Kako sanirat rjo?

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Rad bi za silo poštimal karoserijo, katera je polna pripetih pikic rje. Niti me ne zanima toliko z estetskega vidika (čeprav ne bi bilo slabo, če bi se dalo to čim bolj prikrit), kot s praktičnega, da se rja ne bi širila naprej. Poleg pikic je potem na enem delu (slika 2) cca. 5 cm dolg odsek rje na spoju. Kako to čimbolj učinkovito sanirat?
Razmišljam, da bi zadevo pobrusil do pleha (kakšen brusni papir bi bil optimalen), potem pa pobarval čez z barvo in lakom, ter na koncu še spoliral in povoskal celo zadevo. Kot rečeno, me ne zanima toliko, če se bo opazilo, temveč zgolj zaščita, da se zadeva ne širi. Pa rad bi DIY varijanto, ker ne mislim plačevat za to, itak kanta ni vredna več nič. Čas se bo našel, če pa kaj zaj... pa tudi ne bo velike škode. Bo pa dobra lekcija za naprej, ko kakšen zajeb ne bi bil tako priporočljiv.

 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Citat:
Rad bi za silo poštimal karoserijo, katera je polna pripetih pikic rje.

Če so pikice pripete jih enostavno odpneš pa je
evil.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Okolico spoliraš...samo rjavico (piko)pa napadi s Ferosanom...naneseš ga 2 do 3 krat z dvournimi presledki..potempa prebarvaj pa bimoglo držat. Oni spoj pa bi osebno najprej malo pobrusil (da vidiš pod barvo kako globoko sega rjavica..potempa zgorajopisanem postopku).
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Zakaj pa 2-3 nanose Ferrosana? Ferrosan in ostale žaube proti rji so samo fosforna kislina v metanolu, ki ti spremenijo rjo (oksid) v fosfat. Bo en spodoben nanos povsem dovolj.

Pri starih avtih, kar tisto na zgornjih slikaj je, je hudič, ker pogosto prerjavi z notranje strani. Potem lahko počneš karkoli, pa bo čez pol leta spet cvetel.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ferosan je brezveze ta se uporablja pri drugi rju, tu pa druge ni kot zadevo zbrusit do plocevine in zlakirat
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Rja je iz zunanje strani. Preverjeno. Žal avto ni bil pravilno vzdrževan in to so posledice.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.174
9.810
113
Dve vprašanji:
1.) A moram ferosan potem zdrgnit dol?
2.) A je nujno najprej s temeljno pobarvat ali lahko kar s tistim original kitom za popravljanje, kateri vsebuje barvo in lak?
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Ne ferosan naredi oksidno plat, in posledično ne rjavi več
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
A 'nben ne bere? Ferrosan naredi iz oksida fosfat!

Če vso rja zdrgneš niti ni potreben.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Dve vprašanji:
1.) A moram ferosan potem zdrgnit dol?
2.) A je nujno najprej s temeljno pobarvat ali lahko kar s tistim original kitom za popravljanje, kateri vsebuje barvo in lak?

Mani včasih ne poje vse rje, zato ga napopam 2 x ali celo 3 x (zgolj iz izkušenj)...jaz dam potem čez temeljno barvo (sivo), nato osnovno od avta (če imaš ta staro je OK..če pa vodno pa daš čez še lak). Lahko tudi preskočiš temeljno barvo...če bo dobro pojedlo rjo in boš dobro zalil odprto rano ne bo problema.

Sam ferosan pa obrišem dol (s krpo namočeno v alkohol) predno barvam...če je prilika pobrusim s finim brusnim papirjem (take pikice raje ne)..sicer piše da ni treba, samo vseeno pusti tako 'mastno' površino, ki ne vem če je najboljša osnova za barvo.
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Tudi moj glas za ferosan, seveda prej lahko mal spraskaš pa na koncu popenzlaš.
Blatnik in ostale pritikline, ki jih pa ne dosežeš z barvo, pa jaz premažem kar z mastjo, ko se prah nabere čeznjo drži, da se nobena rja ne širi več
smile-1.gif

Katere sorta trgovine, pa sicer prodajajo po ml barve, ker k ličarju, da mi jo tolk mal nameša ne mislim hodit, tista z merkatorjeve police, ki je mislim, da namenjena za kake modeljčke, mi pa ni preveč všeč
wink-1.gif