Kaj mi je storiti ?

HITMAN

gps navigator
31. avg 2007
1.697
0
36
POZDRAVLJENI !



Najprej bi želel, da mi odgovorijo predvsem tisti, ki tovrstne zadeve poznajo ali so pa sami imeli isti ali podoben primer in vedo kakšni so postopki predvsem pa, kakšne imam pravice.

Torej zgodilo se je takole:



Ker smo se preselili v novo stanovanje sva z ženo šla malo po trgovinah, da kupiva sedežno za dnevno. Predvsem sva gledala na to, da ima sedežna ki jo bova izbrala tudi ležišče.

Po dolgem opazovanju sedežnih v različnih trgovinah se končno odločiva za usnjeno sedežno, ki ima že zgoraj omenjeno ležišče. Brez premisleka, ker sva jih kar nekaj pogledala sva se odločila za omenjeno sedežno.

Sedežna v trgovini je bila rastavljena .. ima ležišče .. itd, tako kot sva želela.

Poveva prodajalki, da želiva isti sestav, kot je ta rastavljena, ker nam tako odgovarja.

Prodajalka reče ok .... in nama pove da pa je za to sedežno potrebno čakat 1.5 meseca ....
frown-1.gif




Ok bova še to potrpela in bova počakala ... danes je prišla, kar je predviden čas, ki ga je omenila prodajalka. Organiziram si prevoznika, da mi gre naročeno iskat (jaz zraven) in pripeljemo domov. Pred kakšnima dvema urama zadevo odpakirava (prej nisva, ker naju ni bilo doma) in kaj ugotovimo !???

Ta sedežna NIMA ležišča ! Čeprav je bila takšna ki sva jo želela rastavljena in cena z ležiščem se je prodajalka zmotila pri naročilu ter nama naročila trosed BREZ ležišča, čeprav sem plačal sedežno ki ima ležišče. Kaj zdaj ?



Torej kakšne so moje pravice ?



A moram JAZ spet na svoje stroške njim dostavljat v trgovino ?

V kolkem času lahko zahtevam, da se mi naročeno dostavi (mislim, da ne morem spet čakat mesec in pol) ?

Ne bi rad da vrnejo kupnino, ker nama je sedežna izredno všeč in idealno paše v dnevno. Pa ne rabijo mi cele menjavat, temveč samo trosed .



torej, kaj lahko zahtevam od njih .... prosim za odgovore, da v ponedeljek explodiram v trgovini.



Hvala za odgovore.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik zdravnik pravi:
če imaš ti na računu z ležiščem, ...potem ti morejo povrniti vse stroške....
Jup, bi rekel tudi jaz.

Vsekakor pa: VSE UREJAJ PISNO. TOREJ POŠLJI TAKOJ PRITOŽBO PISNO S POVRATNICO, ALI PA NESI PRITOŽBO SPRINTANO IN NAJ TI NA KOPIJO POTRDIJO PREJEM, SKUPAJ Z DATUMOM.

A ni nekje navedeno, da če zamujajo, jih pač pozoveš pisno, da ti dostavijo do nekega roka. Je morda tudi tukaj tako?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik HITMAN pravi:
Čeprav je bila takšna ki sva jo želela rastavljena in cena z ležiščem se je prodajalka zmotila pri naročilu ter nama naročila trosed BREZ ležišča, čeprav sem plačal sedežno ki ima ležišče. Kaj zdaj ?
Tukaj bo sedaj bistveno kaj je bilo na dokumentu, ki si ga podpisal. Če je bila tam koda brez ležišča boš znal imeti dodatne težave, če bo prodajalka dobila ''amnezijo''. Predvsem, če si kupil v Rutarju, zna biti to praksa.
 

zdravnik

Pripravnik
11. avg 2007
935
0
16
MB
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik zdravnik pravi:
če imaš ti na računu z ležiščem, ...potem ti morejo povrniti vse stroške....
Jup, bi rekel tudi jaz.

Vsekakor pa: VSE UREJAJ PISNO. TOREJ POŠLJI TAKOJ PRITOŽBO PISNO S POVRATNICO, ALI PA NESI PRITOŽBO SPRINTANO IN NAJ TI NA KOPIJO POTRDIJO PREJEM, SKUPAJ Z DATUMOM.

