Kako zategnit objemko na manšeti?

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Za skuter sem naročil novo manšeto "aftermarket", h kateri so priložene take objemke kot na sliki ...

Kako se to objemko zategne? (takih še nisem imel "v rokah")

Predvidevam, da jo ohlapno namestim in tam pri puščici s klešči zavrtim v nasprotni smeri urinega kazalca?
1838174-m1.jpg
 

Priponke

  • 1838174-m1.jpg
    1838174-m1.jpg
    169 KB · Ogledi: 1.025

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Sedaj imam manšeto zategnjeno kar z vezicami, nekje zadnjih 30.000km, pa drži, je prej manšeta razpadla.

Original, pa je bilo zategnjeno s takimi objemkami brez lukenj, ki se jih kasneje ni dalo več uporabit.
1838177-m2.jpg
 

Priponke

  • 1838177-m2.jpg
    1838177-m2.jpg
    82,4 KB · Ogledi: 645

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.237
1.396
113
Zategneš z vezicami.
Ali pa uporabiš priloženo:

Zatakneš v luknje in potem stisneš tisto kar imaš označeno z črno puščico.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Manšeto namestiš in nato z roko prilagodiš objemko, da kar najbolj stisne manšeto (torej potegneš prosti del objemke kar se da do konca), nato pa s kleščami (recimo s ščipalkami) stisneš tisti del, ki si ga označil s puščico.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.713
159
63
Najbolje je stisniti s ščipalkami, ki pa naj ne bodo preostre, ker lahko vse skupaj preščipnejo. Tope pa so odlične za to nalogo.

Hočem povedati, za z ostrimi potrebno nekaj pazljivosti/občutka.

LP
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.056
204
63
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
Za skuter sem naročil novo manšeto "aftermarket", h kateri so priložene take objemke kot na sliki ...

Kako se to objemko zategne? (takih še nisem imel "v rokah")

Predvidevam, da jo ohlapno namestim in tam pri puščici s klešči zavrtim v nasprotni smeri urinega kazalca?

Jaz bi šel v kakšno trgovino in kupil sicer podobno objemko, samo da se zategne na izvijač ali ključ. Niso drage, je pa za večkratno uporabo... tale zgleda samo za enkratno.
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Tako danes sem se ukvarjal z menjavo te manšete ... namontiral manšeto, objemko in s klešči zategnil ... objemka je lepo prijela, stisnjen del, sem potem še zasukal nazaj in je bilo lepo, kot da bi z namenskimi klešči stisnil.

Problem je ratal spodaj, ko mi je manšeto "ven vrglo" Ker je del kamor se natakne manšeta ovalen in ima robove, ki držijo manšeto samo levo in desno, mi je spodaj manšeta skočila ven izpod objemke ... tako da sem jo nazaj razdrl in manšeto ponovno namestil. Namesto objemke, pa sem spet uporabilo kar vezice in pritrdil na obeh straneh.

(tudi do sedaj sem imel vezice gor, pa drži dobro, ker je manšeta dokaj fiksna, se ne vrti)

Je pa nasplošno ta "after market" manšeta zelo slabo narejena v primerjavi z originalno. (debelejša guma in trša) Original se je lepše namestila, samo jo žal ne dobim več ...
1840477-m1.jpg
 

Priponke

  • 1840477-m1.jpg
    1840477-m1.jpg
    117,6 KB · Ogledi: 535

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.387
5.661
113
Italjet formula....takih na gorenjskem ni več ker so predragi za vzdrževat
tongue-1.gif
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Kaj je pe to za en skuter, da ima take roke?

En redek model ... Italjet Formula 50 LC (vodno hlajen)

V prodajo so prišli okoli leta 1997 (model LC), prej so bili zračno hlajeni. Firma je iz italije. Skuter je bil dokaj drag, zato se jih niti ni prodalo kaj dosti ... potem so imeli težave z motorji (Franco Morini Motori) ... vmes je šla še firma v stečaj, potem so počasi nastali problemi z rezervnimi deli ... zdej dele večinoma nabavljam preko spleta iz Anglije, kjer sem našel dobro založeno trgovino z veliko rezervnimi deli ...

Kljub vsemu pa mi je skuter všeč, ker je težek in stabilen, lepo se pelje.

Ta prednja nihajna roka, je zelo dobra pri zaviranju. Saj tudi če blokiraš kolo, gre motor dokaj naravnost. Disk je na sredini kolesa in ne na eni strani, kot pri skuterjih z dvojnimi vilicami.

Prevozil 55.000km, sedaj po dveh letih pavze, ga spet rihtam za registracijo ...
1840492-m5.jpg
 

Priponke

  • 1840492-m5.jpg
    1840492-m5.jpg
    71,9 KB · Ogledi: 505