k&n filter + chip tunning

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Eno vprašanje

ali je priporočljivo menjat tudi zračni filter (vgradni, nadomestni - k&n), ali je originalni že s + - tolerancami?

Meni se zdi smiselno, glede na to da je recimo moč c hip tuningom večja za 30 konjev, kar je na originale konje 30% več.

hvala za mnenja

Ikvizitor
 

kazamurnik

Fizikalc
3. avg 2008
1.604
5
38
ne evm...jaz sem imel samo k&n filter pa mi je takratni avto imel pri minimumu za 300 obratov manj kot z originalnim in v rdeče polje je šlo več kot z originalnim.....še končna hitrost je bila višja kot prej. Avto bolje diha...še bolje če mu zamenjaš avspuh in bo avto še lažje izdihnil isti zrak.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Ni neke potrebe. Toliko glej da ga zamenjaš ob vsaki menjavi olja.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Ksz

Sem probal s KN filtrom in pa z originalnim filtrom. Ene par različnih režimov vožnje. Pozna se pri nizkih vrtljajih in pa malo pred rdečim poljem. Vozila sva dva, oba sva podobnega mnenja.

Gre se pa za Cliota 1.2 tce, zdaj 128ps, prej 103ps.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Odvisno kako je stock urejen sesalni del.

Jaz če ne drugega ga dam v vsak avto že zaradi tega da ga ne rabim na 10k menjat in na dolgi rok pršparaš. Valda pa vedno preverim če motorju "paše" bolj pretočni filtr (da ne zabaše kakih LMM-jev itd)
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.297
1.922
113
Saj tega se jaz bojim...pod pogojem da zamenjaš zgolj filter in imaš večjo pretočnost potem je edina logična stvar da ima le ta slabšo filtracijo zraka.

Kaj to pomeni na dolgi rok pa....