A ni nekje navedeno, da če zamujajo, jih pač pozoveš pisno, da ti dostavijo do nekega roka. Je morda tudi tukaj tako?

jup, vse urejaj pismeno, nič preko telefona.....govorim iz izkušenj
 

01481

cifra
15. maj 2007
5.306
0
36
68
Ljubljana
Z eksplozijo čustev ne rešiš ničesar. Samo poslabšaš svoje pozicije.

Kot je že napisano. V ponedeljek pisno reklamacijo in telefonski klic poslovodji, kateremu povej kaj se je dogodilo in ga
prijazno povprašaj kako nameravajo rešiti to situacijo. Omeni mu, da sta ležišče čakala in da zaradi njihove ali proizvajalčeve (ne postavljaj trditev kdo je kriv) vidva sedaj nimata zagotovljenega mirnega počitka. Povej mu, da bi vama bilo hudo (staro posteljo sta vrgla stran in so jo komunalci že odpeljali (tako sta dobila prostor za novo) da bi si našla namestitev na krivčeve stroške v hotelu, saj se zavedata vpliva trga na marže, pogled lastnikov na nepotrebne stroške itd., da pa mora tudi on razumeti vaju, da nimata sedaj kje spati in niti slučajno ne mislita v spalnih vrečah na parketu prebiti meseca, dva.

Lahko se pogajaš tudi, da vama začasno dostavijo drugo, novo ležišče dokler novo ne pride, če ga bo potrebno čakati, lahko v drugem krogu pogovora povprašaš (če ne bosta vzela drugega ležišča) na kakšen način se misli izdelovalec ali oni odkupiti za nastalo škodo (finančni popust, bon za določen nakup pri njih itd.) V skrajni nuji pa omeni, da je Breda Kutinova sorodnica po mamini strani. Vsi prevozni stroški morajo pa bremeniti krivca.

Ni da ne uspe, samo prave sogovornike najdi. Če bo poslovodnja premajhen in ne kooperativen pojdi po lestvici navzgor do osebe, ki bo znala, zmogla, hotela prisluhniti.

Samo mirno kri in živce. Pomaga Apaurin.
tongue-1.gif
 

sevlje

Fizikalc
25. jul 2007
1.913
0
36
44
Selška dolina
Upam, da je na računu jasno specificirano, da je plačana sedežna z ležiščem, ker če ni in če bo samo tvoja beseda proti prodajalkini lahko nastane problem.

Bodi pa pozoren predvsem na to, da zadevo lzačneš pisno in priporočeno po pošti urejati v osmih dneh, tudi če ti bodo po telefonu rekli, da bodo uredili.

Ker ima sedežna čisto stvarno napako glede na tvoj opis imaš vso pravico, da ti jo zamenjajo.

Predlagam, glede na to, da si brez sedežne, da se dogovoriš, da ti dostavijo novo sedežno, ta čas ko je ni pa uporabljaš to, ki si jo sedaj dobil. In ko dobiš novo, staro vrneš nazaj. Samo eno deko vrzi čez, da je ne boš kaj poškodoval
grims-1.gif
.

lp
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Res je, da se z lepo besedo daleč pride, ampak malo pristopa tut ne škodi, da se človek v mejah normale naredi

hudega, ipak čakaš na sedežno 1,5 meseca, pošeno plačaš, uredis prevoz (kombi za tiste 45 minut je ziher 30€,

pa tudi če je zastonj, ga predstavis kot da si ga plačal), pa sedežna ni taka kot si jo naročil...



Sicer pa; a nima rutar nekih malih tovornjačkov s katerimi prevaza prodano robo naokoli? Vsaj v mb je tako (nazadnje

so ga nekak ponujali, ala kupis pohistvo, kuhinjo, whatever velikega, in oni ti posodijo vozilo; ali celo usluzbenca ki ti

pomaga pri razkladanju...)



No kakorkoli, klic poslovodji, prvo prijazno, če ni rešitve pa malo jezno (ne pretiravat), ampak pazi da se pritozis v roku

8 dneh od prevzema...



Jaz bi poklical kdaj je poslovodja tam, pol pa kar osebno stopil do njega ob tisti pa tisti uri...



Sam se spomnim primera z rutarja, ko sem kupil magma lučko, a kot žafran, pa ni delala pravilno,

zamenjali ene 5 lučk, nato sem zahteval tisto z vitrine (ki je edina delala), takratna poslovodkinja pa mi

je za vstrajnost podarila nek dobropisni bon, nič velikega, mogoče za kakega jurja, pametno, obdržala je

stranko...



