Kako izmeriti stanje akumulatorja?

Oakey

Majstr
3. feb 2016
902
555
93
Kako bi lahko ugotovil in izmeril stanje akumulatorja kar se tiče izrabljenosti? Pa zdaj ne mislim meriti samo voltažo, ker to mi nič ne pove.

Prav tako me zanima kje (razen na servisu) bi lahko izvedel kako močen akumulator je najmanj potreben za moj avto? Ker rabim AGM, ne bi rad kupil nekaj preveč močnega, ker se pri AGMjih vsakih 10Ah precej pozna
 

Oakey

Majstr
3. feb 2016
902
555
93
V navodilih ne piše nič, ta navodila so itak splošna za vse avte

Kako se naredi ta bremenski test?
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Bremenski test-dražja varianta -aku se priklopi na tester, ki mu prečekira vse parametre-
cenejša- tisti, ki se spozna in ima napravo za test (upori in voltmeter v enem) ti jo pritisne na aku in naredi test zmogljivosti akumulatorja.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
a ta druga varianta misliš meritev s tole igračo? Ker to imam doma, samo ne znam meriti drugega kot samo voltaže...

https://www.panthera.si/products-page/orodje/digitalni-multimeter-voltmeter/

A se obnovitev AGM akumulatorja res splača, al se samo plača?
Ne z multimetrom, to n zanesljivo- nekaj takega mora biti-z upori, da ti obremeni aku:
1547964707136.jpeg
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.068
6.916
113
pri taščici
A ce pa nazges vse mogoce porabnike pa ni ok. Tu mislim predvsem na kaksne grelce stekel, sedezev, dolge luci. Sem preprican da slab aku takrat ze lepo pocepne na voltmetru.
Kaj sele ko startas avto.
Do kam lahko pade napetost pri dobrem aku, da se steje da je aku se dober.
Jaz sem na poletnem dopustu "ubil" ene 5 let staro toplo (en teden zaklepanja odklepanja veckrat dnevno brez vziganja avta in je ob drugem vzigu kmalunpo prvem naredil totalni kolaps /v prvo ie vzgal bp). Takrat vzgal na kable in se odpeljal domov in je sedaj aku se kar v avtu. In od takrat se ni zatajil.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.747
896
113
tu in tam
Ja itak, da je tvoja metoda tudi ok za "domače" razmere- gre se, da pri določeni obremenitvi v določenem času napetost ne pade pod 10V ..potem lahko sodiš, a je aku ok ali ne. Lahko pa, da je danes aku čist dober, jutri pa ne da nič od sebe (stik v celicah ipd...)
Za resno delo pač obstajajo testerji in preizkuševalci -ta, ki sem ga nalimal je med enostavnimi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: CLIO15

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
Samo z multimetrom ne ugotoviš nič pametnega razen to, da je prazen...
Greš do prvega mehanika, ki ima tester in naj priklopi in boš v pol minute vedel kje si. Ma marsikdo to. Meri se pa vedno napolnjen akumulator.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Kako bi lahko ugotovil in izmeril stanje akumulatorja kar se tiče izrabljenosti? Pa zdaj ne mislim meriti samo voltažo, ker to mi nič ne pove.

Prav tako me zanima kje (razen na servisu) bi lahko izvedel kako močen akumulator je najmanj potreben za moj avto? Ker rabim AGM, ne bi rad kupil nekaj preveč močnega, ker se pri AGMjih vsakih 10Ah precej pozna

glede na to, da sprasujes po testu akumulatorske baterije pove, da imas tezave z njo in da je 90% baterija zrela za zamenjavo.

ko obremenis baterijo na nazivni tok, ne sme napetost pocepnit pod 10V. zdaj koliko casa mora drzat napetost nad 10V je stvar razprave, ampak ko smo se zaceli enkrat igrat z avtomobilsko baterijo je bil ponavadi rezultat menjanje le te.

ce je avtomobilski akumulator bp, spoh ne ves da ga imas. ko se zacnes ukvarjat z njim, pomeni da se ti prizigajo lucke, da ti nekatere funkcije avto preventivno ugasa, javljanje napak, ... preveri datum nakupa. ce je od nakupa vec kot 2-3 leta ...

mogoce je pri AGM kaksna specifika, ampak svincena baterija je ze v osnovi omejena na 5 let max zivljensko dobo. topla akumulatorji pa se manj.

tisti akumulator,, ki si ga dobil ko si kupil avto, je zdrzal tudi 15 let. ampak takih zal ne delajo vec. ker se jim ne splaca ...