Seveda, in potem beremo topice kot so trese ko speljujem, ceprav je nova sklopka vcasih zdrsi itd itd. Kamioni imajo kosare za stelat, pa jih menjamo, ker se material obrabi neenakomerno, kar povzroci tresenje in podobne probleme blablabla.
Komplet sklopka te kosta mogoce malce vec kot smo lamela, a vcasih je tudi tezko dobiti samo potisni lezaj tako da je skoraj da najbolje kupiti komplet. Kar se tice avtov z pletenicami je treba vedno pogledat, a so te avtomatsko nastavljive (VW koncern ima probleme z tem) ce so obvezno menjati, ce so pa navadne pa opraviti pregled.
Kar se znamk tice je skoraj da vseeno ker se lahko zgodi da bos kupil Valeo-tov komplet notri bo Sachs-ova lamela, FK-jeva kosara in SKF-ov potisni lezaj
Tako da so si firme zdaj vec ali manj enakovredne po kvaliteti, le po cenah ne. Moje izkusnje so pa pokazale da se je treba izogibati najcenejsi varianti in sicer QH. Ta je dobesedno sekret.