Čudi me ( pravzaprav niti ne, ker je to pričakovano ), kako imajo mediji, ki so sestavni del osebkov, kot je velika večina tu gor, zelo selektiven spomin; mogoče tudi zato, ker je bistvo o zadnjem in čim večjem poku.
V glavnem, VW issue je "IN", kaj pa drama s Takato ( http://blog.caranddriver.com/m...ehicles/#update ) ?
Govorimo o 40M+ avtomobilov, največ japonskih proizvajalcev, ki imajo "License to Kill" ? Ostali so BMW, Toyota, Nissan, Mazda, Subaru, Mitsubishi, Isuzu, Ford, Chrysler in General Motors.
Grozljiv je podatek, da je Honda vedela za to težavo že leta 2004, ko se je pripetila nesreča z Accordom letnik 2002. Kasneje še primer iz leta 2007, 2009. Jasno da so se pogodili s svojci, drugače bi zgodba prišla v javnost že prej (http://blog.caranddriver.com/honda-taking-heat-for-hiding-deaths-injuries-from-exploding-airbag-recalls/).
V glavnem, ti izstrelki so po mojem laičnem mnenju pomembni bistveno podrobnejše obravnave, kot situacija s VWjem. Nenazadnje, ljudje so umirali zaradi Takate.
V glavnem, VW issue je "IN", kaj pa drama s Takato ( http://blog.caranddriver.com/m...ehicles/#update ) ?
Govorimo o 40M+ avtomobilov, največ japonskih proizvajalcev, ki imajo "License to Kill" ? Ostali so BMW, Toyota, Nissan, Mazda, Subaru, Mitsubishi, Isuzu, Ford, Chrysler in General Motors.
Grozljiv je podatek, da je Honda vedela za to težavo že leta 2004, ko se je pripetila nesreča z Accordom letnik 2002. Kasneje še primer iz leta 2007, 2009. Jasno da so se pogodili s svojci, drugače bi zgodba prišla v javnost že prej (http://blog.caranddriver.com/honda-taking-heat-for-hiding-deaths-injuries-from-exploding-airbag-recalls/).
V glavnem, ti izstrelki so po mojem laičnem mnenju pomembni bistveno podrobnejše obravnave, kot situacija s VWjem. Nenazadnje, ljudje so umirali zaradi Takate.