Kaj folk dela z avtomobili?

sad

Guru
24. avg 2007
21.194
9.831
113
Moj kos pločevine ima za sabo nekaj čez 300 tisoč km. Zadnjič sem imel priložnost imeti v rokah identičen avto s cca. 90 tisoč km in me je skoraj kap. Avto je bil zjeb.an do konca. Sklopka je drsela, zavore so ''čudno'' prijemale, motor je imel nek čuden zvok, vse v notranjosti je šklopotalo? Moj je proti temu izgledal kot nov. WTF dela folk z avti?

PS: Oba avta imata realne kilometre, torej tudi ta drugi ni bil zvrten nazaj in bil je redno servisiran na pooblaščencih.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Če pogledaš malo nazaj eno temo kako vozi večina staršev od tukajšnjih uporabnikov/-ic, ti bo vse jasno. Žalostno, vendar resnično.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Pred parimi meseci, ko sem imel avto na rednem servisu je stekla debata o tem, kar ti pišeš. In je rekel moj mehanik meddrugim tudi to kar ti pišeš. Plus to, da folk NE servisira več avtov tako pogosto, kot pred časom. Rezultat je jasen.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Meni že v osnovi ni jasno kako novejši avtomobili "ne zdržijo" 200 000km oz. se ljudje bojijo in paničarijo okrog tega. To so najverjetneje tisti, ki avtov ne vzdržujejo kot je priporočeno s strani proizvajalca.
Menim, da če je avto vzdrževan po tovarniških priporočilih, bi razen redkih izjem vsak avto moral zdržati bistveno več kot pa 200k km. Tudi materiali v notranjosti so v novejših avtomobilih (po logiki) kvalitetnejši kot so bili prej, tako, da tudi tukaj ne vidim težav po določeni starosti avtomobila.
Seveda pa če se obnašaš kot primat, boš stvari uničil že po prvem mesecu.
smile-1.gif
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
ne, tukaj vzdrževanje nima glavne vloge, ampak čisto način vožnje. Razen če misliš pod vzdrževanje, menjava vseh delov avtomobila (kar meni ni logično). Tile kvazi privatniki ki si nabavijo audije in vse ostalo višjega ranga, avtomobilov ne šparajo, itak je lising, ni njigov in bodo tako vračali po par letih. To je odnos do stvari, ki je nikakav. Tipični primeri so tele 6ke quattro pa allroadi, to je vse za v prešo pri 100.000 km, ravno zaradi tega, gas bremza, vsi robniki, vsi pločniki na polno, menjalniki preterani (kljub avtomatiki) , v to skupino še spadajo privatniški (na firmo pisani) MLi, kakšni Eji , bmw petke , x5-ke..itd.

nebi verjel, če nebi v živo videl par primerkov .
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
6
38
Vzdrževanje sem mislil običajno vzdrževanje in ne vseh delov avtomobila.
smile-1.gif

Se strnijam, da je z povečevanjem števila avtomobilskih leasingov vse skupaj dobilo nove razsežnosti, tako da je to sigurno eden izmed ključnih dejavnikov za tako stanje kot je.
Še vseeno pa to kaže kakšen ego imamo ljudje in da stvari ne znamo ceniti - vse se dela na način "če ni moje pa moram uničiti". S takim razmišljanjem bomo samo nazadovali. Žal.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Bi rekel, da ima velik vpliv tudi cesta, ki jo ta avto vsak dan prevozi. Če ima nekdo do službe kolovoz, luknjasto ovinkasto cesto in 15 ležečih policajev, bo to sigurno vplivalo na sam avto.
 

Maci

Fizikalc
18. jan 2010
2.989
0
36
To še ne pomeni, da je avto "lahko" razmahan... Je treba kdaj tudi kaj zamenjat.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.703
9.920
113
40
MB
ne samo da večina preventivno ne menjuje delov, veliko se jih še z pokvarjenim vozi dosti časa, seveda če pač avto gre kljub okvari
smile-1.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Bi rekel, da ima velik vpliv tudi cesta, ki jo ta avto vsak dan prevozi. Če ima nekdo do službe kolovoz, luknjasto ovinkasto cesto in 15 ležečih policajev, bo to sigurno vplivalo na sam avto.


Al pa folk ki je doma sred pyzdematerne, tako frend usred pohorja, zares naporna cesta, še nekaj gozdnega makedama,
pa če človek računa da se v povprečju 2x pelješ domov, je to v petih letih 7000 "napornih" poti domov (torej pot do hiše in od nje), kajšelenato klasična vožnja po mestu in drkanje od semafora do semafora, in ni čudno da en avto ki mu je teh 7000 vratolomnih vožen
prišparanih, pa makar ima 100k km več dost boljši, čeprav se je na oba čuvalo.


