Kangoo, menjava motorja

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Pred tednom sem se prijavil na omenjeni forum, vendar še zdaj nimam dostopa. Ker si lastim renojevo vozilo, bi jim postavil nekaj vprašanj. Pozna kdo koga od adminov, ali pa kakšen od tam celo sodeluje tukaj?

Moje vprašanje je sledeče. Kangoo 1,4, letnik 2000 s plinsko instalacijo JTG, potrebuje nov motor. Rabim informacijo, če je možno vgraditi kakšen drug motor. V špilu so 1,6 8V, 1,6 16V in 1,4 16V. V poštev pridejo samo legalne variante. Iz homologacije vidim, da je zdaj vgrajen motor z oznako E7JC6.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
V Kangoo-je se je od teh vgrajeval samo 1.6 16V. Pa to ne v tvoj letnik... K4J se mi zdi...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Jaz sem absolutno za enak motor, ker bo drugače homolomo hitro še najmanjši problem. 1.4 res ne bi smel bit problem za dobit za majhen denar. Celo novega lahko kupiš
wink-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.151
6.963
113
pri taščici
Daj enak motor notri, sicer bos moral se plinsko kaj spreminjat. Pa se s homo ne bos imel tezav. Brgo; mogoce se avtor ne brani kakega kontakta kjer bi dobil nov motor za male pare.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Nov za male pare pa sigurno ne bo šlo
smile-1.gif


Lahko pa povpraša na vsakem dacia servisu za koliko penez mu ga pripeljejo.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
To je še "star" tip motorja (8v)

Tak motor je v cliotu najbolj pogost. Verjetno so samo nosilci motorja malo drugačni (uporabiš iz svojega motorja)

Drugače pa je skoraj identičen motor K7M (1.6 8v)

1.4 16v ali 1.6 16v imata drugače narejeno, tako da bi mel več težav da bi vse delovalo tako kot mora
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ravno sem opazil, da tudi v daciah ni več te staroste. So ga morali pred kratkim zamenjat z 1.2 16v, ker se verjetno ni več dalo okrog eko standardov...
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Našel sem identičen motor s 137kkm za 300 ojrov iz megana. 100 gre za servis (jermen, vodna pumpa, svečke), plus 200 premontaža. Za 600 ojrov dobim delujoč servisiran motor, ki mora klepati nadaljnih 200kkm. Na koliko km se dela servis na teh motorjih?
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Se pravi, da bo treba delat servis enkrat letno. Delalo se bo manj kot 10k na leto. Še podatki o tekočinah me zanimajo. V menjalnik bom dal sintetiko z dodatkom teflona, zamenjana bo tudi zavorna tekočina, olje v servo volanu. Lahko kdo pogleda v Avtodata?
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
5let ali 120k je velik servis
1 leto ali 10k je "navaden" servis

Menjalnik - 3,4l olja
Zavorna - 0.7l
Servo olje - 0.8l
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Za menjalnik daj tisto in samo tisto kar piše v navodilih (mislim gradacije), sicer ne boš lepo prestavljal. Sem že bil na temu, tako da je nasvet iz prve roke. Jermen menjam na 5 let ali 100.000 ali ko spusti vodna pumpa. Olje menjam na 20.000, ker prej ni potrebe, uporabljam vičinoma elf competition 15/40. Ostalo pa že veš. Aja, vozim enak motor v 19-ki, ki je spet opravila tehničnega pri 17 letih starosti in 310.000 prevoženih kilometrih. Ta motor lahko dela še nadaljnih 17 let, dokler ima vodo in olje.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Ravno sem opazil, da tudi v daciah ni več te staroste. So ga morali pred kratkim zamenjat z 1.2 16v, ker se verjetno ni več dalo okrog eko standardov...
Če se ne motim, je imela Dacia Sandrero še leta 2009 1.4 8V motor (energy motor iz Clio I).
 

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.833
10
38
Stara Bučka
Tole okoli olja za menjalnik bo verjetno res problem. Nabavil sem sintetiko 75W-90, vendar mehanik pravi, da ne bo v redu. Očitno bo treba res dat 75W-80. Na motorju bo narejen kompletni servis z zamenjavo jermena, šponarja, vodne črpalke, tesnil na sesalnem kolektorju, olja, filtra, menjava olja v volanu, klima na novo napolnjena, zamenjana komplet sklopka, nosilci motorja, manšete in ostale drobnarije, ki jih je najlažje postoriti, če je motor zunaj. Opran bo tudi hladilni sistem, vključno s pečjo za gretje. Kasneje pridejo na vrsto še zavore, z menjavo olja in komplet zadnjih zavor. Prednji diski in ploščice so skoraj novi. Glede na ohranjenost karoserije bi morala kapelica delovati še vsaj deset let.

Motor, ki smo ga vgradili ima nekoliko drugačne oznake. Original je E7J C 6/35, vgradili pa smo motor z oznako E7J B 6/26. Računalnik ostane original. Upam, da ne bo kakšnih težav. Danes naj bi bila že probna vožnja.
 

Dr_S

Pripravnik
22. avg 2007
899
6
18
Olje za menjalnik obvezno pravilno viskoznost. Po možnosti daj Elf

Ne bo nobenih težav ker je oznaka motorja malce drugačna. Tip motorja je identičen.