Kaj je s tem motorjem?

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
V sobotnem delu sem prebral članek o Renaultovem motorju dci 3.0 V6 (Espace), ki je direktorju ene od kulturnih ustanov v Mariboru v 3 letih trikrat "zaribal". Dvakrat so mu ga zamenjali pod garancijo v tretje nočejo več in avto stoji na servisu.
Meni je to malo čudno, lahko, da ima motor kakšno tovarniško napako in crkne, ampak 3x zaporedoma
bonk.gif

Ali je posredi "uničujoči" način vožnje, ali je ta motor res za en k.....
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ta motor je znan po svoji "vzdržljivosti". Ni pa renaultov po poreklu, ampak se mi zdi da isuzujev. Čeprav 3x v 3 letih je pa celo za ta motor
bonk.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
običjano so pri takih zaporednih zaribanjih problematični predvsem lastniki !

Če si konj, si pač konj...ne glede na direktorski položaj.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
A je to isti motor kot v Vectri/Sigmi?

Ker tam so imeli do letnika 2004 hude težave, prišlo je namreč do posedanja puš v valjih - brezplačno so menjali samo, dokler je bilo vozilo v garanciji.
 

Struna

Indijanc
7. jan 2008
290
0
16
42
www.aperion.org
Res je ja... Ali so lastniki krivi, ali pa neredno servisiranje... Jst sm recimo kupil avto in ker začasno ni blo financ,nism zamenjla jermena...Posledica... Odtrgan jermen in 1200€ stroškov za generalko motorja... Popolnoma moja krivda
 

ahmet_car

poupismen
3. sep 2007
563
0
16
en model je zamenjal tut 3x motor na wv phaytonu 6.0 v12.Zmer so se mu lučice prižegale.Samo on tega avta ni čuval.Prižgal in gasa do konca
 

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.328
301
83
39
Ljubljana
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
A je to isti motor kot v Vectri/Sigmi?

Ker tam so imeli do letnika 2004 hude težave, prišlo je namreč do posedanja puš v valjih - brezplačno so menjali samo, dokler je bilo vozilo v garanciji.

Da.
3.0 V6 CDTi 177KM.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Tu se negre za slabo kvaliteto, tu se gre za defektnega uporabnika
smile-1.gif
Teh je potem pri teh renojevih dizlih očiotno nadpovprečno. Ker poznam še kar nekaj priemrov enega ali več raibanj tega motorja ... Ne samo v SLO ... Tudi pri ljudeh, za katere vem, kako vozijo in ne sodijo med uničevalce.
PS: kako pa sploh zaribaš motor s stilom vožnje? Turbina, OK ... Menjalnik (ročni), OK ... Ampak motor v avtu s samodejnim menjalnikom???
 

PiLLLe

stranger
18. dec 2007
2.068
0
36
Ljubljana/Novo Mesto
Lepo. Ti avti se nimajo prilagodljive blokade motorja. Torej ti pacienti zjutraj veselo pritisnejo na gas ko je se motor neogret, olje ima v tem primeru drugacne lastnosti, mazanje ni enako, vecji pritisk. Vse to vpliva na delovanje motorja. Vecina novih bolj sporno usmerjenih avtomobilov imajo zdaj to "prilagodljivo" blokado, in sicer kolikor sem imel moznost opaziti se zacne pri mrzlem motorju rdece polje ze pri 3500rpm. (bencinarji za dizle se nevem
smile-1.gif
)
Lahko ubistvu povem skoraj da za vsako vecjo komponento kako odpove najraje
smile-1.gif
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.748
218
63
S tem člankom jim je naredil kar dobro reklamo.

Dvomim, da je izključno uporabnik kriv za 3x menjavo motorja. Poznam primere, ko so uporabniki tako dizle kot bencinarje konstantno priganjali od zagona motorja dalje, pa so avti še po cca. 100k km delovali normalno.
No, verjetno se je grda uporaba že poznala v samem motorju, ampak zaradi tega ni bilo nepredvidenih stroškov.
 

danik

Pripravnik
16. jan 2008
33
0
6
Men je tud zaribal 1.9dci 4 tedne sem ga imel uvozen pa iz tujine! Tko da nevem kaj je stemi renaulti!
Imam pa še eno vprasanje sedaj avto dela dobro po popravilo vcasih pa se mi zdi da ko se ustavim ali kje obracam da dela z premajhnimi obrati, ce recimo obrnem volan do konca mi ga samo strese in vgase! To je sicer delal ze prej tudi vedno pa ne! A je mogoce kriv hladen motor nevem ce ima kdo kaksne izkusnje naj pove! Hvala
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
A je to isti motor kot v Vectri/Sigmi?

Ker tam so imeli do letnika 2004 hude težave, prišlo je namreč do posedanja puš v valjih - brezplačno so menjali samo, dokler je bilo vozilo v garanciji.

Da.
3.0 V6 CDTi 177KM.

Če je to res, bi lahko ta tip enako pisal tudi o Vectri/Sigmi.
Motor ima tovarniško napako, za to pa je kriv izključno in samo Isuzu. Za odnos s svojimi strankami avtomobilske znamke.
Na kratko - roke stran od tega motorja pred letnikom 2004 oz. 2005, da ste na varnejši strani.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.185
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Lepo. Ti avti se nimajo prilagodljive blokade motorja. Torej ti pacienti zjutraj veselo pritisnejo na gas ko je se motor neogret, olje ima v tem primeru drugacne lastnosti, mazanje ni enako, vecji pritisk. Vse to vpliva na delovanje motorja. Vecina novih bolj sporno usmerjenih avtomobilov imajo zdaj to "prilagodljivo" blokado, in sicer kolikor sem imel moznost opaziti se zacne pri mrzlem motorju rdece polje ze pri 3500rpm. (bencinarji za dizle se nevem
smile-1.gif
)
Lahko ubistvu povem skoraj da za vsako vecjo komponento kako odpove najraje
smile-1.gif
Razen kakega boljsega BMW noben avto nima prilagodljive blokade.
Da bi pa motor zaribal samo zato, ker se tui in tam mrze malo bolj zavrti, pa pozabi. Turbina ja, motorpa ne. Pritisk olja je v normalnem motorju par sekund (recimo 3-5) po zagonu normalen ...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.444
425
83
Na spisek lahko dodaš tudi Saaba 9-5. Sicer pa že pogled na ponudbo rabljenih vozil kaže, da s to mašino nekaj ni (bilo) v redu.

B.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pritisk olja je v normalnem motorju par sekund (recimo 3-5) po zagonu normalen ...

Jaz sem svoje čase vozil Uneca 1.4 TD, ki je na števcu poleg temp. olja tudi kazalec za pritisk olja (pa tudi pirtisk turbine...kar praktično več ne vidiš). Pa ti lahko rečem da v prvih km vožnje (torej neogret motor) je kazalec kazal nekje 6 barov, kolikor si ga malo stisnil pa 8 barov...kar je precejšnje odstopanje od povprečnega pristika ogretega motroja (med 3,5 in 4 bari).

Torej že s tega vidika pritiskanje hladnega motroja ni priporočljivo.

Čisto za info: Ko je bila voda v motorju že na delovni temperaturi (90 stopinj) se je olje segrelo zgolj do te mere da je kazalec žačel kazat (torej slabih 60 stopinj).
Tako da kdor ima 'rad' svoj motor ga bo stiskal do rdečega polja šele vsaj 10 minut po tistem, ko bo temp. vode že kazal delavno temperaturo (pozimi se pri kratkih vožnjah tja- do 20 km olje sploh ni segrelo na delavno temperaturo).