Drug ekstrem enega mojega kolega;

Z VW Caddyjem Maxi vozijo dnevno 5 delavcev + žaba + hilti + kladiva + lopate, seveda se vozijo tako njim paše, tu se na nič ne
gleda, nato pa ponoči še furajo z njim qrbe v drug kraj, avto dnevno po 250 km dela, servisira se sicer redno, to pa je tudi to.
Zdaj je bil eno leto, ko sem šel po njega v pralnico, ko je bil res kemično urejen in to, zgleda in vozi se kot nov oz. 80k km primerno.
Da ne govorim da so ga zapičli enkrat v kandelaber, enkrat pa jim je po hribu v jarek pobegnil
smile-1.gif
Tehnično pa špila ko suza.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.629
722
113
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
ne, tukaj vzdrževanje nima glavne vloge, ampak čisto način vožnje. Razen če misliš pod vzdrževanje, menjava vseh delov avtomobila (kar meni ni logično). Tile kvazi privatniki ki si nabavijo audije in vse ostalo višjega ranga, avtomobilov ne šparajo, itak je lising, ni njigov in bodo tako vračali po par letih. To je odnos do stvari, ki je nikakav. Tipični primeri so tele 6ke quattro pa allroadi, to je vse za v prešo pri 100.000 km, ravno zaradi tega, gas bremza, vsi robniki, vsi pločniki na polno, menjalniki preterani (kljub avtomatiki) , v to skupino še spadajo privatniški (na firmo pisani) MLi, kakšni Eji , bmw petke , x5-ke..itd.
zmaga.gif

+ marsikateri avto čisto povprečnega državljana, ki milo rečeno "nima pojma kako se vozi kot dober gospodar"
crazy1.gif
 

Ateis

Guru
13. sep 2007
2.306
821
113
1. varianta je v tem, da folk kupi avto s "100kkm", ki jih u bistvu nima. majo jih 200+. pol pa se ti not vsedeš, pa rečeš kok je zjeban avto. 2. varianta je odvisna kako voziš čez ovire, čez ovinke, speljevanje, pospeševanje,.... jst sem svojga japonca po 120kkm čist uničil. ko sem ga kupil je mel 80k relalnih in po 120kkm mojih je bil avto zelo uničen. vsaj podvozje. pač mam avto, da se z njim peljem in ne gledam ravno, da bom falil vse jame na ceti, da bom pet mnut speljaval, itd.

kar se tiče pa servisev pa sem imel vse vedno urejeno in popravljeno. ker pomembno mi je, da se peljem v varrnem avtu.
lp
 

buggy

Pripravnik
23. sep 2007
198
0
16
no jaz bi rekel, da je nacin voznje pri normalnem cloveku v veliki meri pogojen s cesto po kateri vozi ter to sorazmerno reflektira tudi na ohranjenost avtomobila.
Tipicen primer so avtomobili iz Belgije z 150Kkm po avtocesti, ki jih komot prevrtijo za par 10Kkm pa so se vedno boljsi, kot kaksni slovenski cajzli, ki se iskljucno vozijo po mestu in imajo na stevcu 50kkm ali pa prihaja iz spodnjega podprdca kjer dela relacije do trgovine in nazaj po kolovozih pa ima tudi 50Kkm...po navadi se dizli, da se masina v zivljenju se ni ogrela na delovno temperaturo.

...ce avto vozis dinamicno, mu nima kaj biti (drag race pri semaforjih izklucen) in razilka pri avtu nekoga, ki kilometre kleplje po avtocesi in nekoga, ki se kvazi lepo vozi izkljucno po mestu ali po nasih (praviloma) luknjastih regonalkah je ogromna navkljub razlike v pridelanih kilometrih.

Nizkokilometrasev raznih "lepo" vozenih avtov prve lastnice, ki je avto uporabljala v mestu in stricev s kapico, ki avto "lepo" vozijo samo do 70km/h pa magari v v 1 brzini do 6000rpm in to hladne, jaz se povoham na dalec ne.
 

maddog

Fizikalc
16. avg 2007
1.817
0
36
okolica MB
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Moj kos pločevine ima za sabo nekaj čez 300 tisoč km. Zadnjič sem imel priložnost imeti v rokah identičen avto s cca. 90 tisoč km in me je skoraj kap. Avto je bil zjeb.an do konca. Sklopka je drsela, zavore so ''čudno'' prijemale, motor je imel nek čuden zvok, vse v notranjosti je šklopotalo? Moj je proti temu izgledal kot nov. WTF dela folk z avti?

PS: Oba avta imata realne kilometre, torej tudi ta drugi ni bil zvrten nazaj in bil je redno servisiran na pooblaščencih.

kaj je francoz ?
grims-1.gif