litra po tem posegu, pa še mirno laufa, ni tako glasen



Imam enak motor, čipan pri 50 000Km, sedaj ma 160000, olje po specifikaciji, dela in špona , ko urca. Upam vsaj še na dodatnih 200000Km.
cheer.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.381
178
63
38
Hondi, kolk pa človeka pride tole čiščenje šob?
Olje bom pa kupil kar Aral high tronic. Sem gledal listke servisov in je bil ta že sedaj notri. A je filtre bolš kupit kar original, a dam notri Tapos varianto? Letos bom sprobal kok me bo prišel servis, če sam nabavim material. Sem dajal "popoldancu" ki sicer dela na pooblaščencu po 125eur.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Samo PD, logično.

Pri PD sem to videl ko smo podiral glavo famoznega letnika 2005
smile-1.gif
Sicer ja po razmisleku logično.....

Mi je pa zanimivo da so to izvedl kot pri malo boljši OHV kosilnici.....na kolk 1000x kilometrov pa se nastavlja te klackalice
sprasujem se.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.599
483
83
Citat:
Uporabnik FuriousG pravi:
Hondi, kolk pa človeka pride tole čiščenje šob?
Olje bom pa kupil kar Aral high tronic. Sem gledal listke servisov in je bil ta že sedaj notri. A je filtre bolš kupit kar original, a dam notri Tapos varianto? Letos bom sprobal kok me bo prišel servis, če sam nabavim material. Sem dajal "popoldancu" ki sicer dela na pooblaščencu po 125eur.

set tesnil original stane 34€ za eno šobo skupaj z zgornjim vijakom, v kolikor imaš še stari tip vijaka ki ima luknjo, novi pa "lunco" in pri novem pride zraven tudi zgornji del na šobi, kamor to pritiska

diesel mojstri imajo to nekaj ceneje, sploh tesnila
meni je delal Arčon v Renčah, ki ima mašino za test PD injektorjev (prelivi in vbrizgana količina)

"kalibracija" oz. "registracija" naj bi se izvajala nekje pri menjavi zobatega jermena, jasno pa so avti s 400.000, kjer to ni bilo nikoli narejeno
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.662
113
Nekaj brskal po netu......sicer je malo naporno ker je google translate iz ruščine

Ampak važni so laboratorijski testi motornih olj
grin1.gif


P (fosfor) in Zn (cink) protiobrabna elementa v olju ( olja za podaljšane intervale majo več tega)

Ca in Mg sta detergenta ( dizelska olja majo več tega)

Mo ( molibden) ....Bor ( ???) za manjšanje trenja

Poscrolite po strani od vrha do podna......zgoraj so še puščice za preskakovanje strani

http://translate.googleuser...FvBT4MNiY_nMxsA



Zanimiva je stran o dodatkih za olja........potrjuje da so razni flushi stran vržen denar ( pač neka tekočina, ponavadi mineralno olje z povečanimi detergenti....ali pa protiobrabnimi dodatki, odvisno od namena tekočine)

http://translate.googleuser...UtjzNIuxd44dl6g
Pošlji privatno sporočilo