Ti pa če si malo poslovneža, si izboriš kak popust, tako da bos dobil del denarja povrnjenega oz. kak

večji dobropis, kot jaz... (no moj je bil par jurjev, sicer pa jaz sem kupoval luč, ti pa sedežno...)
 
Nazadnje urejeno:

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.569
1.091
113
Titograd
V Mariboru imajo tovornjačke male ja, ampak so več ali manj vedno zasedeni, je treba imeti kar srečo da je kateri prost.
 

HITMAN

gps navigator
31. avg 2007
1.697
0
36
Najprej hvala za odgovore ...
Finta je v tem, da so imeli rastavljeno sedežno z ležiščem in midva sva prodajalki rekla, da želiva naročit takšno isto sedežno, kot je rastavljena in da nama tudi koti pašejo in vse.
Prodajalka je žačela izpolnjevat obrazec in naročat sedežno po kosih .. in tukaj se je mogla vsekat.
Jutri grem tja ... osebno nič pisno, da slučajno ne zamudim kakšnega roka, kasneje jim bom tudi pisno poslal pritožbo, da ne bodo kaj jamrali.
Bom pa omenjeno sedežno v trgovini rastavljeno tudi slikal kot dokaz .. potem bom pa explodiral.
No, bom probal bolj zmirnega .... če ne bo šlo pa kar na zvezo potrošnikov, kasneje pa še na tržnega, ker jeb***i me pa nebojo.
Dejstvo je, da na računu nič ne piše ali je ležišče ali ne, v glavnem hotel sem tisto oz. enako kot je v trgovini, kar pomeni z ležiščem in na njej je bila tudi takšna cena, ki sem jo sedaj plačal, ampak brez ležišča.

Ne, nisem kupil pri Rutarju .... nekje drugje. Vam povem drugič če ne bom uspešno rešil.

Še nekaj me zanima:
* v kolkem času pa mi morajo dostavit ta del ? Je to kako zakonsko določeno ?
Ker mesec in pol ne bom čakal.

Kaj pa prevoz ?
A je na njih, da to odpeljejo in dostavijo na njihove stroške ali moram v lastni režiji si organizirat ?
Glede na to, da je napaka njihova bi bilo pošteno, da vse stroške vodijo oni.
A je to kje zapisano, da si je možno sprintat da jim jutri vržem pod nos ?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.610
349
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik HITMAN pravi:
Jutri grem tja ... osebno nič pisno, da slučajno ne zamudim kakšnega roka, kasneje jim bom tudi pisno poslal pritožbo, da ne bodo kaj jamrali.
Big mistake. Jutri že tudi pisno. Kljub temu, da ti vse obljubijo, blablabla, moraš imeti še pisno. Ker le to je dokaz.
 

HITMAN

gps navigator
31. avg 2007
1.697
0
36
Tako ... včeraj vam nisem uspel nič napisat.
Z ženo sva šla v trgovino, kjer sem se držal načela: lepa beseda lepo mesto najde.
Kljub temu, da sem z prodajalcem oz. poslovodjem komuniciral na izy me je obtožil, da se nesramno obnašam in na koncu niti ni hotel komunicirat z menoj temveč samo z ženo.
Nakar mi je pa dekl dvignilo in sem ga vprašal, da se tako obnaša kot da sem jaz kriv za napako.
Ok ... me pač boli đorđ kaj si misli ....
Zadevo smo rešli in kar naenkrat sva dobila pravi kos sedežne - zapakiran in vse.
Zdaj če jo je drugi stranki vzel pa bo ga nje uturil me baš boli.
Iztržil sem 5% popust + zamenjavo z njihovimi stroški prevoza, tako da nimam se kaj za pritoževat .... vse je šlo po planu.

Lep pozdrav
Hitman
 

ChickenBoy

Fizikalc
27. avg 2007
1.918
0
36
40
Se strinjam načela, lepa beseda lepo mesto najde, sam če si prijazen te znajo kar lepo šponat. Včasih je treba popitdit in so stvari hitro zrihtane, ker se te hočjo čim prej znebit, če sred štecune štalo delaš. Če se zadeve na lep način ne uredijo hitro, pol je treba mal znoret.