Kangoo 4x4 da/ne?

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.367
159
63
37
Zdravo!

No zdaj ko sem Passata uštimal, ga bom pa prodal.
grin1.gif
Rabim pa eno malo bolj poceni zamenjavo zanj, ker se zelo malo vozim. V oči so mi padli 4x4 Kangooji, tam okrog 2002 letnika. Ima kdo kake izkušnje z njim? Kako se obnese pogon?
Baje rada kardan in visko ponagajata pri okrog 150k km. Najraje bi vzel bencinca, ampak berem da naj bi pokurili kar tam okrog 10l/100km. No glede na mojo kilometražo nebi bil tak problem. Ampak a ta motor da kaj od sebe, a je bolj nepremičnina?

Sicer imamo pa doma že enega tapravega terenca, tko da razmišljam, če je sploh smotern nakup 4x4 kenguruja.

Če ima kdo kake izkušnje s tem avtom, se priporočam.
smile-1.gif


lp
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Direktnih izkušenj nimam, sem se pa tudi sam zanimal za ta avto.

Po prebiranju forumov in od mehanikov sem izvedel, kar si že napisal. Kardan gre v večna lovišča pri skoraj vsakem Kangooju 4x4. Naj bi se ga dalo obnoviti za 300-400€. Vzdržljivost visko sklopke naj bi bila zelo odvisna od voznika (da se ni izživljal z nepotrebnim vrtenjem koles v prazno) in redne rotacije koles. Treba je redno rotirati kolesa (prednja nazaj, zadnja naprej), da so vsa enakomerno obrabljena. Če so na eni osi bolj obrabljena kot na drugi, visko sklopka trpi. Iz istega razloga je priporočljivo, da so vse 4 gume isti model, istega proizvajalca. Visko sklopke menda nihče ne obnavlja, nova pa je okrog 700€.

Motor 1.6 16V je bulletproof, je pa tale avto z njim rahlo podhranjen. Nizek navor + teža + velika čelna površina avta ... no, saj že povprečna poraba pove vse.

Drugače pa, ko (če) vse dela, kot je treba, pride tale Kangoo po terenu dlje, kot si upa večina voznikov.

Ker zaradi pogonov ni prostora za rezervno gumo pod avtom (kot pri navadnem Kangooju), jo ima v prtljažniku. Efektivno izgubiš skoraj 1/3 prtljažnika ...

Ko/če boš kupoval, glej, da ni bele barve. V tem primeru je 99% od Elektra, Telekoma, Pošte, ipd.

Jaz se na koncu nisem odločil zanj. Odvrnile so me možne težave s kardanom in visko sklopko; visoka poraba pri bencinarju (renault dizla pred 2007 si ne bi upal vzeti); dejstvo, da ga je zaradi visoke porabe in slovesa pokvarljivosti pogonov težko prodati ... in ko sem seštel ceno dobro ohranjenega 4x4 ter popravil (kardan, visko), sem prišel na znesek, za katerega sem nato dobil novejši model "navadnega" Kangooja. Za tistih parkrat na leto, ko bi 4x4 in višja oddaljenost od tal prišla prav, pa si raje izposodim pravega terenca.

 
Nazadnje urejeno:

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.367
159
63
37
Hvala za super odgovor! V telem tvojem zadnjem stavku se popolnoma najdem.
grin1.gif
In glede na to da imam terenca že doma, bom verjetno storil isto kot ti.

Kakšen motor pa imaš v tem, ki si ga kupil? Kakšna prtljažna vrata imaš? Sam se skoraj bolj nagibam k "deljenim". Si kaj gledal proti PSA koncernu? Partner/Berlingo? Gledam, da je kar težko dobit bencinarja, pa skoraj noben nima dvojnih drsnih vrat.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Vzel sem letnik 2008 (nov model) 1.5 dCI 86KM. Sem okleval med bencinarjem in dizlom, pa na koncu vzel dizla ... med drugim zato, ker je bil avto kot celota najbolje ohranjen od vseh, kar sem jih gledal in pa zato, ker je novi model Kangooja večji in težji od predhodnika in bi z bencinarjem realno gledano verjetno težko prišel pod 8 l/100km ... v tem primeru pa se mi glede na moje letne kilometre že splača vzeti v zakup dražje vzdrževanje dizla.

PSA sem gledal. Imel sem eno opcijo za starega Berlinga (l. 2004) 2.0 HDI 90KM, ki bi ga skoraj vzel, ampak mi par stvari pri konkretnem avtu ni dalo miru. V primerjavi s prejšnjo generacijo Kangooja (pred 02/2008) je prejšnji model Berlinga po udobju, izdelavi, prostoru pred Kangoojem. Se le pozna, da je Kangoo I po zasnovi star več kot 15 let.

Glede zadnje generacije Berlinga, Partnerja ... sem vozil službenega Volva z 1.6 PSA-Ford motorjem in so bili stalno problemi. Injektorji, visokotlačna črpalka, ... stalno nekaj. Zato sem se želel izogniti 1.6 HDI motorju.

Potniška Berlingo/Partner zadnje generacije sta že bolj našminkana, jaz pa rabim čim bolj enostaven, robusten avto. Kangoo mi v tem pogledu bolj odgovarja, ker je bolj "dostavniški". Ima tudi večjo oddaljenost od tal.

Če boš gledal Kangooje, upoštevaj, da je prejšnja generacija narejena na platformi Clia, druga (zdajšnja) generacija pa na platformi Scenica - bistveno večji in težji avto, čeprav na prvi pogled ne deluje tako.

Jaz imam zadaj dvižna vrata. Ne vem, če sem sploh že videl potniškega Kangooja II z "barn doors" vrati zadaj. Sicer imajo vsaka svoje prednosti in slabosti ... meni dvižna pridejo bolj prav, ker imaš pri odprtih "streho" v primeru dežja.

Glede drsnih vrat ... AFAIK imajo potniški Kangooji II vsi dvojna drsna vrata. Razlika je samo v šipah. Osnovno opremljeni imajo odpiranje šip navzven, bolje opremljeni pa imajo normalne električno pomične šipe.

Če pa gledaš Kangooja I ... enega 1.6 bencinarja z drsnimi vrati na obeh straneh ima Citroen Merlak na Vrhniki. Ko sem ga jaz gledal, se mi je zdel kar ok.
 

alfabet

Fizikalc
17. jan 2014
1.122
4
38
Tega, ja.

Jaz sem si najprej postavil budget na max. 4k. Ko sem videl, da za ta denar ni nič solidnega, sem povišal na 5k€. Potem sem videl, da se za 6k€ prodajajo že Kangooji 2. generacije in sem si rekel ajde, gremo do 6k€. Je le večji, udobnejši in novejši avto. No, na koncu sem odkartal 6,9k€ za res lepo ohranjenega od 1. lastnika in s preverjeno servisno zgodovino.
grin1.gif
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.367
159
63
37
Isto sem jaz povečeval budget že pri dveh avtomobilih. Tokrat upam, da ga ne bom.
smile-1.gif