Ne ne, če je sinhron zanič potem menjalnik ne zmore prilagodit obratov motorne in gnane gredi zato zobnik zagrabi na trdo in izenači obrate na silo (če je sinhron ok jih postopoma zato gre na mehko).
Če imaš obe gredi izenačeni v vrtljajih bi moralo tudi brez sinhrona (v teoriji) zamenjat lepo. Torej kolega se mora naučit menjat tako da bo zadel prave obrate motorja preden da v 2. prestavo.
V praksi ko menjaš navzgor (1. -> 2.) bo moral ko da iz 1. zmanjšat obrate motorja (se sami, oz korigiraš z gasom) toliko da padejo na nivo kjer so enaki kot bi bili v 2. prestavi. Na prvi pogled je tole malo težko ampak je dokaj enostavno ker samo z neko silo porineš ročico v drugo (ne toliko za zaškrta) in ko bodo obrati izenačeni bo zobnik zagrabil in s tem ročica pade lepo v prestavo.
Pri menjanju navzdol (3. -> 2.) pa moraš pred vklopom 2. prestave dodat plin toliko da se obrati izenačijo (međugas). Koncept je enako kot zgoraj s tem da moraš še gas upravljat!
V obeh primerih uporabiš jasno sklopko normalno ...
Če/ko se navadiš takega menjanja (da ti ne škrta) lahko potem voziš vsak avto tudi brez sklopke!